We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Finančný manažér
EMA – Development and Mobility Agency
Miesto práce
Palisády 29, Bratislava
Palisády 29, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.07.2021
01.07.2021
Mzdové podmienky (brutto)
3 400 - 3 700 EUR/mesiac(brutto, výška mzdy závisí od skúseností uchádzača)
3 400 - 3 700 EUR/mesiac(brutto, výška mzdy závisí od skúseností uchádzača)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Agentúra EMA hľadá do svojho tímu finančného manažéra so skúsenosťami z finančného a administratívneho riadenia medzinárodných projektov.
Informácie o organizácii:
Agentúra EMA je mimovládna organizácia aktívna v oblasti študentskej a pracovnej mobility a medzinárodnej rozvojovej pomoci. Projekty na ktorých EMA pracuje, sú zamerané na návraty slovenských pracovníkov zo zahraničia a zahraničnú študentskú a pracovnú mobilitu prioritne v sektore IKT. Projekty EMA sú financované Ministerstvom zahraničných vecí a európskych záležitostí SR cez rozvojovú pomoc SlovakAid a Európskou komisiou.
Informácia o projekte:
Cieľom projektu je študentská a pracovná mobilita medzi Slovenskom a Moldavskom v sektore informačných a komunikačných technológií a podpora rozvoja vzájomnej spolupráce oboch krajín. Projekt trvá 32 mesiacov a realizuje sa v partnerstve s vládnymi inštitúciami MZVaEZ SR, MIRRI SR, Digitálnou koalíciou SR, IT asociáciami ITAS a ATIC, akademickou sférou a súkromným IKT sektorom – spoločnosťami ESET a ORANGE.
Náplň práce a zodpovednosti:
Pod vedením riaditeľa EMA a v spolupráci s projektovým manažérom bude finančný manažér zodpovedať za kontrolu a riadenie administratívnych a finančných procesov a za personálnu agendu organizácie.
Kontrola a riadenie administratívnych a finančných procesov organizácie zahŕňa:
• zabezpečenie a dohľad nad administratívnymi, finančnými a rozpočtovými procesmi a operáciami organizácie v úzkej koordinácii a pod vedením riaditeľa EMA,
• administratívne a finančné riadenie projektov vrátane finančného plánovania v koordinácii s projektovými manažérmi a finančnými manažérmi partnerských organizácií,
• prípravu podkladov pre realizáciu hotovostných a bezhotovostných platieb dodávateľom a zamestnancom organizácie v súlade s interným schvaľovacím procesom,
• prípravu podkladov pre realizáciu účtovných transakcií v spolupráci s účtovníkom organizácie a zodpovednosť za prípravu mesačných a ročných uzávierok,
• plánovanie ročného rozpočtu, projektizáciu výdavkov a priebežnú analýzu stavu financií v súlade s potrebami organizácie,
• manažment a dohľad nad systémom archivácie účtovnej a projektovej dokumentácie,
• monitoring čerpania finančných prostriedkov v súlade s obsahom a rozpočtami schválených projektov a podľa finančných a administratívnych pravidiel donorov vrátane zabezpečenia ich plynulého čerpania,
• koordináciu a spracovanie žiadostí o platbu vrátane vyhotovenia, zberu a kontroly podpornej dokumentácie súvisiacej s implementáciou a financovaním projektov,
• prípravu rozpočtov plánovaných projektov v spolupráci s projektovými manažérmi,
• monitoring, zabezpečenie, inventarizáciu a údržbu kancelárskeho vybavenia a zabezpečenie kancelárskych potrieb v súlade s potrebami organizácie,
• kontrolu cestovných príkazov, vyúčtovaní služobných ciest a k tomu prislúchajúcich podkladov,
• komunikáciu s donormi a orgánmi kontroly a auditu,
• realizáciu služobných ciest na Slovensku a v zahraničí;
• iné aktivity vyplývajúce z povahy pracovnej pozície.
Personálny manažment zahŕňa:
• mesačnú projektizáciu mzdových nákladov a spracovanie podkladov súvisiacich s personálnou a mzdovou agendou,
• prípravu pracovných zmlúv pre interných zamestnancov a externých dodávateľov organizácie,
• prípravu podkladov a asistenciu pri výberovom procese zamestnancov organizácie.
