We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Editorial Dizajnér/ka
Büro Milk s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
živnosť
živnosť
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 600 EUR/mesiacFinálna odmena závisí od vašich schopností a skúseností.
1 600 EUR/mesiacFinálna odmena závisí od vašich schopností a skúseností.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do tímu Folk a Milk hľadáme šikovného človeka, ktorý nám pomôže tvoriť vizuál magazínov našich klientov tak, aby boli vkusné, funkčné a originálne. Budete vymýšľať a kresliť online aj print magazíny a pomáhať nám rozpovedať príbehy či vysvetliť zložitejšie témy obrazom.
Čo by teda mala byť vaša práca?
1. TVORCA ONLINE MAGAZÍNOV
Pre klienta rozbiehame nový online magazín a podľa odsúhlaseného konceptu treba zadefinovať jeho vizualitu. Sadnete si za jeden stôl s editormi a navrhnete, ako obsah magazínu spracovať vizuálne.
Aká je cieľovka a brand? Hodia sa k nim viac fotky alebo ilustrácie? Aké typy písma zvoliť? Aké vizuálne elementy do článkov potrebujeme? Tieto a ďalšie otázky kladiete – a aj na ne odpovedáte. Výsledok môže vyzerať napríklad takto: https://aprilmagazin.curaprox.com/
2. DOHLIADAČ NAD REALIZÁCIOU DIZAJNU
Keď je dizajn magazínu hotový a schválený, treba ho pripraviť na programovanie alebo tlač. Všetky zdrojové súbory, písma a ďalšie elementy prehľadne zabalíte tak, aby sa v nich kóderi či tlačiari vyznali. Nezabudnete ani technickú špecifikáciu, ktorá nenechá nič na náhode.
S programátorom alebo tlačiarom aktívne komunikujete – zastrešujete briefing, dohliadate na správnu realizáciu dizajnu, testujete, feedbackujete a schvaľujete tak, aby na konci vyzeral magazín tak, ako ste ho s kolegami navrhli.
3. VIZUALIZÁTOR TEXTOVÝCH FORMÁTOV
Editor spracoval text – rozhovor, infografiku, anketu. Kriticky ho prečítate a pochopíte. Ak vám niečo nesedí, ozvete sa a spolu ho prepracujete. Keď vám je všetko jasné, pustíte sa do vymýšľania: formát zdramatizujete do vizuálneho príbehu alebo nájdete vizuálne metafory, ktoré čitateľovi pomôžu pochopiť ho.
Nasleduje praktická časť: pripravíte brief pre fotografa alebo ilustrátora, oslovíte autora alebo vyberiete fotky z fotobanky. Celý proces riadite, koordinujete a zodpovedáte za jeho výsledok, ktorý môže byť napríklad takýto: https://gently.curaden.com/how-to-deal-with-gum-bleeding/
4. STRÁŽCA A VYLEPŠOVAČ VIZUÁLNEHO ŠTÝLU
Vaša kolegyňa pripravila set produktových článkov. Skontrolujete, či sedia s vizuálnym štýlom magazínu, ktorý ste nastavili. Ak niečím vybočujú, opravíte, ukážete a feedbackujete.
Zároveň však prišli nové požiadavky od klienta a treba premýšľať nad vizuálnym refreshom magazínu. Ako vyriešiť zmenu priorít? Ako magazín posunúť vpred? Opäť nad papier: vymýšľate, skicujete a briefujete.
Čo by teda mala byť vaša práca?
1. TVORCA ONLINE MAGAZÍNOV
Pre klienta rozbiehame nový online magazín a podľa odsúhlaseného konceptu treba zadefinovať jeho vizualitu. Sadnete si za jeden stôl s editormi a navrhnete, ako obsah magazínu spracovať vizuálne.
Aká je cieľovka a brand? Hodia sa k nim viac fotky alebo ilustrácie? Aké typy písma zvoliť? Aké vizuálne elementy do článkov potrebujeme? Tieto a ďalšie otázky kladiete – a aj na ne odpovedáte. Výsledok môže vyzerať napríklad takto: https://aprilmagazin.curaprox.com/
2. DOHLIADAČ NAD REALIZÁCIOU DIZAJNU
Keď je dizajn magazínu hotový a schválený, treba ho pripraviť na programovanie alebo tlač. Všetky zdrojové súbory, písma a ďalšie elementy prehľadne zabalíte tak, aby sa v nich kóderi či tlačiari vyznali. Nezabudnete ani technickú špecifikáciu, ktorá nenechá nič na náhode.
S programátorom alebo tlačiarom aktívne komunikujete – zastrešujete briefing, dohliadate na správnu realizáciu dizajnu, testujete, feedbackujete a schvaľujete tak, aby na konci vyzeral magazín tak, ako ste ho s kolegami navrhli.
3. VIZUALIZÁTOR TEXTOVÝCH FORMÁTOV
Editor spracoval text – rozhovor, infografiku, anketu. Kriticky ho prečítate a pochopíte. Ak vám niečo nesedí, ozvete sa a spolu ho prepracujete. Keď vám je všetko jasné, pustíte sa do vymýšľania: formát zdramatizujete do vizuálneho príbehu alebo nájdete vizuálne metafory, ktoré čitateľovi pomôžu pochopiť ho.
