Admin v logistike na dve zmeny

Miesto práce
Senec
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
2021-10-15
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 - 1 400 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Podtitul
Starostlivosť o kľúčového zákazníka, spolupráca so skladom, organizácia, plánovanie a trochu administratívy - čo Ty nato?
Vaše úlohy
  • spoločne s kolegami sa staráš o perfektný priebeh spolupráce s naším medzinárodným zákazníkom
  • budeš sledovať cestu tovaru od dodávateľov do nášho skladu - staráš sa o systémový príjem a zaskladnenie
  • potom sa podieľaš na výdaji - príprave tovaru na expedíciu podľa objednávok - tu intenzívne spolupracuješ s vedúcimi zmeny priamo v sklade
  • počas výdaja robíš aj kontrolné aktivity - čím kvalitnejšie od nás tovar odíde, tým menej práce budete mať v tíme s reklamáciami
  • pracuješ v tíme s ďalšími zatiaľ 6 kolegami a kolegyňami
  • všetci budete časom ovládať všetky aktivity, aby ste sa mohli navzájom zastúpiť
  • spolupráca s kolegami zo skladu, z oddelenia transportu, a tiež inými oddeleniami
  • intenzívna komunikácia v angličtine alebo nemčine so zákazníkom
  • chuť pracovať na dve zmeny (06:00 - 14:00, 14:00 - 22:00)
Váš profil
  • hľadáme optimálne niekoho, kto už pracoval v skladovej logistike a výrazy ako príjem, výdaj, inventúra či reklamácie ho nevyplašia
  • do tímu sa nám bude hodiť aktívna a dynamická povaha, veselá a zodpovedná osoba, ktorej dáva zmysel pracovať v logistike
  • pracuje sa v rôznych programoch, do ktorých ťa zaučíme, ale určite kopec možností systému objavíš tým, že ho budeš aktívne používať
  • vyhivuje ti komunikácia so zákazníkmi mailom aj telefonicky
  • vieš sa pre úlohy zapáliť, pracuješ zodpovedne a si tímový hráč
  • máš stredoškolské vzdelanie, skúsenosti z podobnej pozície, hovoríš anglicky alebo nemecky
Naša ponuka
  • možnosť uplatniť komunikačné schopnosti a realizovať sa, odborné úlohy
  • práca v tíme, ale aj možnosť sa individuálne prejaviť
  • príjemné pracovisko
  • permanentné online vzdelávanie
  • ponúkame príjemné pracovné prostredie, ohodnotenie v závislosti od skúseností a kvalifikácie (od 1100 Eur mesačne + mesačný bonus 300 € + ročný bonus vo výške jedného fixného brutto platu)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Počet rokov praxe

1

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Gebrüder Weiss je najstaršou rakúskou prepravnou spoločnosťou s viac ako 500 ročnou tradíciou. Spoločnosť sa neustále rozvíja, rozširuje produktové portfólio, spolupracuje so zákazníkmi zvučných mien. Vďaka tomu vytvárame aj pracovné príležitosti s rôznymi stupňami kvalifikácie a rôznorodým zameraním. Gebrüder Weiss je rodinná firma s príjemnou atmosférou, možnosťami vzdelávania a rastu doma aj v zahraničí. Na Slovensku pôsobíme od roku 1993, máme približne 150 zamestnancov, ktorí pracujú buď v našej slovenskej centrále v Senci alebo v pobočkách v Bytči, Zvolene a Prešove.

Počet zamestnancov

150-199 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Pavla Mackovčáková
Tel.: +421 918 606 118
E-mail: poslať životopis
ID: 4167218  Posting date: 22.9.2021  The job comes from another website or source. Basic salary component (gross): 1 100 EUR/mesiac