Junior účtovník/účtovníčka - Junior Accountant

EUROVEA Retail Services, s. r. o.

Miesto práce
Pribinova, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď / dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
od 1400,- € brutto – v závislosti od skúseností

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

ČO VÁS NA TEJTO POZÍCII ČAKÁ? BUDE TO:
- evidencia a účtovanie nákladových faktúr spoločnosti podľa rozpočtov a zabezpečenie ich schvaľovacieho procesu;
- vystavovanie faktúr vydaných;
- účtovanie bankových výpisov, párovanie platieb na pravidelnej báze, riešenie nezrovnalostí týkajúcich sa platieb, kontrola saldokonta, upomínanie dlžníkov, vystavovanie zápočtov;
- príprava podkladov pre spracovanie DPH spoločnosti;
- asistencia pri spracovávaní mesačných, kvartálnych a ročných účtovných uzávierok;
- zabezpečenie objednávkového procesu;
- evidencia majetku a kalkulácia odpisov;
- vedenie účtovníctva menšej spoločnosti pod dohľadom senior účtovníka;
- spracovávanie výkazov a štatistiky pre potreby orgánov štátnej správy;
- asistencia pri každoročnom audite spoločnosti,
- pripravovanie ad hoc reportov pre vedenie spoločnosti.

Zamestnanecké výhody, benefity

ČO VÁM U NÁS PONÚKNEME:
- stabilnú a perspektívnu pracovnú pozíciu pre spoločnosť zaoberajúcou sa správou nehnuteľností;
- možnosť odborného rastu;
- príjemné pracovné prostredie v kancelárskych priestoroch komplexu EUROVEA;
- mladý pracovný tím a dobrú náladu :-)
- parkovanie pre zamestnancov zdarma;
- vstupy do fitness a wellness centra zdarma;
- stravné lístky plne hradené zamestnávateľom.

Informácie o výberovom konaní

Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem o prácu v našej spoločnosti. Vaše životopisy môžete zasielať cez kontakt nižšie. Telefonicky budeme oslovovať uchádzačov, ktorí budú spĺňať zadané kritériá. Ostatným kandidátom nezaradeným do výberu ďakujeme a prajeme všetko dobré v pracovnom i osobnom živote. Výber pôjde v 2 kolách. Prvé kolo prebehne formou testu a druhé je už klasické pracovné interview, kde si zodpovieme všetko potrebné.
Po skončení výberového konania budú všetky životopisy skartované.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

ČOBUDEME OD VÁS OČAKÁVAŤ MY? NO NAJMÄ:
- priateľskú povahu a tímového ducha :-)
- ochotu učiť sa a napredovať,
- prax v danej oblasti aspoň 2 roky,
- schopnosť otvorenej komunukácie,
- pozitívny a aktívny prístup k práci,
- samostatnosť a zodpovednosť,
- precíznosť,
- znalosť anglického jazyka na úrovni mierne/stredne pokročilý - bude prevažovať skôr písomná komunikácia v angličtine než hovorová, vybraná zmluvná dokumentácia je v anglickom jazyku.
Nehľadáme však experta, ale skôr človeka, ktorý sa angličtiny nezľakne a prípadné nedostatky je schopný a ochotný sa doučiť :-)

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť zaoberajúca sa prenájmom a správou v oblasti nehnuteľností.

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov
ID: 3784613  Posting date: 11.10.2019  Basic wage component (gross) and other rewards: od 1400,- € brutto – v závislosti od skúseností