Recepčná/Back office assistant, Bratislava

General Consulting s.r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
Ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 - 1 100 EUR/mesiac1000€

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Dynamicky rozrastajú sa spoločnosť rozširuje svoj tím a hľadá kolegu/kolegyňu na pozíciu Office assistant do novootvorených kancelárskych priestorov.

Vaša pracovná náplň bude:
- Spravovanie inzerčného portálu
- Organizácia pracovných pohovorov pre konzultantov
- Aktualizácia databázy uchádzačov o zamestnanie
- Písomná a telefonická komunikácia s uchádzačmi o zamestnanie
- Riešenie a zabezpečovanie ostatných požiadaviek pre komplexnú podporu tímu
- Zastrešenie fungovania recepcie - celkový manažment kancelárie
- Prijímanie firemnej pošty, e-mailov a ich distribúcia
- Objednávanie kancelárskych potrieb a občerstvenia
- Koordinácia dodávateľov (upratovanie, IT služby a i.)
- Práca s interným informačným systémom spoločnosti.
- Obsluha bežných kancelárskych zariadení (počítač, fax, kopírka).
- Spracovávanie rôznych podkladov pre nadriadených pracovníkov.
- Spravovanie dochádzkového systému - excelovské tabuľky.
- Práca s dokumentáciou – zakladanie, triedenie, evidovanie, archivácia.
- Organizácia stretnutí s potencionálnymi klientmi - vedenie organizačného kalendára, príprava zasadacej miestnosti.
- Spracovanie dát pri nástupe zamestnanca a a komunikácia so mzdovou účtovníčkou
- Pravidelný reporting pre príslušné organizácie (NBS)

Pracovná doba je pevne stanovená na pracovné dni od 7.30 do 16.00.

Zamestnanecké výhody, benefity

- Práca v mladom kolektíve
- Príjemné pracovné prostredie
- Stabilná rozrastajúca sa spoločnosť
- Pravidelný príjem
- Pravidelné meetingy
- Teambuildingy

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Samostatnosť
- Komunikatívnosť a príjemné vystupovanie
- Flexibilita, schopnosť operatívne riešiť zadané úlohy
- Organizačné schopnosti
- Schopnosť zvládania stresu a prioritizácie úloh

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

General Consulting s.r.o. je spoločnosť, ktorá pôsobí na slovenskom trhu a ponúka investičné služby v sektore kapitálového trhu. Spoločnosť sa zaoberá vyhľadávaním kontaktov potencionálnych klientov nie len v oblasti obchodu, reklamy, marketingu, ale taktiež finančných trhov. Propagujeme značky našich partnerov, vykonávame prieskum trhu a verejnej mienky a poskytujeme najlepší servis pre klientov spoločnosti.
ID: 3763905  Posting date: 16.9.2019  Basic wage component (gross) and other rewards: 1 000 - 1 100 EUR/mesiac1000€