Požadovaná kvalifikácia:
• vysokoškolské vzdelanie, prednostne v oblasti účtovníctva, administratívy, ekonómie, obchodu a riadenia podnikov alebo alternatívnej kombinácie relevantných školení a skúseností v oblasti účtovníctva, administratívy alebo financií,
• minimálne 5 rokov skúseností s finančným a administratívnym riadením medzinárodných projektov,
• znalosť neziskového prostredia alebo operačných programov EÚ je výhodou,
• minimálne 3 roky skúseností s verejným obstarávaním v zmysle slovenskej legislatívy resp. skúseností s obstarávaním v súlade s pravidlami zahraničných donorov,
• vysoká úroveň počítačovej gramotnosti, výborná znalosť aplikácií MS Office (MS Excel, MS Word), emailové a komunikačné platformy (MS Teams, Webex, Zoom),
• schopnosť komunikovať slovom a písmom v anglickom jazyku – úroveň C1,
• vodičský preukaz B.
Informácie o organizácii:
Agentúra EMA je mimovládna organizácia aktívna v oblasti študentskej a pracovnej mobility a medzinárodnej rozvojovej pomoci. Projekty na ktorých EMA pracuje, sú zamerané na návraty slovenských pracovníkov zo zahraničia a zahraničnú študentskú a pracovnú mobilitu prioritne v sektore IKT. Projekty EMA sú financované Ministerstvom zahraničných vecí a európskych záležitostí SR cez rozvojovú pomoc SlovakAid a Európskou komisiou.
Informácia o projekte:
Cieľom projektu je študentská a pracovná mobilita medzi Slovenskom a Moldavskom v sektore informačných a komunikačných technológií a podpora rozvoja vzájomnej spolupráce oboch krajín. Projekt trvá 32 mesiacov a realizuje sa v partnerstve s vládnymi inštitúciami MZVaEZ SR, MIRRI SR, Digitálnou koalíciou SR, IT asociáciami ITAS a ATIC, akademickou sférou a súkromným IKT sektorom – spoločnosťami ESET a ORANGE.
Náplň práce a zodpovednosti:
Pod vedením riaditeľa EMA a v spolupráci s projektovým manažérom bude finančný manažér zodpovedať za kontrolu a riadenie administratívnych a finančných procesov a za personálnu agendu organizácie.
Kontrola a riadenie administratívnych a finančných procesov organizácie zahŕňa:
• zabezpečenie a dohľad nad administratívnymi, finančnými a rozpočtovými procesmi a operáciami organizácie v úzkej koordinácii a pod vedením riaditeľa EMA,
• administratívne a finančné riadenie projektov vrátane finančného plánovania v koordinácii s projektovými manažérmi a finančnými manažérmi partnerských organizácií,
• prípravu podkladov pre realizáciu hotovostných a bezhotovostných platieb dodávateľom a zamestnancom organizácie v súlade s interným schvaľovacím procesom,
• prípravu podkladov pre realizáciu účtovných transakcií v spolupráci s účtovníkom organizácie a zodpovednosť za prípravu mesačných a ročných uzávierok,
• plánovanie ročného rozpočtu, projektizáciu výdavkov a priebežnú analýzu stavu financií v súlade s potrebami organizácie,
• manažment a dohľad nad systémom archivácie účtovnej a projektovej dokumentácie,
• monitoring čerpania finančných prostriedkov v súlade s obsahom a rozpočtami schválených projektov a podľa finančných a administratívnych pravidiel donorov vrátane zabezpečenia ich plynulého čerpania,
• koordináciu a spracovanie žiadostí o platbu vrátane vyhotovenia, zberu a kontroly podpornej dokumentácie súvisiacej s implementáciou a financovaním projektov,
• prípravu rozpočtov plánovaných projektov v spolupráci s projektovými manažérmi,
• monitoring, zabezpečenie, inventarizáciu a údržbu kancelárskeho vybavenia a zabezpečenie kancelárskych potrieb v súlade s potrebami organizácie,
• kontrolu cestovných príkazov, vyúčtovaní služobných ciest a k tomu prislúchajúcich podkladov,
• komunikáciu s donormi a orgánmi kontroly a auditu,
• realizáciu služobných ciest na Slovensku a v zahraničí;
• iné aktivity vyplývajúce z povahy pracovnej pozície.
