We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Junior účtovník/účtovníčka - Junior Accountant
EUROVEA Retail Services, s. r. o.
Miesto práce
Pribinova, Bratislava
Pribinova, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď / dohodou
ihneď / dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
od 1400,- € brutto – v závislosti od skúseností
od 1400,- € brutto – v závislosti od skúseností
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
ČO VÁS NA TEJTO POZÍCII ČAKÁ? BUDE TO:
- evidencia a účtovanie nákladových faktúr spoločnosti podľa rozpočtov a zabezpečenie ich schvaľovacieho procesu;
- vystavovanie faktúr vydaných;
- účtovanie bankových výpisov, párovanie platieb na pravidelnej báze, riešenie nezrovnalostí týkajúcich sa platieb, kontrola saldokonta, upomínanie dlžníkov, vystavovanie zápočtov;
- príprava podkladov pre spracovanie DPH spoločnosti;
- asistencia pri spracovávaní mesačných, kvartálnych a ročných účtovných uzávierok;
- zabezpečenie objednávkového procesu;
- evidencia majetku a kalkulácia odpisov;
- vedenie účtovníctva menšej spoločnosti pod dohľadom senior účtovníka;
- spracovávanie výkazov a štatistiky pre potreby orgánov štátnej správy;
- asistencia pri každoročnom audite spoločnosti,
- pripravovanie ad hoc reportov pre vedenie spoločnosti.
- evidencia a účtovanie nákladových faktúr spoločnosti podľa rozpočtov a zabezpečenie ich schvaľovacieho procesu;
- vystavovanie faktúr vydaných;
- účtovanie bankových výpisov, párovanie platieb na pravidelnej báze, riešenie nezrovnalostí týkajúcich sa platieb, kontrola saldokonta, upomínanie dlžníkov, vystavovanie zápočtov;
- príprava podkladov pre spracovanie DPH spoločnosti;
- asistencia pri spracovávaní mesačných, kvartálnych a ročných účtovných uzávierok;
- zabezpečenie objednávkového procesu;
- evidencia majetku a kalkulácia odpisov;
- vedenie účtovníctva menšej spoločnosti pod dohľadom senior účtovníka;
- spracovávanie výkazov a štatistiky pre potreby orgánov štátnej správy;
- asistencia pri každoročnom audite spoločnosti,
- pripravovanie ad hoc reportov pre vedenie spoločnosti.
Zamestnanecké výhody, benefity
ČO VÁM U NÁS PONÚKNEME:
- stabilnú a perspektívnu pracovnú pozíciu pre spoločnosť zaoberajúcou sa správou nehnuteľností;
- možnosť odborného rastu;
- príjemné pracovné prostredie v kancelárskych priestoroch komplexu EUROVEA;
- mladý pracovný tím a dobrú náladu :-)
- parkovanie pre zamestnancov zdarma;
- vstupy do fitness a wellness centra zdarma;
- stravné lístky plne hradené zamestnávateľom.
- stabilnú a perspektívnu pracovnú pozíciu pre spoločnosť zaoberajúcou sa správou nehnuteľností;
- možnosť odborného rastu;
- príjemné pracovné prostredie v kancelárskych priestoroch komplexu EUROVEA;
- mladý pracovný tím a dobrú náladu :-)
- parkovanie pre zamestnancov zdarma;
- vstupy do fitness a wellness centra zdarma;
- stravné lístky plne hradené zamestnávateľom.
Informácie o výberovom konaní
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem o prácu v našej spoločnosti. Vaše životopisy môžete zasielať cez kontakt nižšie. Telefonicky budeme oslovovať uchádzačov, ktorí budú spĺňať zadané kritériá. Ostatným kandidátom nezaradeným do výberu ďakujeme a prajeme všetko dobré v pracovnom i osobnom živote. Výber pôjde v 2 kolách. Prvé kolo prebehne formou testu a druhé je už klasické pracovné interview, kde si zodpovieme všetko potrebné.
Po skončení výberového konania budú všetky životopisy skartované.
Po skončení výberového konania budú všetky životopisy skartované.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
ČOBUDEME OD VÁS OČAKÁVAŤ MY? NO NAJMÄ:
- priateľskú povahu a tímového ducha :-)
- ochotu učiť sa a napredovať,
- prax v danej oblasti aspoň 2 roky,
- schopnosť otvorenej komunukácie,
- pozitívny a aktívny prístup k práci,
- samostatnosť a zodpovednosť,
- precíznosť,
- znalosť anglického jazyka na úrovni mierne/stredne pokročilý - bude prevažovať skôr písomná komunikácia v angličtine než hovorová, vybraná zmluvná dokumentácia je v anglickom jazyku.
Nehľadáme však experta, ale skôr človeka, ktorý sa angličtiny nezľakne a prípadné nedostatky je schopný a ochotný sa doučiť :-)
- priateľskú povahu a tímového ducha :-)
- ochotu učiť sa a napredovať,
- prax v danej oblasti aspoň 2 roky,
- schopnosť otvorenej komunukácie,
- pozitívny a aktívny prístup k práci,
- samostatnosť a zodpovednosť,
- precíznosť,
- znalosť anglického jazyka na úrovni mierne/stredne pokročilý - bude prevažovať skôr písomná komunikácia v angličtine než hovorová, vybraná zmluvná dokumentácia je v anglickom jazyku.
Nehľadáme však experta, ale skôr človeka, ktorý sa angličtiny nezľakne a prípadné nedostatky je schopný a ochotný sa doučiť :-)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť zaoberajúca sa prenájmom a správou v oblasti nehnuteľností.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 3784613
Posting date: 11.10.2019
2019-10-11
location: Bratislava Position: Účtovník Company: EUROVEA Retail Services, s. r. o.
Basic wage component (gross) and other rewards: od 1400,- € brutto – v závislosti od skúseností