We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Obchodný manažér pre kľúčových zákazníkov /Key Account Manager/ pre silnú logistickú a prepravnú spoločnosť, konkrétne do pobočky Senec
Manuvia, a. s.
Miesto práce
Bratislavský kraj, okres Senec
Bratislavský kraj, okres Senec
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Ihneď/Dohodou
Ihneď/Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Atraktívne finančné hodnotenie
Atraktívne finančné hodnotenie
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Key Account Manager vykonáva nasledujúce aktivity:
- V zverenom regióne aktívne vyhľadáva u zákazníkov nové obchodné príležitosti.
- Registruje výberové a dopytové konania a je zodpovedný za ich spracovanie a včasné odovzdanie.
- Zisťuje informácie o kľúčových zákazníkoch v zverenom regióne.
- Spracováva dopyty zákazníkov ako externých tak aj v rámci interných systémov.
- Pre klientov a projekty za ktoré je zodpovedný zabezpečuje spracovanie a predkladanie ponúk všetkých produktov a služieb poskytovaných skupinou Geis.
- V rámci zvereného regiónu zabezpečuje podporu a starostlivosť o existujúcich zákazníkov formou osobných rokovaní a pravidelne vyhodnocuje a analyzuje úroveň spolupráce s jednotlivými zákazníkmi. V spolupráci s príslušnými spolupracovníkmi zaisťuje realizáciu dohodnutých riešení, postupov a procesov.
- Zabezpečuje vypracovanie a podpis zmlúv so zákazníkmi.
- Reviduje existujúce Zasielateľské zmluvy podľa doby platnosti a aktualizuje cenové tarify na základe porovnania počtu zásielok odovzdaných na prepravu zákazníkom za určité obdobie oproti prisľúbenému počtu zásielok.
- Zodpovedá za stav pohľadávok zvereného regiónu.
- Zodpovedá za zadávanie dát, správu a aktualizáciu interných systémov.
- Zabezpečuje prístupy zákazníkom do zákazníckych aplikácií (napr. GClient).
- V rámci obchodných prípadov zaisťuje základnú podporu v oblasti zákazníckych aplikácií.
- Obchoduje v súlade s VOP platnými pre daný produkt a v spolupráci s prevádzkovým oddelením zabezpečuje dodržiavanie VOP u existujúcich zákazníkov.
- Spracováva reporty v daných termínoch podľa zadania svojich nadriadených.
- Monitoruje aktivity konkurencie.
- Spolupracuje s reklamačným a prevádzkovým oddelením na riešení reklamačných prípadov.
- Predkladá návrhy marketingových kampaní.
- Dodržiava pokyny BOZP a PO.
- Dodržiava mlčanlivosť vo veciach osobného a služobného charakteru.
- V prípade potreby vykonáva ďalšie práce, ktoré súvisia s dohodnutým druhom práce na základe rozhodnutia nadriadeného.
- Ovláda riadenú dokumentáciu spoločnosti, ktorá súvisí s dohodnutým druhom práce.
- V zverenom regióne aktívne vyhľadáva u zákazníkov nové obchodné príležitosti.
- Registruje výberové a dopytové konania a je zodpovedný za ich spracovanie a včasné odovzdanie.
- Zisťuje informácie o kľúčových zákazníkoch v zverenom regióne.
- Spracováva dopyty zákazníkov ako externých tak aj v rámci interných systémov.
- Pre klientov a projekty za ktoré je zodpovedný zabezpečuje spracovanie a predkladanie ponúk všetkých produktov a služieb poskytovaných skupinou Geis.
- V rámci zvereného regiónu zabezpečuje podporu a starostlivosť o existujúcich zákazníkov formou osobných rokovaní a pravidelne vyhodnocuje a analyzuje úroveň spolupráce s jednotlivými zákazníkmi. V spolupráci s príslušnými spolupracovníkmi zaisťuje realizáciu dohodnutých riešení, postupov a procesov.
- Zabezpečuje vypracovanie a podpis zmlúv so zákazníkmi.
