We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Koordinátor/ka kurzov vzdelávacieho centra Freedu
FREEDU - vzdelávacie centrum
Miesto práce
Hálova 16, Bratislava
Hálova 16, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
17.08.2017
17.08.2017
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Freedu je vzdelávacie centrum fungujúce v Bratislave 11 rokov. Sídlime v Dúbravke na Bilíkovej a v Petržalke na Hálovej. Organizujeme kurzy doučovania, jazykové kurzy, pripravujeme na prijímačky. Atmosféra vo Freedu je neformálna a prirodzene priateľská. Klienti, zväčša sú to rodičia, stále viac a viac vyhľadávajú naše služby a preto hľadáme do Freedu tímu niekoho ďalšieho, kto by nám pomohol so zabehnutou prevádzkou vzdelávacieho centra.
Ak ťa bude baviť zažívať s nami nasledovný pracovný deň, si náš človek! Tvoj budúci pracovný deň vo Freedu bude vyzerať zhruba takto:
Do práce prídeš medzi 9.00 až 10.00 na pobočku Freedu na Hálovej 16, v Petržalke (pondelok-piatok). Pracovný čas je flexibilný, čiže o presnom čase sa dohaduješ s ostatnými kolegyňami. Keď si počas dňa budeš musieť niečo vybaviť, vieme sa vždy dohodnúť. U nás nefungujeme na zastaralých dovolenkových lístkoch. Celkovo sa snažíme otravnú byrokraciu znížiť na minimum. :)
Budeš pracovať v príjemných, moderných priestoroch, kde budeš mať pre svoju prácu pripravené všetko potrebné – počítač, mobil, tlačiareň a ostatné veci patriace do kancelárie.
Do 13.00 sa budeš venovať hlavne odpovedaniu na maily, prihláškam a telefonovaniu. Klienti sa hlásia do našich skupinových a individuálnych kurzov doučovania, príprav na prijímačky a jazykových kurzov, ktoré budeš organizovať ty pre pobočku v Petržalke.
Budeš klientom, rodičom detí, poskytovať všetky dôležité informácie o kurzoch, o tom, ako to u nás funguje a prečo by si mali vybrať práve náš kurz. Súčasťou práce s mailami je následná evidencia klientov, platieb, úprav v rozvrhoch. Na toto používame náš vlastný informačný systém Fugo, do ktorého ťa ľahko zaučíme a Excel, ktorý stačí ovládať na bežnej úrovni.
Od 14.00 začínajú chodiť naše lektorky a žiaci na svoje kurzy. Predtým skontroluješ učebne (na pobočke v Petržalke máme 5 učební), či je všetko potrebné nachystané a vytlačíš materiály pre lektorky.
Ak lektorky, alebo žiaci potrebujú s čímkoľvek poradiť, obrátia sa na teba.
Tiež prídu na osobné stretnutia aj rodičia, ktorí sa chcú poradiť s výberom najvhodnejšieho kurzu pre ich dieťa a preto potrebujú rozprávať s niekým, kto im porozumie a poskytne profesionálne všetky informácie. Poobede sa teda venuješ hlavne ľuďom, ktorí sú osobne na pobočke. Popritom, keď je na to priestor a čas, samozrejme vybavuješ naďalej aj telefonáty a maily.
O 18.15 začínajú posledné kurzy, a preto budeš potrebná na pobočke buď do 18.30, alebo ak sa striedaš s kolegyňou tak do 17.30.
Zo začiatku, pokým sa poriadne do všetkého nezaučíš, vždy s tebou bude na pobočke niekto, kto ti pomôže. Budeme radi, keď čo najskôr nabehneš na samostatné fungovanie a budeme ešte radšej, keď budeš časom prichádzať aj s vlastnými nápadmi a zlepšovákmi týkajúcimi sa prevádzky Freedu.
Keďže hlavnou náplňou tvojej práce bude komunikácia s ľuďmi, budeš sa dennodenne stretávať s nepredvídateľnými situáciami, na ktoré budeš musieť pohotovo a zároveň pohodovo reagovať. Predovšetkým počas poobednej hektickejšej prevádzky si budeš musieť sama zvážiť, ktorú činnosť máš riešiť ako prvú, a ktorá má nižšiu prioritu. To si vyžaduje zachovať chladnú hlavu s úsmevom na perách.
Ak to máme zhrnúť, tak tvojou úlohou bude starostlivosť o plynulý chod pobočky v Petržalke na Hálovej 16.
Tešíme sa na stretnutie s tebou!
