We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Obchodná asistentka
G R A D A Slovakia s.r.o. - vydavateľstvo odbornej literatúry a beletrie
Miesto práce
Moskovská 29, Bratislava
Moskovská 29, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
IHNEĎ alebo dohodou
IHNEĎ alebo dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
950 - 1 100 EUR/mesiaczaujímavé odmeny
950 - 1 100 EUR/mesiaczaujímavé odmeny
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
GRADA Slovakia, vydavateľstvo odbornej literatúry, beletrie a detskej literatúry hľadá spolupracovníka na pozíciu:
Obchodná asistentka
Do nášho dynamického obchodného tímu hľadáme samostatnú, pracovitú obchodnú asistentku, ktorá rada komunikuje s ľuďmi a je orientovaná na zákazníkov a výsledky. Hlavnou náplňou práce bude zabezpečovanie kompletného zákazníckeho servisu, hlavne prijímanie, spracovávanie a vybavovanie zákazníckych objednávok, komunikácia so stávajúcimi zákazníkmi a administratívna podpora pridelenému obchodnému zástupcovi.
Čo bude Vašou prácou:
• pravidelná komunikácia so zákazníkmi spoločnosti
• prijímanie a spracovávanie zákazníckych objednávok
• vybavovanie zákazníckych požiadaviek, dotazov alebo reklamácii
• obsluha zákazníkov na predajni, starostlivosť o tovar na predajni, práca s registračnou
pokladňou a platobným terminálom
• vyhľadávanie a oslovovanie nových potencionálnych zákazníkov
• práca s vnútropodnikovým informačným systémom Microsoft Dynamics NAV ,
• vystavovanie daňových dokladov z registračnej pokladni a faktúr
• spravovanie a aktualizovanie zákazníckej databázy
• spracovávanie a predkladanie cenových kalkulácii a ponúk
• sledovanie a riešenie zákazníckych pohľadávok
• poskytovanie administratívnej podpory pridelenému obchodnému zástupcovi
Obchodná asistentka
Do nášho dynamického obchodného tímu hľadáme samostatnú, pracovitú obchodnú asistentku, ktorá rada komunikuje s ľuďmi a je orientovaná na zákazníkov a výsledky. Hlavnou náplňou práce bude zabezpečovanie kompletného zákazníckeho servisu, hlavne prijímanie, spracovávanie a vybavovanie zákazníckych objednávok, komunikácia so stávajúcimi zákazníkmi a administratívna podpora pridelenému obchodnému zástupcovi.
Čo bude Vašou prácou:
• pravidelná komunikácia so zákazníkmi spoločnosti
• prijímanie a spracovávanie zákazníckych objednávok
• vybavovanie zákazníckych požiadaviek, dotazov alebo reklamácii
• obsluha zákazníkov na predajni, starostlivosť o tovar na predajni, práca s registračnou
pokladňou a platobným terminálom
• vyhľadávanie a oslovovanie nových potencionálnych zákazníkov
• práca s vnútropodnikovým informačným systémom Microsoft Dynamics NAV ,
• vystavovanie daňových dokladov z registračnej pokladni a faktúr
• spravovanie a aktualizovanie zákazníckej databázy
• spracovávanie a predkladanie cenových kalkulácii a ponúk
• sledovanie a riešenie zákazníckych pohľadávok
• poskytovanie administratívnej podpory pridelenému obchodnému zástupcovi
Zamestnanecké výhody, benefity
U nás získate:
• zázemie stabilnej rastúcej spoločnosti a dlhodobú perspektívu
• motivujúce platové ohodnotenie
• odborné zaškolenie na pozíciu skúseným kolegom
• samostatnú a tvorivú prácu so skvelými a motivovanými ľuďmi v priateľskej atmosfére
• priestor pre uplatnenie Vašich schopnosti a nápadov, priestor na rozvoj a osobný rast
