We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Administratívny pracovník - Plat od 1050 € (plus bonusy) - Pridaj sa do nášho tímu !
General Consulting s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
Ihneď
Ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 050 - 3 000 EUR/mesiacbezkonkurenčný provízny systém
1 050 - 3 000 EUR/mesiacbezkonkurenčný provízny systém
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do našej spoločnosti hľadáme a máme záujem hlavne o ľudí, ktorí chcú dosahovať nadštandardné finančné ohodnotenie. Ideálne ak máš v sebe obchodný talent, či skúsenosti s predajom, poprípade máš športového ducha. Medzi našich najlepších zamestnancov patria totiž práve ľudia s týmto profilom.
Ak si ambiciózny, súťaživý a chceš sa rozvíjať tak patríš k nám !
Záujemcov bez skúseností alebo absolventov vieme bezplatne zaškoliť.
Čo bude Tvojou úlohou:
- aktívna telefonická komunikácia s klientmi spoločnosti
- predstavenie spoločnosti
- ponuka služieb v rámci aktuálneho portfólia
- administrácia
- dohadovanie obchodných stretnutí
- budovanie dlhotrvajúcich vzťahov s klientmi
Ak si ambiciózny, súťaživý a chceš sa rozvíjať tak patríš k nám !
Záujemcov bez skúseností alebo absolventov vieme bezplatne zaškoliť.
Čo bude Tvojou úlohou:
- aktívna telefonická komunikácia s klientmi spoločnosti
- predstavenie spoločnosti
- ponuka služieb v rámci aktuálneho portfólia
- administrácia
- dohadovanie obchodných stretnutí
- budovanie dlhotrvajúcich vzťahov s klientmi
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo ti ponúkame?
- prácu v stabilnej rozrastajúcej sa spoločnosti v moderných priestoroch
- nadštandardné finančné ohodnotenie a bezkonkurenčný provízny systém: fixná zložka 1050€ + provízie, ktorých výška závisí len od teba (priemerná mesačná odmena je cca. 1.700 EUR a viac)
- služobný telefón aj na súkromné účely
- možnosť kariérneho rastu a dlhodobej spolupráce
- individuálny prístup ku každému zamestnancovi
- rozvoj zručností prostredníctvom profesionálnych školení
- automat na sladkosti a na pitie na pracovisku, káva a čaj je samozrejmosťou
- práca v mladom a príjemnom kolektíve, kde si užiješ plno zábavy
- teambuildingy so super kolegami
- ponuka vhodná aj pre absolventov
- pracovná doba PO - PI od 08:30 do 17:00 (v piatok je pracovná doba skrátená do 15:00)
- voľné víkendy!
- prácu v stabilnej rozrastajúcej sa spoločnosti v moderných priestoroch
- nadštandardné finančné ohodnotenie a bezkonkurenčný provízny systém: fixná zložka 1050€ + provízie, ktorých výška závisí len od teba (priemerná mesačná odmena je cca. 1.700 EUR a viac)
- služobný telefón aj na súkromné účely
- možnosť kariérneho rastu a dlhodobej spolupráce
- individuálny prístup ku každému zamestnancovi
- rozvoj zručností prostredníctvom profesionálnych školení
- automat na sladkosti a na pitie na pracovisku, káva a čaj je samozrejmosťou
- práca v mladom a príjemnom kolektíve, kde si užiješ plno zábavy
- teambuildingy so super kolegami
- ponuka vhodná aj pre absolventov
- pracovná doba PO - PI od 08:30 do 17:00 (v piatok je pracovná doba skrátená do 15:00)
- voľné víkendy!
Informácie o výberovom konaní
Možnosť pohovoru cez skype.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Word - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Word - Základy
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- komunikatívnosť, príjemné a reprezentatívne vystupovanie
- spoľahlivosť, samostatnosť a dôslednosť
- odolnosť voči stresu
- organizačné schopnosti, schopnosť riešiť viacero požiadaviek súčasne
- spoľahlivosť, samostatnosť a dôslednosť
- odolnosť voči stresu
- organizačné schopnosti, schopnosť riešiť viacero požiadaviek súčasne
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
General Consulting s.r.o. je spoločnosť, ktorá pôsobí na slovenskom trhu a ponúka investičné služby v sektore kapitálového trhu. Spoločnosť sa zaoberá vyhľadávaním kontaktov potencionálnych klientov nie len v oblasti obchodu, reklamy, marketingu, ale taktiež finančných trhov. Propagujeme značky našich partnerov, vykonávame prieskum trhu a verejnej mienky a poskytujeme najlepší servis pre klientov spoločnosti.
ID: 4064168
Posting date: 19.4.2021
2021-04-19
location: Bratislava Position: Account manager, Administratívny pracovník, referent, Asistent, Obchodný zástupca, Telefonický operátor Company: General Consulting s.r.o.
Basic salary component (gross): 1 050 EUR/mesiac