Ak ťa bude baviť zažívať s nami nasledovný pracovný deň, si náš človek! Tvoj budúci pracovný deň vo Freedu bude vyzerať zhruba takto:
Do práce prídeš medzi 9.00 až 10.00 na pobočku Freedu na Hálovej 16, v Petržalke (pondelok-piatok). Pracovný čas je flexibilný, čiže o presnom čase sa dohaduješ s ostatnými kolegyňami. Keď si počas dňa budeš musieť niečo vybaviť, vieme sa vždy dohodnúť. U nás nefungujeme na zastaralých dovolenkových lístkoch. Celkovo sa snažíme otravnú byrokraciu znížiť na minimum. :)
Budeš pracovať v príjemných, moderných priestoroch, kde budeš mať pre svoju prácu pripravené všetko potrebné – počítač, mobil, tlačiareň a ostatné veci patriace do kancelárie.
Do 13.00 sa budeš venovať hlavne odpovedaniu na maily, prihláškam a telefonovaniu. Klienti sa hlásia do našich skupinových a individuálnych kurzov doučovania, príprav na prijímačky a jazykových kurzov, ktoré budeš organizovať ty pre pobočku v Petržalke.
Budeš klientom, rodičom detí, poskytovať všetky dôležité informácie o kurzoch, o tom, ako to u nás funguje a prečo by si mali vybrať práve náš kurz. Súčasťou práce s mailami je následná evidencia klientov, platieb, úprav v rozvrhoch. Na toto používame náš vlastný informačný systém Fugo, do ktorého ťa ľahko zaučíme a Excel, ktorý stačí ovládať na bežnej úrovni.
Od 14.00 začínajú chodiť naše lektorky a žiaci na svoje kurzy. Predtým skontroluješ učebne (na pobočke v Petržalke máme 5 učební), či je všetko potrebné nachystané a vytlačíš materiály pre lektorky.
Ak lektorky, alebo žiaci potrebujú s čímkoľvek poradiť, obrátia sa na teba.
Tiež prídu na osobné stretnutia aj rodičia, ktorí sa chcú poradiť s výberom najvhodnejšieho kurzu pre ich dieťa a preto potrebujú rozprávať s niekým, kto im porozumie a poskytne profesionálne všetky informácie. Poobede sa teda venuješ hlavne ľuďom, ktorí sú osobne na pobočke. Popritom, keď je na to priestor a čas, samozrejme vybavuješ naďalej aj telefonáty a maily.
O 18.15 začínajú posledné kurzy, a preto budeš potrebná na pobočke buď do 18.30, alebo ak sa striedaš s kolegyňou tak do 17.30.
Zo začiatku, pokým sa poriadne do všetkého nezaučíš, vždy s tebou bude na pobočke niekto, kto ti pomôže. Budeme radi, keď čo najskôr nabehneš na samostatné fungovanie a budeme ešte radšej, keď budeš časom prichádzať aj s vlastnými nápadmi a zlepšovákmi týkajúcimi sa prevádzky Freedu.
Keďže hlavnou náplňou tvojej práce bude komunikácia s ľuďmi, budeš sa dennodenne stretávať s nepredvídateľnými situáciami, na ktoré budeš musieť pohotovo a zároveň pohodovo reagovať. Predovšetkým počas poobednej hektickejšej prevádzky si budeš musieť sama zvážiť, ktorú činnosť máš riešiť ako prvú, a ktorá má nižšiu prioritu. To si vyžaduje zachovať chladnú hlavu s úsmevom na perách.
Ak to máme zhrnúť, tak tvojou úlohou bude starostlivosť o plynulý chod pobočky v Petržalke na Hálovej 16.
Tešíme sa na stretnutie s tebou!
Informácie o výberovom konaní
V prípade, že si myslíš, že si náš človek, pošli nám svoje CV v slovenskom jazyku a do mailu pripíš, prečo si to myslíš.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
humanitné, ekonomické
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Hľadáme absolventa/ku vysokej školy, resp. niekoho s 1-3 ročnou praxou po škole.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Freedu sme otvorili pred 18 rokmi a odvtedy sme doučili a stále doučujeme množstvo detí, mladých ľudí, ktorí sa chcú kvalitne pripraviť na rôzne prijímačky, alebo chcú dobehnúť zmeškané školské učivo.
ID: 3131718
Posting date: 17.7.2017
2017-07-17
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Lektor, školiteľ, Office manager, Špecialista pre vzdelávanie Company: FREEDU - vzdelávacie centrum
Basic wage component (gross) and other rewards: dohodou