- Reviduje existujúce Zasielateľské zmluvy podľa doby platnosti a aktualizuje cenové tarify na základe porovnania počtu zásielok odovzdaných na prepravu zákazníkom za určité obdobie oproti prisľúbenému počtu zásielok.
- Zodpovedá za stav pohľadávok zvereného regiónu.
- Zodpovedá za zadávanie dát, správu a aktualizáciu interných systémov.
- Zabezpečuje prístupy zákazníkom do zákazníckych aplikácií (napr. GClient).
- V rámci obchodných prípadov zaisťuje základnú podporu v oblasti zákazníckych aplikácií.
- Obchoduje v súlade s VOP platnými pre daný produkt a v spolupráci s prevádzkovým oddelením zabezpečuje dodržiavanie VOP u existujúcich zákazníkov.
- Spracováva reporty v daných termínoch podľa zadania svojich nadriadených.
- Monitoruje aktivity konkurencie.
- Spolupracuje s reklamačným a prevádzkovým oddelením na riešení reklamačných prípadov.
- Predkladá návrhy marketingových kampaní.
- Dodržiava pokyny BOZP a PO.
- Dodržiava mlčanlivosť vo veciach osobného a služobného charakteru.
- V prípade potreby vykonáva ďalšie práce, ktoré súvisia s dohodnutým druhom práce na základe rozhodnutia nadriadeného.
- Ovláda riadenú dokumentáciu spoločnosti, ktorá súvisí s dohodnutým druhom práce.
Zamestnanecké výhody, benefity
- Zázemie silnej, prosperujúcej nadnárodnej spoločnosti patriacej k lídrom na slovenskom trhu
- Možnosť sebarealizácie zaujímavou a zodpovednou prácou,
- Motivačné platové ohodnotenie
- Vzdelávací firemný program
- Služobné auto aj na súkromné použitie
- Notebook s dátovým napojením, mobilný telefón
- Možnosť sebarealizácie zaujímavou a zodpovednou prácou,
- Motivačné platové ohodnotenie
- Vzdelávací firemný program
- Služobné auto aj na súkromné použitie
- Notebook s dátovým napojením, mobilný telefón
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu o túto pracovnú pozíciu, pošlite mi Váš životopis na moju emailovú adresu [email protected]. Vybraných uchádzačov budem kontaktovať. Ďakujem všetkým uchádzačom za záujem a spoluprácu.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Doprava, logistika
Náš klient patrí medzi najväčšie logistické a prepravné spoločnosti na Slovensku aj v zahraničí.
Náš klient patrí medzi najväčšie logistické a prepravné spoločnosti na Slovensku aj v zahraničí.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- organizačné a obchodné zručnosti
- prax v obchode min. 3 roky
- prax v obchode min. 3 roky
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme Manuvia – medzinárodná personálna agentúra, ktorá pôsobí na slovenskom a českom trhu už vyše 20 rokov. Zaisťujeme komplexný servis služieb náboru zamestnancov do spoločností. A to od dopravy a ubytovania až po starostlivosť koordinátorov o pracovníkov pri nástupe na pracovisko. Okrem náboru robotníckych pozícií vám môžeme ponúknuť aj naše služby v oblasti recruitmentu profesionálov a manažérov. Náš skúsený tím operuje naprieč Českom, Slovenskom a Maďarskom a je schopný vám poskytnúť špecialistov v niekoľkých rôznych odvetviach. Nezmeškajte tie najlepšie pracovné ponuky a kontaktujte nás ešte dnes! Naši skúsení náborári nájdu každému prácu na mieru.
Počet zamestnancov
5000 a viac zamestnancov
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
5000 a viac zamestnancov
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov
ID: 3258734
Posting date: 1.12.2017
2017-12-01
location: Bratislavský kraj, okres Senec Position: Key account manager, Manažér logistiky, Obchodný manažér Company: Manuvia, a. s.
Basic wage component (gross) and other rewards: Atraktívne finančné hodnotenie