We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Leasing manager Retail / Office
EUROVEA Retail Services, s. r. o.
Miesto práce
Pribinova 10, Bratislava
Pribinova 10, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
asap
asap
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pracovnou náplňou na tejto pracovnej pozícii bude:
• prenájom administratívnych, obchodných a súvisiacich priestorov (sklady, parkovacie miesta, plochy pre umiestnenie nápisov a log a pod.),
• denná komunikácia s existujúcimi nájomcami a monitorovanie prenajatých priestorov vrátane kontroly dodržiavania zmluvne dohodnutých podmienok, rokovania ohľadom predĺženia, ukončenia nájomných zmlúv či zmeny podmienok prenájmu,
• rozvoj a udržiavanie dobrých vzťahov s existujúcimi aj potenciálnymi nájomcami priestorov,
• manažment prípravy nájomných zmlúv, ich dodatkov a súvisiacej agendy, vrátane spolupráce s externými právnymi zástupcami a manažmentom spoločnosti,
• komunikácia s potenciálnymi nájomcami vrátane úzkej spolupráce so zástupcami agentov sprostredkujúcich prenájom priestorov,
• spolupráca s marketingovým oddelením pri príprave marketingových materiálov a kampaní v súvislosti s prenájmom administratívnych a obchodných priestorov,
• spolupráca s finančným a technickým oddelením v súvislosti s prenájmom administratívnych a obchodných priestorov,
• príprava prehľadov obsadenosti a vývoja prenájmu administratívnych a obchodných priestorov, podľa zadaných kritérií a dohodnutej štruktúry vrátane pravidelnej aktualizácie,
• analýza prenájmu priestorov a príprava obchodnej stratégie a konceptu prenájmu priestorov.
• prenájom administratívnych, obchodných a súvisiacich priestorov (sklady, parkovacie miesta, plochy pre umiestnenie nápisov a log a pod.),
• denná komunikácia s existujúcimi nájomcami a monitorovanie prenajatých priestorov vrátane kontroly dodržiavania zmluvne dohodnutých podmienok, rokovania ohľadom predĺženia, ukončenia nájomných zmlúv či zmeny podmienok prenájmu,
• rozvoj a udržiavanie dobrých vzťahov s existujúcimi aj potenciálnymi nájomcami priestorov,
• manažment prípravy nájomných zmlúv, ich dodatkov a súvisiacej agendy, vrátane spolupráce s externými právnymi zástupcami a manažmentom spoločnosti,
• komunikácia s potenciálnymi nájomcami vrátane úzkej spolupráce so zástupcami agentov sprostredkujúcich prenájom priestorov,
• spolupráca s marketingovým oddelením pri príprave marketingových materiálov a kampaní v súvislosti s prenájmom administratívnych a obchodných priestorov,
• spolupráca s finančným a technickým oddelením v súvislosti s prenájmom administratívnych a obchodných priestorov,
• príprava prehľadov obsadenosti a vývoja prenájmu administratívnych a obchodných priestorov, podľa zadaných kritérií a dohodnutej štruktúry vrátane pravidelnej aktualizácie,
• analýza prenájmu priestorov a príprava obchodnej stratégie a konceptu prenájmu priestorov.
Zamestnanecké výhody, benefity
Ponúkame stabilnú a perspektívnu pracovnú pozíciu, možnosť odborného rastu, príjemné pracovné prostredie, mladý pracovný tím a balík zamestnaneckých výhod.
Informácie o výberovom konaní
Prosíme záujemcov o túto pracovnú pozíciu, aby svoje profesné životopisy posielali v jazyku slovenskom a anglickom. Na osobný pohovor budeme pozývať kandidátov, ktorí budú spĺňať nami zadané odborné kritériá.
Ostatným uchádzačom vopred ďakujeme za záujem o prácu v našej spoločnosti.
Po skončení výberového konania budú všetky životopisy v zmysle zákona na ochranu osobných údajov skartované. Ďakujeme.
Ostatným uchádzačom vopred ďakujeme za záujem o prácu v našej spoločnosti.
Po skončení výberového konania budú všetky životopisy v zmysle zákona na ochranu osobných údajov skartované. Ďakujeme.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Od úspešného kandidáta budeme vyžadovať:
- prax v danej oblasti minimálne 5 rokov,
- anglický jazyk - plynule,
- počítačové znalosti: na užívateľskej úrovni (MS Office, internet),
- výborné komunikačné vlastnosti,
- orientácia na detail a schopnosť pracovať pod tlakom.
- prax v danej oblasti minimálne 5 rokov,
- anglický jazyk - plynule,
- počítačové znalosti: na užívateľskej úrovni (MS Office, internet),
- výborné komunikačné vlastnosti,
- orientácia na detail a schopnosť pracovať pod tlakom.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť zaoberajúca sa prenájmom a správou v oblasti nehnuteľností.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 3333822
Posting date: 13.3.2018
2018-03-13
location: Bratislava Position: Office manager Company: EUROVEA Retail Services, s. r. o.
Basic wage component (gross) and other rewards: dohodou