We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Recepčná/ý & Facility koordinátor/ka
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou / 1.8.2022
dohodou / 1.8.2022
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 EUR/mesiac
1 300 EUR/mesiac
Ak túžiš pracovať v administratívnej oblasti ale zároveň byť aj súčasťou tímu Facility manažmentu, vieš sa vynájsť v každej situácii a s úsmevom vyriešiť všetky úlohy, EY recepcia kombinovaná s rolou Facility koordinátora je pre teba ideálne pracovné miesto.
Čo budeš robiť
• preberať prichádzajúce telefonické hovory
• spravovať konferenčné miestnosti a stretnutia, vrátane vítania klientov a hostí a podávania občerstvenia
• spravovať a viesť evidenciu firemnej korešpondencie, spolupracovať s kuriérom a poštou, registrovať zásielky
• spravovať firemné objednávky a nákupy, spolupracovať s dodávateľmi a poskytovateľmi služieb
• vydávať prístupy a registrácie nových kolegov do niektorých dodávateľských systémov (vstupné karty, taxi, DocuSign, skrinky)
• aktívne sa zúčastňovať na prevádzkových úlohách kancelárie, vrátane komunikácie s dodávateľmi a na rokovaniach pri vyjednávaní zmlúv
• zúčastňovať sa na procese rozpočtovania a forecastingu nákladov v oblasti Facility
• posudzovať zmluvné podmienky a aplikácie povinných právnych klauzúl do zmlúv s dodávateľmi
• obsluhovať interné systémy (kamery, vstupné karty, objednávacie systémy)
• monitorovať stav kancelárií, ako aj ich vybavenia a zásob v kanceláriách v Košiciach, Žiline a Bratislave
• vykonávať ďalšie úlohy pridelené manažérom oddelenia Facilities, ktoré budú tvoriť tvoju ďalšiu pracovnú náplň
• spravovať konferenčné miestnosti a stretnutia, vrátane vítania klientov a hostí a podávania občerstvenia
• spravovať a viesť evidenciu firemnej korešpondencie, spolupracovať s kuriérom a poštou, registrovať zásielky
• spravovať firemné objednávky a nákupy, spolupracovať s dodávateľmi a poskytovateľmi služieb
• vydávať prístupy a registrácie nových kolegov do niektorých dodávateľských systémov (vstupné karty, taxi, DocuSign, skrinky)
• aktívne sa zúčastňovať na prevádzkových úlohách kancelárie, vrátane komunikácie s dodávateľmi a na rokovaniach pri vyjednávaní zmlúv
• zúčastňovať sa na procese rozpočtovania a forecastingu nákladov v oblasti Facility
• posudzovať zmluvné podmienky a aplikácie povinných právnych klauzúl do zmlúv s dodávateľmi
• obsluhovať interné systémy (kamery, vstupné karty, objednávacie systémy)
• monitorovať stav kancelárií, ako aj ich vybavenia a zásob v kanceláriách v Košiciach, Žiline a Bratislave
• vykonávať ďalšie úlohy pridelené manažérom oddelenia Facilities, ktoré budú tvoriť tvoju ďalšiu pracovnú náplň
Zručnosti a predpoklady na úspech
• ukončené min. stredoškolské vzdelanie s maturitou
• aktívna znalosť anglického jazyka
• MS Office (Word, Excel) - aktívny používateľ
• príjemné a reprezentatívne vystupovanie
• výborne komunikačné a organizačné schopnosti
• flexibilita
• proaktívny prístup
• schopnosť riešiť problémy a určovať priority
• aktívna znalosť anglického jazyka
• MS Office (Word, Excel) - aktívny používateľ
• príjemné a reprezentatívne vystupovanie
• výborne komunikačné a organizačné schopnosti
• flexibilita
• proaktívny prístup
• schopnosť riešiť problémy a určovať priority
Čo ponúkame
Ponúkame pestrú kafetériu benefitov, ktorá zahŕňa:
• fyzické a duševné zdravie (preventívna prehliadka, príspevok do 3. piliera,...)
• príspevok na vzdelávanie
• príspevok na dopravu
• príspevok na kúpu športových potrieb
• preplatenie lístkov do kina, divadla, a pod.
• MultiSport kartu
Taktiež od nás dostaneš
• iPhone a notebook
• dovolenku nad zákonom stanovený rámec
• životné a úrazové poistenie
• jazykové kurzy
• fyzické a duševné zdravie (preventívna prehliadka, príspevok do 3. piliera,...)
• príspevok na vzdelávanie
• príspevok na dopravu
• príspevok na kúpu športových potrieb
• preplatenie lístkov do kina, divadla, a pod.
• MultiSport kartu
Taktiež od nás dostaneš
• iPhone a notebook
• dovolenku nad zákonom stanovený rámec
• životné a úrazové poistenie
• jazykové kurzy
Mám záujem
ID: 4348189
Posting date: 6.9.2022
2022-09-06
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Recepčná Company: EY – Ernst & Young
Basic salary component (gross): 1 300 EUR/mesiac