We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Office Property Manager - Správca kancelárskych budov - EUROVEA Bratislava
EUROVEA Retail Services, s. r. o.
Miesto práce
Pribinova, Bratislava
Pribinova, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
asap
asap
Mzdové podmienky (brutto)
2000,- € brutto, v závislosti od predchádzajúcich profesijných skúseností kandidáta
2000,- € brutto, v závislosti od predchádzajúcich profesijných skúseností kandidáta
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
ČO VÁS BUDE NA TEJTO POZÍCII ČAKAŤ:
- Spravovanie kancelárskych budov v komplexe EUROVEA, zabezpečenie plynulej a bezproblémovej prevádzky kancelárskych budov
- Kontrola dodávateľov, poskytovateľov služieb a kvality poskytovaných dodávok a služieb v súvislosti so správou kancelárskych budov
- Spravovanie prevádzkového rozpočtu jednotlivých budov, kontrola výdavkov
- Každodenná komunikácia s nájomcami, riešenie ich požiadaviek, spracovanie obchodných pripomienok nájomcov pre potreby iných oddelení
- Poskytovanie podpory a starostlivosti o nájomcov kancelárskych budov z pozície prenajímateľa
- Administratívna činnosť súvisiaca s prevádzkou a správou budov
- Spolupráca s prevádzkovým/technickým/finančným/právnym/leasingovým oddelením
- Zabezpečenie komunikácie medzi nájomcami kancelárskych budov a jednotlivými oddeleniami
- Vedenie agendy nájomných zmlúv a súvisiacej dokumentácie, kontrola dodržiavania zmluvných podmienok, príprava podkladov pre prípravu nájomných zmlúv
- Vedenie databázy poistných zmlúv nájomcov a sledovanie ich platnosti
- Spravovanie parkovacieho a prístupového systému pre nájomcov
- V prípade neprítomnosti zástup kolegov v zmysle pokynov nadriadeného
- Spravovanie kancelárskych budov v komplexe EUROVEA, zabezpečenie plynulej a bezproblémovej prevádzky kancelárskych budov
- Kontrola dodávateľov, poskytovateľov služieb a kvality poskytovaných dodávok a služieb v súvislosti so správou kancelárskych budov
- Spravovanie prevádzkového rozpočtu jednotlivých budov, kontrola výdavkov
- Každodenná komunikácia s nájomcami, riešenie ich požiadaviek, spracovanie obchodných pripomienok nájomcov pre potreby iných oddelení
- Poskytovanie podpory a starostlivosti o nájomcov kancelárskych budov z pozície prenajímateľa
- Administratívna činnosť súvisiaca s prevádzkou a správou budov
- Spolupráca s prevádzkovým/technickým/finančným/právnym/leasingovým oddelením
- Zabezpečenie komunikácie medzi nájomcami kancelárskych budov a jednotlivými oddeleniami
- Vedenie agendy nájomných zmlúv a súvisiacej dokumentácie, kontrola dodržiavania zmluvných podmienok, príprava podkladov pre prípravu nájomných zmlúv
- Vedenie databázy poistných zmlúv nájomcov a sledovanie ich platnosti
- Spravovanie parkovacieho a prístupového systému pre nájomcov
- V prípade neprítomnosti zástup kolegov v zmysle pokynov nadriadeného
Zamestnanecké výhody, benefity
ČO VÁM PONÚKAME:
- stabilnú a perspektívnu pracovnú pozíciu
- odborný rast
- príjemné pracovné prostredie
- zdarma parkovanie v Eurovea
- zdarma vstupy do fitness a wellness centra v Eurovea
- zdarma kurz anglického jazyka 2x do týždňa v Eurovea
- stravné lístky plne hradené zamestnávateľom
- zdarma vstupenky na spoločenské podujatia
- teambuildingy a spoločenské akcie organizované zamestnávateľom
- stabilnú a perspektívnu pracovnú pozíciu
- odborný rast
- príjemné pracovné prostredie
- zdarma parkovanie v Eurovea
- zdarma vstupy do fitness a wellness centra v Eurovea
- zdarma kurz anglického jazyka 2x do týždňa v Eurovea
- stravné lístky plne hradené zamestnávateľom
- zdarma vstupenky na spoločenské podujatia
- teambuildingy a spoločenské akcie organizované zamestnávateľom
Informácie o výberovom konaní
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem o prácu v našej spoločnosti. Vaše životopisy môžete zasielať cez kontakt nižšie. Telefonicky budeme oslovovať uchádzačov, ktorí budú spĺňať zadané kritériá. Ostatným kandidátom nezaradeným do výberu ďakujeme a prajeme všetko dobré v pracovnom i osobnom živote.
Po skončení výberového konania budú všetky životopisy skartované.
Po skončení výberového konania budú všetky životopisy skartované.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Stavebníctvo / ekonómia príp. právo
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
ČO BUDEME OD VÁS OČAKÁVAŤ MY:
- určite prax v danej oblasti aspoň 2 roky - je to podmienkou,
- záujem o uvedený typ práce s pozitívnym a aktívnym a prístupom,
- schopnosť plynule komunikovať v anglickom jazyku (slovom aj písmom), schopnosť porozumieť obsahu zmluvnej dokumentácie v anglickom jazyku,
- schopnosť otvorenej komunikácie a príjemné vystupovanie,
- organizačné schopnosti,
- odolnosť voči stresu,
- schopnosť zodpovedne zastrešovať pridelenú agendu,
- počítačové znalosti na užívateľskej úrovni - najmä MS Office (Word, Excel, Outlook).
- určite prax v danej oblasti aspoň 2 roky - je to podmienkou,
- záujem o uvedený typ práce s pozitívnym a aktívnym a prístupom,
- schopnosť plynule komunikovať v anglickom jazyku (slovom aj písmom), schopnosť porozumieť obsahu zmluvnej dokumentácie v anglickom jazyku,
- schopnosť otvorenej komunikácie a príjemné vystupovanie,
- organizačné schopnosti,
- odolnosť voči stresu,
- schopnosť zodpovedne zastrešovať pridelenú agendu,
- počítačové znalosti na užívateľskej úrovni - najmä MS Office (Word, Excel, Outlook).
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť zaoberajúca sa prenájmom a správou v oblasti nehnuteľností.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 3714659
Posting date: 11.7.2019
2019-07-11
location: Bratislava Position: Facility manager, Správca budov Company: EUROVEA Retail Services, s. r. o.
Basic wage component (gross) and other rewards: 2000,- € brutto, v závislosti od predchádzajúcich profesijných skúseností kandidáta