Office Property Manager - Správca kancelárskych budov - EUROVEA Bratislava

EUROVEA Retail Services, s. r. o.

Miesto práce
Pribinova, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
asap
Mzdové podmienky (brutto)
2000,- € brutto, v závislosti od predchádzajúcich profesijných skúseností kandidáta

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

ČO VÁS BUDE NA TEJTO POZÍCII ČAKAŤ:
- Spravovanie kancelárskych budov v komplexe EUROVEA, zabezpečenie plynulej a bezproblémovej prevádzky kancelárskych budov
- Kontrola dodávateľov, poskytovateľov služieb a kvality poskytovaných dodávok a služieb v súvislosti so správou kancelárskych budov
- Spravovanie prevádzkového rozpočtu jednotlivých budov, kontrola výdavkov
- Každodenná komunikácia s nájomcami, riešenie ich požiadaviek, spracovanie obchodných pripomienok nájomcov pre potreby iných oddelení
- Poskytovanie podpory a starostlivosti o nájomcov kancelárskych budov z pozície prenajímateľa
- Administratívna činnosť súvisiaca s prevádzkou a správou budov
- Spolupráca s prevádzkovým/technickým/finančným/právnym/leasingovým oddelením
- Zabezpečenie komunikácie medzi nájomcami kancelárskych budov a jednotlivými oddeleniami
- Vedenie agendy nájomných zmlúv a súvisiacej dokumentácie, kontrola dodržiavania zmluvných podmienok, príprava podkladov pre prípravu nájomných zmlúv
- Vedenie databázy poistných zmlúv nájomcov a sledovanie ich platnosti
- Spravovanie parkovacieho a prístupového systému pre nájomcov
- V prípade neprítomnosti zástup kolegov v zmysle pokynov nadriadeného

Zamestnanecké výhody, benefity

ČO VÁM PONÚKAME:
- stabilnú a perspektívnu pracovnú pozíciu
- odborný rast
- príjemné pracovné prostredie
- zdarma parkovanie v Eurovea
- zdarma vstupy do fitness a wellness centra v Eurovea
- zdarma kurz anglického jazyka 2x do týždňa v Eurovea
- stravné lístky plne hradené zamestnávateľom
- zdarma vstupenky na spoločenské podujatia
- teambuildingy a spoločenské akcie organizované zamestnávateľom

Informácie o výberovom konaní

Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem o prácu v našej spoločnosti. Vaše životopisy môžete zasielať cez kontakt nižšie. Telefonicky budeme oslovovať uchádzačov, ktorí budú spĺňať zadané kritériá. Ostatným kandidátom nezaradeným do výberu ďakujeme a prajeme všetko dobré v pracovnom i osobnom živote.
Po skončení výberového konania budú všetky životopisy skartované.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Stavebníctvo / ekonómia príp. právo

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

ČO BUDEME OD VÁS OČAKÁVAŤ MY:
- určite prax v danej oblasti aspoň 2 roky - je to podmienkou,
- záujem o uvedený typ práce s pozitívnym a aktívnym a prístupom,
- schopnosť plynule komunikovať v anglickom jazyku (slovom aj písmom), schopnosť porozumieť obsahu zmluvnej dokumentácie v anglickom jazyku,
- schopnosť otvorenej komunikácie a príjemné vystupovanie,
- organizačné schopnosti,
- odolnosť voči stresu,
- schopnosť zodpovedne zastrešovať pridelenú agendu,
- počítačové znalosti na užívateľskej úrovni - najmä MS Office (Word, Excel, Outlook).

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť zaoberajúca sa prenájmom a správou v oblasti nehnuteľností.

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov
ID: 3714659  Posting date: 11.7.2019  Basic wage component (gross) and other rewards: 2000,- € brutto, v závislosti od predchádzajúcich profesijných skúseností kandidáta