Apply without a CV
We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Špecialista technickej podpory / home-office
gd - Team, a.s.
Miesto práce
Práca z domu
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 500 EUR/mesiacOd 1500 Eur/mesiac pri úrovni L1, a od 1800 Eur/mesiac pri úrovni L2, prípadne od 15 Eur/hod na faktúru. Výsledná nástupná mzda bude dohodnutá na pohovore a odvíja sa od skúseností kandidáta a typu spolupráce (TPP, kontrakt)
1 500 EUR/mesiacOd 1500 Eur/mesiac pri úrovni L1, a od 1800 Eur/mesiac pri úrovni L2, prípadne od 15 Eur/hod na faktúru. Výsledná nástupná mzda bude dohodnutá na pohovore a odvíja sa od skúseností kandidáta a typu spolupráce (TPP, kontrakt)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Láka ťa práca v stabilnej IT spoločnosti s medzinárodnou pôsobnosťou? Hľadáme skúseného kolegu alebo kolegyňu, ktorý/á s nami bude pracovať na projektoch pre medzinárodné spoločnosti a pomôže nám s technickou podporou nasadených systémov. Staň sa súčasťou elitnej IT komunity, vylepšuj svoj skillset a slušne si pri tom zarob. To všetko vo flexibilných podmienkach a príjemnej kultúre stabilnej slovenskej firmy s renomovanými európskymi zákazníkmi.
Hlavné úlohy:
Hlavné úlohy:
- Poskytovanie technickej podpory na úrovni L1, prípadne L2
- Telefonická podpora pre zákazníkov a ďalšie zainteresované strany primárne v nemeckom jazyku
- Zabezpečenie telefonickej dostupnosti počas všetkých prevádzkových hodín – 24/7 (zahŕňajúc štátne sviatky a víkendy), práca na 3 zmeny
- Prijímať, klasifikovať a poskytovať počiatočnú podporu pri problémoch alebo požiadavkách na základe zadefinovaných postupov
- Prijímanie požiadaviek a otázok od zákazníkov a otváranie incidentov v príslušných Service Desk nástrojoch
- Včasné spracovanie elektronickej pošty
- Riešenie incidentov podľa špecifikácií a kvalifikované postúpenie následným úrovniam podpory
- Identifikovať a eskalovať prioritné požiadavky
- Dodržiavať procesy a postupy spracovania ticketov
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca na atraktívnych medzinárodných i lokálnych projektoch
- interné a externé vzdelávanie v oblasti ICT (certifikáty, školenia)
- práca je vykonávaná formou home-office
- služobný telefón podľa vlastného výberu
- služobný notebook podľa vlastného výberu
- využívanie anglického a nemeckého jazyka
- podpora vzdelávania v nemeckom a anglickom jazyku
- príjemný profesionálny kolektív s jednoduchou organizačnou štruktúrou
- work-life balance
- pravidelné teambuildingové aktivity v zahraničí a na Slovensku
- možnosť vykonávať prácu remote alebo z officu v BA, PK, ZA či KE
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Nemecký jazyk - Pokročilý (C1)
Prax na pozícii/v oblasti
1
Počet rokov praxe
2
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Ukončené SŠ/VŠ vzdelanie IT alebo technického smeru výhodou, prípadne primeraná odborná prax
- Prozákaznícka orientácia
- Dobré komunikačné schopnosti (jasná a zrozumiteľná výslovnosť, plynulosť)
- Vysoká flexibilita, schopnosť pracovať pod tlakom a ochota podávať výkony
- Ochota pracovať v 24/7 zmenách, v prípade nočnej zmeny je nastavený dodatočný finančný bonus
- Veľmi dobrá znalosť nemeckého jazyka v písomnom a hovorovom prejave
- Dobrá znalosť angličtiny, prípadne znalosť ďalších cudzích jazykov vítaná
- Dobré IT zručnosti a technické znalosti, dodatočné znalosti špecifických tém z prostredia poskytovania technickej podpory - výhodou
- Schopnosť pracovať a komunikovať s medzinárodným tímom
- Samostatnosť, pozitívny prístup a motivácia
- Skúsenosti a znalosti s rôznymi IS na kontrolu a dokumentáciu procesov v IT Service Desk (Serviceware Processes or helpLine 6.5, Microsoft Active Directory, SAP Fieldglass, TeamViewer, Remote Desktop Tool a pod.) - výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť gd-Team bola založená v roku 2005. Patrí k renomovaným poskytovateľom IT služieb v strednej a západnej Európe so zameraním na nemecky hovoriace trhy. Jej kľúčovými činnosťami sú poskytovanie konzultácií a poradenských služieb v oblasti SAP riešení, predovšetkým v segmentoch sieťových odvetví, priemyslu, služieb a verejného sektora. Ako dynamicky rozvíjajúca sa firma z Pezinka vyniká stabilným a vysokokvalifikovaným tímom odborníkov. Silnou konkurenčnou výhodou je jazyková zdatnosť a geografická dostupnosť konzultantov v rámci strednej Európy a okolitých trhov. Spoločnosť gd-Team kontinuálne investuje prostriedky do inovácií a vzdelávania svojich pracovníkov. Disponuje oficiálnym servisným strediskom SAP Partner Center of Expertise (PCoE) a v júli 2019 sa stal certifikovaným SAP PCoE VAR zlatým partnerom.
O zaujímavostiach zo života firmy a jej zamestnancov sa dozviete na našej Facebook stránke: https://www.facebook.com/gdteamslovakia
O zaujímavostiach zo života firmy a jej zamestnancov sa dozviete na našej Facebook stránke: https://www.facebook.com/gdteamslovakia
Počet zamestnancov
200-249 zamestnancov
Kontakt
ID: 4335052
Posting date: 20.5.2022
2022-05-20
location: Práca z domu Position: Helpdesk operátor, IT/Technical Support Specialist Company: gd - Team, a.s.
Basic salary component (gross): 1 500 EUR/mesiac