Personálny manažment zahŕňa:
• mesačnú projektizáciu mzdových nákladov a spracovanie podkladov súvisiacich s personálnou a mzdovou agendou,
• prípravu pracovných zmlúv pre interných zamestnancov a externých dodávateľov organizácie,
• prípravu podkladov a asistenciu pri výberovom procese zamestnancov organizácie.
Požadovaná kvalifikácia:
• vysokoškolské vzdelanie, prednostne v oblasti účtovníctva, administratívy, ekonómie, obchodu a riadenia podnikov alebo alternatívnej kombinácie relevantných školení a skúseností v oblasti účtovníctva, administratívy alebo financií,
• minimálne 5 rokov skúseností s finančným a administratívnym riadením medzinárodných projektov,
• znalosť neziskového prostredia alebo operačných programov EÚ je výhodou,
• minimálne 3 roky skúseností s verejným obstarávaním v zmysle slovenskej legislatívy resp. skúseností s obstarávaním v súlade s pravidlami zahraničných donorov,
• vysoká úroveň počítačovej gramotnosti, výborná znalosť aplikácií MS Office (MS Excel, MS Word), emailové a komunikačné platformy (MS Teams, Webex, Zoom),
• schopnosť komunikovať slovom a písmom v anglickom jazyku – úroveň C1,
• vodičský preukaz B.
Zamestnanecké výhody, benefity
• práca v dynamicky sa rozvíjajúcej organizácii a spolupráca so skúseným projektovým tímom,
• možnosť získať skúsenosti s finančným riadením projektov financovaných rôznymi donormi,
• príjemné kancelárske priestory
• možnosť flexibilného pracovného času a v prípade potreby možnosť práce z domu vo vybrané dni v pracovnom týždni na základe dohody.
• možnosť získať skúsenosti s finančným riadením projektov financovaných rôznymi donormi,
• príjemné kancelárske priestory
• možnosť flexibilného pracovného času a v prípade potreby možnosť práce z domu vo vybrané dni v pracovnom týždni na základe dohody.
Informácie o výberovom konaní
CV a motivačný list v SJ pošlite na [email protected] do 3. mája 2021. Do predmetu emailu uveďte Finančný manažér. Kontaktovať budeme len uchádzačov, ktorí spĺňajú podmienky. Predpokladaný termín ukončenia výberového konania je 21. máj 2021. V tejto fáze ponúkame zmluvu na 12 mesiacov s možnosťou predĺženia. Preferujeme čo najskorší možný termín nástupu.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
• vysokoškolské vzdelanie, prednostne v oblasti účtovníctva, administratívy, ekonómie, obchodu a riadenia podnikov alebo alternatívnej kombinácie relevantných školení a skúseností v oblasti účtovníctva, administratívy alebo financií,
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
minimálne 5 rokov skúseností s finančným a administratívnym riadením medzinárodných projektov
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• výborné organizačné a komunikačné schopnosti, vysoký zmysel pre zodpovednosť a asertivitu,
• aktívny a iniciatívny prístup, osobné nasadenie,
• schopnosť analyzovať a riešiť problémy,
• záujem o aktivity a činnosti organizácie.
• aktívny a iniciatívny prístup, osobné nasadenie,
• schopnosť analyzovať a riešiť problémy,
• záujem o aktivity a činnosti organizácie.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
EMA – Development and Mobility Agency je mimovládna organizácia aktívna v oblasti študentskej a pracovnej mobility a medzinárodnej rozvojovej pomoci. Projekty na ktorých EMA pracuje, sú zamerané na zahraničnú študentskú a pracovnú mobilitu prioritne v sektore IKT. Projekty EMA sú financované Ministerstvom zahraničných vecí a európskych záležitostí SR cez rozvojovú pomoc SlovakAid, Európskou komisiou a U.S. Department of State.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 4056068
Posting date: 2.4.2021
2021-04-02
location: Bratislava Position: Ekonomický/finančný riaditeľ, Finančný analytik, Finančný manažér, Hlavný účtovník, Účtovník Company: EMA – Development and Mobility Agency
Basic salary component (gross): 3 400 EUR/mesiac