Predavač/skladník

GAJOS, s.r.o.

Miesto práce
GAJOS, s.r.o., M. Pišúta, Liptovský Mikuláš
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
15.09.2019
Mzdové podmienky (brutto)
650,00 € ponúkaná čiastka je minimálna na danú pozíciu. Konečná suma závisí od skúseností vybraného uchádzača.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Skladník:
• zabezpečuje objednávanie tovarov podľa aktuálneho stavu skladových zásob
• zodpovedá za správne umiestnenie a skladovanie produktov v sklade,
• kontroluje množstvo, druh a kvalitu dodaných produktov,
• vykonáva inventúry, podľa požiadaviek a pokynov nadriadeného pracovníka,
• kontroluje a spracováva príjemky s dodávateľskou faktúrou,
• zodpovedá za poriadok v sklade, za príjem materiálu podľa dodacieho listu
• zodpovedá za správne vedenie a aktualizovanie príjmu a výdaja materiálu
• odovzdáva podklady pre fakturáciu do učtárne
• zodpovedá za skladové hospodárstvo (jeho vedenie na PC- príjem, výdaj, presun);
• zabezpečuje preberanie tovaru, predaj a výdaj, nákup a príjem, presun tovaru na strediská;
Predavač:
• samostatne blokuje a obsluhuje pri pokladni,
• vystavuje pokladničný blok, dennú uzávierku pokladne, príručnej pokladne,
• manipuluje s hotovosťou
• nakladá a manipuluje s tovarom tak, aby sa zamedzilo jeho poškodeniu,
• je aktívny pri predaji, nakládke tovarov, organizovanie skladu, ukladanie tovaru do regálov, staranie sa o celkovú prevádzku;
• spracováva objednávky klientov, rezervácie tovaru, upresňovanie termínov expedícií,
• komunikuje so zákazníkmi
• spolupracuje pri vytváraní a prehodnocovaní cenových ponúk,
• vykonáva a zodpovedá za identifikáciu a správne uloženie tovaru v predajni,

Ide o kumulatívnu pracovnú pozíciu,

Zamestnanecké výhody, benefity

• práca v dynamicky rastúcej spoločnosti
• stabilné pracovné miesto s dlhodobou perspektívou
• príspevok zamestnávateľa na DDS

Informácie o výberovom konaní

Ďakujeme uchádzačom za prejavený záujem pracovať v našej spoločnosti. Kontaktovať budeme len uchádzačov spĺňajúcich požiadavky na inzerovanú pozíciu. Žiadosť o zamestnanie, štruktúrovaný životopis a súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov zasielajte na [email protected]

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1)

Vodičský preukaz

B

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- pozitívny vzťah k obchodu a predaju
- dobré komunikačné schopnosti
- požadujeme organizačné schopnosti, samostatnosť, flexibilitu, komunikatívnosť,
Skúsenosť s informačným systémom OMEGA (KROS) modul sklady - výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme k popredným poskytovateľom komplexných služieb v oblasti bezpečnosti práce (BOZP) a požiarnej ochrany. Na trhu pôsobíme od roku 1997. Odvtedy stále rastieme a rozširujeme portfólio našich služieb.

Komplexné služby v oblastiach bezpečnosti pri práci (BOZP), ochrany pred požiarmi (OPP) a pracovnej zdravotnej služby poskytujeme v rámci celej SR prostredníctvom našich pobočiek v Bratislave, v Banskej Bystrici, v Považskej Bystrici, v Žiline, v Ružomberku a v Košiciach a taktiež z našej centrály, ktorá sídli v Liptovskom Mikuláši.

Aby sme vyhoveli potrebám našich klientov, zastrešujeme komplexné služby – od nalepenia bezpečnostných značení až po právnu ochranu pri vyhrotení nepredvídateľných udalostí (úrazy, pokuty a pod.). Bezpečné a zdravé právne prostredie je jednou z hlavných priorít našich zákazníkov, preto im garantujeme splnenie všetkých zákonných požiadaviek.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 3740455  Posting date: 15.8.2019  Basic wage component (gross) and other rewards: 650,00 € ponúkaná čiastka je minimálna na danú pozíciu. Konečná suma závisí od skúseností vybraného uchádzača.