We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Zákaznícka podpora s chorvátskym jazykom (office/remote)
Expandeco s. r. o.
Miesto práce
Nitra, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Nitra, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 - 1 600 EUR/mesiacVýsledná mzda závisí od formy spolupráce
1 200 - 1 600 EUR/mesiacVýsledná mzda závisí od formy spolupráce
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Je komunikácia tvoja silná stránka, rád/rada sa učíš nové veci a navyše ovládaš chorvátsky jazyk? Ak ťa plus k tomu zaujíma ecommerce, tak vitaj na ceste za novými skúsenosťami ako ecommerce assistent v Expandeco!
Prečo Expandeco?
Pomáhame e-shopom s ich expanziou a lokalizáciou na zahraničné ecommerce trhy. Patríme medzi ecommerce lídrov v regióne strednej a východnej Európy, čoho dôkazom je aj už naše tretie získané ocenenie v kategórii Deloitte Technology Fast 50 Central Europe a dôvera takmer 200 klientov, medzi ktorých patria úspešné spoločnosti ako Dedoles, Notino, Eyerim, Novesta a mnohé ďalšie.
V súčasnosti Expandeco tvorí takmer 60 skúsených špecialistov a rastieme aj vďaka jedinečnej kombinácii našich ecommerce riešení, ktorými prispievame k dlhodobému budovaniu dôveryhodnosti e-shopov a s efektívnou optimalizáciou ich nákladov na zahraničných trhoch. Medzi naše komplexné ecommerce služby patrí predovšetkým spoľahlivé riešenie vratiek tovaru, kompletná lokalizácia podnikania či profesionálna zákaznícka podpora, vďaka čomu každý e-shop pôsobí všade ako doma.
Neustále sa rozrastáme a rozširujeme svoje pôsobenie na nové trhy a to je tiež jeden z dôvodov, prečo hľadáme posilu na oddelenie zákazníckej podpory.
Na čom budeš pracovať?
- na zabezpečovaní starostlivosti o zákazníkov e-shopov pôsobiacich na chorvátskom trhu,
- komunikácia so zákazníkmi prebieha telefonicky, e-mailom, cez online chat, ale aj prostredníctvom sociálnych sieti. Našimi klientmi sú eshopy z rôznych oblastí ako móda, kozmetika, domácnosť, nábytok, kancelárske potreby, gastro, elektro a podobne,
- na spracovaní objednávok a s tým spojenou komunikáciou,
- tiež to zahŕňa spoluprácu s predajným oddelením našich partnerov.
Prečo Expandeco?
Pomáhame e-shopom s ich expanziou a lokalizáciou na zahraničné ecommerce trhy. Patríme medzi ecommerce lídrov v regióne strednej a východnej Európy, čoho dôkazom je aj už naše tretie získané ocenenie v kategórii Deloitte Technology Fast 50 Central Europe a dôvera takmer 200 klientov, medzi ktorých patria úspešné spoločnosti ako Dedoles, Notino, Eyerim, Novesta a mnohé ďalšie.
V súčasnosti Expandeco tvorí takmer 60 skúsených špecialistov a rastieme aj vďaka jedinečnej kombinácii našich ecommerce riešení, ktorými prispievame k dlhodobému budovaniu dôveryhodnosti e-shopov a s efektívnou optimalizáciou ich nákladov na zahraničných trhoch. Medzi naše komplexné ecommerce služby patrí predovšetkým spoľahlivé riešenie vratiek tovaru, kompletná lokalizácia podnikania či profesionálna zákaznícka podpora, vďaka čomu každý e-shop pôsobí všade ako doma.
Neustále sa rozrastáme a rozširujeme svoje pôsobenie na nové trhy a to je tiež jeden z dôvodov, prečo hľadáme posilu na oddelenie zákazníckej podpory.
Na čom budeš pracovať?
- na zabezpečovaní starostlivosti o zákazníkov e-shopov pôsobiacich na chorvátskom trhu,
- komunikácia so zákazníkmi prebieha telefonicky, e-mailom, cez online chat, ale aj prostredníctvom sociálnych sieti. Našimi klientmi sú eshopy z rôznych oblastí ako móda, kozmetika, domácnosť, nábytok, kancelárske potreby, gastro, elektro a podobne,
- na spracovaní objednávok a s tým spojenou komunikáciou,
- tiež to zahŕňa spoluprácu s predajným oddelením našich partnerov.
