We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Admin v logistike na dve zmeny
Miesto práce
Senec
Senec
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
2021-10-15
2021-10-15
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 - 1 400 EUR/mesiac
1 100 - 1 400 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Podtitul
Starostlivosť o kľúčového zákazníka, spolupráca so skladom, organizácia, plánovanie a trochu administratívy - čo Ty nato?
Vaše úlohy
Starostlivosť o kľúčového zákazníka, spolupráca so skladom, organizácia, plánovanie a trochu administratívy - čo Ty nato?
Vaše úlohy
- spoločne s kolegami sa staráš o perfektný priebeh spolupráce s naším medzinárodným zákazníkom
- budeš sledovať cestu tovaru od dodávateľov do nášho skladu - staráš sa o systémový príjem a zaskladnenie
- potom sa podieľaš na výdaji - príprave tovaru na expedíciu podľa objednávok - tu intenzívne spolupracuješ s vedúcimi zmeny priamo v sklade
- počas výdaja robíš aj kontrolné aktivity - čím kvalitnejšie od nás tovar odíde, tým menej práce budete mať v tíme s reklamáciami
- pracuješ v tíme s ďalšími zatiaľ 6 kolegami a kolegyňami
- všetci budete časom ovládať všetky aktivity, aby ste sa mohli navzájom zastúpiť
- spolupráca s kolegami zo skladu, z oddelenia transportu, a tiež inými oddeleniami
- intenzívna komunikácia v angličtine alebo nemčine so zákazníkom
- chuť pracovať na dve zmeny (06:00 - 14:00, 14:00 - 22:00)
- hľadáme optimálne niekoho, kto už pracoval v skladovej logistike a výrazy ako príjem, výdaj, inventúra či reklamácie ho nevyplašia
- do tímu sa nám bude hodiť aktívna a dynamická povaha, veselá a zodpovedná osoba, ktorej dáva zmysel pracovať v logistike
- pracuje sa v rôznych programoch, do ktorých ťa zaučíme, ale určite kopec možností systému objavíš tým, že ho budeš aktívne používať
- vyhivuje ti komunikácia so zákazníkmi mailom aj telefonicky
- vieš sa pre úlohy zapáliť, pracuješ zodpovedne a si tímový hráč
- máš stredoškolské vzdelanie, skúsenosti z podobnej pozície, hovoríš anglicky alebo nemecky
- možnosť uplatniť komunikačné schopnosti a realizovať sa, odborné úlohy
- práca v tíme, ale aj možnosť sa individuálne prejaviť
- príjemné pracovisko
- permanentné online vzdelávanie
- ponúkame príjemné pracovné prostredie, ohodnotenie v závislosti od skúseností a kvalifikácie (od 1100 Eur mesačne + mesačný bonus 300 € + ročný bonus vo výške jedného fixného brutto platu)
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Počet rokov praxe
1
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Gebrüder Weiss je najstaršou rakúskou prepravnou spoločnosťou s viac ako 500 ročnou tradíciou. Spoločnosť sa neustále rozvíja, rozširuje produktové portfólio, spolupracuje so zákazníkmi zvučných mien. Vďaka tomu vytvárame aj pracovné príležitosti s rôznymi stupňami kvalifikácie a rôznorodým zameraním. Gebrüder Weiss je rodinná firma s príjemnou atmosférou, možnosťami vzdelávania a rastu doma aj v zahraničí. Na Slovensku pôsobíme od roku 1993, máme približne 150 zamestnancov, ktorí pracujú buď v našej slovenskej centrále v Senci alebo v pobočkách v Bytči, Zvolene a Prešove.
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
Kontakt
ID: 4167218
Posting date: 22.9.2021
2021-09-22
location: Senec Position: Koordinátor, Logistik, Špecialista podpory zákazníkov Company: GEBRÜDER WEISS, s r.o.
The job comes from another website or source.
Basic salary component (gross): 1 100 EUR/mesiac