• prístup k veľkému množstvu knižných titulov z rôznych žánrov
Zaujímavé zamestnanecké benefity :
• plne hradené stravné
• pravidelný mesačný príspevok na šport a kultúru
• 3 dni - day off vzhľadom na dĺžku odpracovaných rokoch
• finančný príspevok pri pracovnom jubileu
• výrazné zľavy na ponúkaný sortiment
• firemné akcie v SR a v zahraničí
• spoločné posedenia
• zázemie stabilnej rastúcej spoločnosti a dlhodobú perspektívu
• motivujúce platové ohodnotenie
• odborné zaškolenie na pozíciu skúseným kolegom
• samostatnú a tvorivú prácu so skvelými a motivovanými ľuďmi v priateľskej atmosfére
• priestor pre uplatnenie Vašich schopnosti a nápadov, priestor na rozvoj a osobný rast
• prístup k veľkému množstvu knižných titulov z rôznych žánrov
Zaujímavé zamestnanecké benefity :
• plne hradené stravné
• pravidelný mesačný príspevok na šport a kultúru
• 3 dni - day off vzhľadom na dĺžku odpracovaných rokoch
• finančný príspevok pri pracovnom jubileu
• výrazné zľavy na ponúkaný sortiment
• firemné akcie v SR a v zahraničí
• spoločné posedenia
Informácie o výberovom konaní
Oslovila Vás naša ponuka ? Potom nám neváhajte zaslať čím skôr svoj životopis s fotografiou a motivačný list odpoveďou na dole uvedený email: "poslať životopis". Tešíme sa na Vás.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Ostatné znalosti
Microsft Office - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Čo od Vás očakávame:
• pozitívny vzťah k obchodu a zákazníkom
• skúsenosti s obchodnou činnosťou a starostlivosťou o zákazníkov
• vynikajúce komunikačné a organizačné schopnosti
• min. SŠ vzdelanie ukončené maturitnou skúškou
• príjemné vystupovanie a reprezentovanie spoločnosti pred zákazníkmi
• schopnosť tímovej práce a spolupráce s ostatnými oddeleniami spoločnosti
• znalosť práce s PC a MS Office na užívateľskej úrovni
• samostatnosť, zodpovednosť, presnosť, aktívny prístup, flexibilitu
• chuť učiť sa nové veci a nebáť sa nových výziev
• starostlivé vedenie pridelenej administratívnej agendy
• výhoda ale nie podmienka skúsenosti s prácou s Microsoft Dynamics NAV
• pozitívny vzťah k obchodu a zákazníkom
• skúsenosti s obchodnou činnosťou a starostlivosťou o zákazníkov
• vynikajúce komunikačné a organizačné schopnosti
• min. SŠ vzdelanie ukončené maturitnou skúškou
• príjemné vystupovanie a reprezentovanie spoločnosti pred zákazníkmi
• schopnosť tímovej práce a spolupráce s ostatnými oddeleniami spoločnosti
• znalosť práce s PC a MS Office na užívateľskej úrovni
• samostatnosť, zodpovednosť, presnosť, aktívny prístup, flexibilitu
• chuť učiť sa nové veci a nebáť sa nových výziev
• starostlivé vedenie pridelenej administratívnej agendy
• výhoda ale nie podmienka skúsenosti s prácou s Microsoft Dynamics NAV
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
GRADA Slovakia s.r.o. je slovenskou pobočkou najväčšieho vydavateľstva odbornej literatúry GRADA Publishing, a.s. pôsobiaceho od roku 1991 v Českej republike. Svojou knižnou ponukou pokrýva široké spektrum odbornej literatúry z najrôznejších oblastí ľudskej činnosti. V posledných rokoch svoju produkciu rozšírila o beletriu a detskú literatúru.
ID: 4483998
Posting date: 8.12.2022
2022-12-08
location: Bratislava Position: Obchodný referent, Referent odbytu Company: G R A D A Slovakia s.r.o. - vydavateľstvo odbornej literatúry a beletrie
Basic salary component (gross): 950 EUR/mesiac