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo ponúkame
- možnosť pracovať kombinovane z domu aj v office - radi ťa uvítame v jednom z našich officov na Slovensku (Žarnovica a Nitra),
- príležitosť učiť sa nové veci,
- preplatené vzdelávanie podľa tvojich kariérnych preferencií,
- super kolektív a firemnú kultúru, založenú na dôvere - pracujeme v neformálnom prostredí, kde sa oslovujeme krstným menom,
- stabilnú prácu ( 8:30-17:00, pon-pia),
- Multisport karta,
- Netflix zdarma.
- možnosť pracovať kombinovane z domu aj v office - radi ťa uvítame v jednom z našich officov na Slovensku (Žarnovica a Nitra),
- príležitosť učiť sa nové veci,
- preplatené vzdelávanie podľa tvojich kariérnych preferencií,
- super kolektív a firemnú kultúru, založenú na dôvere - pracujeme v neformálnom prostredí, kde sa oslovujeme krstným menom,
- stabilnú prácu ( 8:30-17:00, pon-pia),
- Multisport karta,
- Netflix zdarma.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Chorvátsky jazyk - Pokročilý (C1)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Čo očakávame?
- motivovaného a zodpovedného kolegu/kolegyňu, ktorému nerobí problém pracovať samostatne, ale aj v tíme
- chorvátčina slovom aj písmom na reprezentatívnej úrovni
- e-shopom príležitostne zabezpečujeme aj preklady, takže solídna gramatika a ovládanie jazyka tebou spravovaného trhu je nevyhnutná.
- znalosť práce s počítačom
Nevyžadujeme, no tvojou výhodou bude:
- predchádzajúca skúsenosť z oblasti poskytovania zákazníckej podpory,
- anglický jazyk, aby si mohol komunikovať so zahraničnými kolegami, prípadne klientmi.
- motivovaného a zodpovedného kolegu/kolegyňu, ktorému nerobí problém pracovať samostatne, ale aj v tíme
- chorvátčina slovom aj písmom na reprezentatívnej úrovni
- e-shopom príležitostne zabezpečujeme aj preklady, takže solídna gramatika a ovládanie jazyka tebou spravovaného trhu je nevyhnutná.
- znalosť práce s počítačom
Nevyžadujeme, no tvojou výhodou bude:
- predchádzajúca skúsenosť z oblasti poskytovania zákazníckej podpory,
- anglický jazyk, aby si mohol komunikovať so zahraničnými kolegami, prípadne klientmi.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Prečo práve Expandeco? Naša firma je známa svojou inovativnosťou a úspechom, čo dokazujú ocenenia Deloitte Technology Fast 50 Central Europe a dôvera viac ako 200 klientov. Poskytujeme kompletné riešenia, od vrátenia tovaru až po lokalizáciu a zákaznícku podporu, čím pomáhame e-shopom cítiť sa všade ako doma.
Spolu s tímom skúsených špecialistov rastieme vďaka jedinečnej kombinácii našich ecommerce riešení, ktorými prispievame k dlhodobému budovaniu dôveryhodnosti e-shopov a s efektívnou optimalizáciou ich nákladov na zahraničných trhoch. Medzi naše komplexné ecommerce služby patrí predovšetkým spoľahlivé riešenie vratiek tovaru, kompletná lokalizácia podnikania či profesionálna zákaznícka podpora, vďaka čomu každý e-shop pôsobí všade ako doma.
Spolu s tímom skúsených špecialistov rastieme vďaka jedinečnej kombinácii našich ecommerce riešení, ktorými prispievame k dlhodobému budovaniu dôveryhodnosti e-shopov a s efektívnou optimalizáciou ich nákladov na zahraničných trhoch. Medzi naše komplexné ecommerce služby patrí predovšetkým spoľahlivé riešenie vratiek tovaru, kompletná lokalizácia podnikania či profesionálna zákaznícka podpora, vďaka čomu každý e-shop pôsobí všade ako doma.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 4496383
Posting date: 9.1.2023
2023-01-09
location: Nitra Position: Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Company: Expandeco s. r. o.
Basic salary component (gross): 1 200 EUR/mesiac