We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Telefonický operátor - 1000 €- nástup ihneď
General Consulting s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
Ihneď
Ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 - 2 000 EUR/mesiac
1 000 - 2 000 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Dynamicky rozrastajú sa spoločnosť rozširuje svoj tím a hľadá kolegu na pozíciu Office assistant.
Baví ťa svet obchodu, financií a hľadáš skvelé finančné ohodnotenie?
My sme tím mladých ľudí, ktorí sú plní elánu, máme chuť pracovať a hľadáme šikovných kolegov na pozíciu telefonického operátora v Bratislave.
Vaša pracovná náplň bude:
- aktívna telefonická komunikácia s klientelou spoločnosti
- poskytovanie komplexných informácií súvisiacich so spoločnosťou
- ponuka služieb v rámci aktuálneho portfólia
- administrácia
- Príjimanie a vybavovanie elektronickej pošty a telefonických hovorov.
- Práca s interným informačným systémom spoločnosti.
- Spracovávanie rôznych podkladov pre nadriadených pracovníkov.
- Organizácia stretnutí s potencionálnymi klientmi - vedenie organizačného kalendára, príprava zasadacej miestnosti.
- Riešenie a zabezpečovanie ostatných požiadaviek pre komplexnú podporu tímu.
Pracovná doba je pevne stanovená na pracovné dni od 08:30 do 17:00 (piatky pravná doba skrátená do 15:00)
- voľné víkendy!
Baví ťa svet obchodu, financií a hľadáš skvelé finančné ohodnotenie?
My sme tím mladých ľudí, ktorí sú plní elánu, máme chuť pracovať a hľadáme šikovných kolegov na pozíciu telefonického operátora v Bratislave.
Vaša pracovná náplň bude:
- aktívna telefonická komunikácia s klientelou spoločnosti
- poskytovanie komplexných informácií súvisiacich so spoločnosťou
- ponuka služieb v rámci aktuálneho portfólia
- administrácia
- Príjimanie a vybavovanie elektronickej pošty a telefonických hovorov.
- Práca s interným informačným systémom spoločnosti.
- Spracovávanie rôznych podkladov pre nadriadených pracovníkov.
- Organizácia stretnutí s potencionálnymi klientmi - vedenie organizačného kalendára, príprava zasadacej miestnosti.
- Riešenie a zabezpečovanie ostatných požiadaviek pre komplexnú podporu tímu.
Pracovná doba je pevne stanovená na pracovné dni od 08:30 do 17:00 (piatky pravná doba skrátená do 15:00)
- voľné víkendy!
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo ti ponúkame?
- prácu v krásnych priestoroch v centre Bratislavy
- nadštandardné finančné ohodnotenie - najvyššie v danej oblasti, fixný plat 1000€ + provízie + bonusy: priemerná mesačná odmena je 1.700 EUR
- Práca v mladom a príjemnom kolektíve
- Stabilná rozrastajúca sa spoločnosť
- Pravidelný príjem
- Kariérny rast - možnosť postupu na manažérsku pozíciu
- Pravidelné meetingy
- teambuildingy so super kolegami :)
- vhodné pre absolventov
- náborový bonus
- stravné lístky
- Odmeny
- prácu v krásnych priestoroch v centre Bratislavy
- nadštandardné finančné ohodnotenie - najvyššie v danej oblasti, fixný plat 1000€ + provízie + bonusy: priemerná mesačná odmena je 1.700 EUR
- Práca v mladom a príjemnom kolektíve
- Stabilná rozrastajúca sa spoločnosť
- Pravidelný príjem
- Kariérny rast - možnosť postupu na manažérsku pozíciu
- Pravidelné meetingy
- teambuildingy so super kolegami :)
- vhodné pre absolventov
- náborový bonus
- stravné lístky
- Odmeny
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Word - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Word - Základy
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Samostatnosť, presnosť a dôsledný time - management.
- Komunikatívnosť a príjemné vystupovanie.
- Flexibilita, schopnosť operatívne riešiť zadané úlohy.
- Organizačné schopnosti.
- Schopnosť zvládania stresu a prioritizácie úloh.
- Komunikatívnosť a príjemné vystupovanie.
- Flexibilita, schopnosť operatívne riešiť zadané úlohy.
- Organizačné schopnosti.
- Schopnosť zvládania stresu a prioritizácie úloh.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
General Consulting s.r.o. je spoločnosť, ktorá pôsobí na slovenskom trhu a ponúka investičné služby v sektore kapitálového trhu. Spoločnosť sa zaoberá vyhľadávaním kontaktov potencionálnych klientov nie len v oblasti obchodu, reklamy, marketingu, ale taktiež finančných trhov. Propagujeme značky našich partnerov, vykonávame prieskum trhu a verejnej mienky a poskytujeme najlepší servis pre klientov spoločnosti.
ID: 3915591
Posting date: 1.6.2020
2020-06-01
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepčná, Sekretárka Company: General Consulting s.r.o.
Basic salary component (gross): 1 000 EUR/mesiac