Nasleduje praktická časť: pripravíte brief pre fotografa alebo ilustrátora, oslovíte autora alebo vyberiete fotky z fotobanky. Celý proces riadite, koordinujete a zodpovedáte za jeho výsledok, ktorý môže byť napríklad takýto: https://gently.curaden.com/how-to-deal-with-gum-bleeding/
4. STRÁŽCA A VYLEPŠOVAČ VIZUÁLNEHO ŠTÝLU
Vaša kolegyňa pripravila set produktových článkov. Skontrolujete, či sedia s vizuálnym štýlom magazínu, ktorý ste nastavili. Ak niečím vybočujú, opravíte, ukážete a feedbackujete.
Zároveň však prišli nové požiadavky od klienta a treba premýšľať nad vizuálnym refreshom magazínu. Ako vyriešiť zmenu priorít? Ako magazín posunúť vpred? Opäť nad papier: vymýšľate, skicujete a briefujete.
Zamestnanecké výhody, benefity
- K obsahu pristupujeme komplexne – na vizualitu kladieme rovnaký dôraz ako na text. Odráža sa to v procesoch, rozpočtoch aj vo výsledných produktoch.
- Budete mať veľa príležitostí na vlastné nápady a riešenia; aj možnosť poradiť sa o nich so skúsenými dizajnérmi.
- Budete nastavovať vizualitu v rámci zadefinovaného dizajnu a ladiť ju tak, aby sa obsah dobre čítal, dobre vyzeral a sedel s brandom klienta.
- Budete pracovať pre viacero rôznorodých klientov v rôznych štýloch.
- Je dobré, ak viete byť tri dni do týždňa v Bratislave v našom staromestskom office – inak však môžete byť tam, kde chcete.
- Budete mať veľa príležitostí na vlastné nápady a riešenia; aj možnosť poradiť sa o nich so skúsenými dizajnérmi.
- Budete nastavovať vizualitu v rámci zadefinovaného dizajnu a ladiť ju tak, aby sa obsah dobre čítal, dobre vyzeral a sedel s brandom klienta.
- Budete pracovať pre viacero rôznorodých klientov v rôznych štýloch.
- Je dobré, ak viete byť tri dni do týždňa v Bratislave v našom staromestskom office – inak však môžete byť tam, kde chcete.
Informácie o výberovom konaní
Vieme, že hľadáme naozaj rôznorodý skillset a ak nespĺňate všetko alebo viete čosi navyše, nevadí. Napíšte nám aj tak – vašu rolu vieme nastaviť podľa toho, v čom ste šikovní tak, aby v tíme fungovala. Silné stránky využijeme, slabé spolu zlepšíme alebo oddelegujeme.
Nezabudnite pripojiť CV a portfólio prác. Ak pridáte odkazy na zaujímavý online obsah, ktorý vás v poslednej dobe zaujal, bude to ešte lepšie.
Vybraným uchádzačom sa ozveme najneskôr do dvoch týždňov od reakcie.
Nezabudnite pripojiť CV a portfólio prác. Ak pridáte odkazy na zaujímavý online obsah, ktorý vás v poslednej dobe zaujal, bude to ešte lepšie.
Vybraným uchádzačom sa ozveme najneskôr do dvoch týždňov od reakcie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Skúsenosť s médiami, grafickým dizajnom, typografiou a prácou s magazínovým obsahom
- Vizuálny vkus a orientáciu v magazínovej tvorbe, fotografii, ilustrácii, infografikách, komiksoch
- Záľubu v umení, dizajne, knihách a magazínoch
- Cit pre storytelling – vedieť, čo je príbeh, ako ho človek vníma a ako ho rozpovedať obrázkami
- Angličtinu, ktorá stačí na porozumenie zložitejším textom a dohovorenie sa
- Skúsenosť s tvorbou obsahu v redakčných systémoch (Wordpress a pod.) je výhodou
- Vizuálny vkus a orientáciu v magazínovej tvorbe, fotografii, ilustrácii, infografikách, komiksoch
- Záľubu v umení, dizajne, knihách a magazínoch
- Cit pre storytelling – vedieť, čo je príbeh, ako ho človek vníma a ako ho rozpovedať obrázkami
- Angličtinu, ktorá stačí na porozumenie zložitejším textom a dohovorenie sa
- Skúsenosť s tvorbou obsahu v redakčných systémoch (Wordpress a pod.) je výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Milk je kreatívne štúdio, ktoré robí pútavý dizajn a zmysluplný obsah pre medzinárodné značky. Pracujeme na obsahových programoch, brandových magazínoch, vizuálnych identitách, medzinárodných kampaniach aj vlastných neziskových projektoch.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 3973200
Posting date: 23.9.2020
2020-09-23
location: Bratislava Position: Dizajnér, Editor, Marketingový špecialista Company: Büro Milk s.r.o.
Basic salary component (gross): 1 600 EUR/mesiac