We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Retail manager - Food & Beverages
European Trading Company s. r. o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 500 EUR/mesiac1500 € + target bonus + obratový bonus
1 500 EUR/mesiac1500 € + target bonus + obratový bonus
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hlavné zameranie zverených obchodných značiek - orientácia na gastro prevádzky a obchody s potravinami a nápojmi
Zodpovednosť za správne fungovanie zverených obchodných značiek:
- dohľad nad fungovaním predajní, dohľad nad zamestnancami, vedúcimi predajní, zodpovednosť za výberové procesy nových zamestnancov
- priama komunikácia s hlavnými dodávateľmi (zahraničnými) v AJ
- priama komunikácia so mzdovou účtovníčkou, zodpovednosť za správne vyplácanie miezd a odmien, správa mzdovej agendy (aj zmluvnej)
- zodpovednosť za chod predajní, objednávanie a správa tovaru, úzka spolupráca s vedúcimi predajní
- zodpovednosť za vzhľad predajní, ich výzdobu
- podpora predajní, riešenie sporov, riešenie problémov s dodávateľmi
- vybavovanie reklamácií
- reporting nadriadeným
- spravovanie e-shopov
Koordinácia všetkých činností od A po Z zverených obchodných značiek a ich obchodov.
Rozvoj:
- riadenie rozvoja nových predajní - od vyhľadávania vhodného priestoru, cez zabezpečenie bezchybného zariadenia predajne, komunikácia so všetkými zúčastnenými (prenajímateľ, dodávatelia, úrady, zamestnanci), otvorenie predajne a následná podpora chodu a predaja prevádzky
- vyhľadávanie príležitostí rozvoja zverených značiek
- B2B
Zodpovednosť za správne fungovanie zverených obchodných značiek:
- dohľad nad fungovaním predajní, dohľad nad zamestnancami, vedúcimi predajní, zodpovednosť za výberové procesy nových zamestnancov
- priama komunikácia s hlavnými dodávateľmi (zahraničnými) v AJ
- priama komunikácia so mzdovou účtovníčkou, zodpovednosť za správne vyplácanie miezd a odmien, správa mzdovej agendy (aj zmluvnej)
- zodpovednosť za chod predajní, objednávanie a správa tovaru, úzka spolupráca s vedúcimi predajní
- zodpovednosť za vzhľad predajní, ich výzdobu
- podpora predajní, riešenie sporov, riešenie problémov s dodávateľmi
- vybavovanie reklamácií
- reporting nadriadeným
- spravovanie e-shopov
Koordinácia všetkých činností od A po Z zverených obchodných značiek a ich obchodov.
Rozvoj:
- riadenie rozvoja nových predajní - od vyhľadávania vhodného priestoru, cez zabezpečenie bezchybného zariadenia predajne, komunikácia so všetkými zúčastnenými (prenajímateľ, dodávatelia, úrady, zamestnanci), otvorenie predajne a následná podpora chodu a predaja prevádzky
- vyhľadávanie príležitostí rozvoja zverených značiek
- B2B
Zamestnanecké výhody, benefity
Práca v dynamickom prostredí, vhodná pre kandidáta, ktorý má rád výzvy a pracuje "out of the box". Možnosť kariérneho rastu a osobnostného rozvoja. Členstvo vo Fitness clube. Rôzne zamestnanecké zľavy.
Informácie o výberovom konaní
PROSÍME, ABY NÁS KONTAKTOVALI LEN TÍ UCHÁDZAČI, KTORÍ SPĹŇAJÚ VŠETKY PODMIENKY.
ROVNAKO JE VYŽADOVANÁ PRAX V ODBORE MINIMÁLNE 1 ROK.
KONTAKTOVAŤ BUDEME LEN VYBRATÝCH UCHÁDZAČOV.
ROVNAKO JE VYŽADOVANÁ PRAX V ODBORE MINIMÁLNE 1 ROK.
KONTAKTOVAŤ BUDEME LEN VYBRATÝCH UCHÁDZAČOV.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
obchod, ekonómia, manažment
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Outlook - Expert
Microsoft Excel - Expert
Microsoft Word - Expert
Skladové hospodárstvo - Pokročilý
Microsoft Excel - Expert
Microsoft Word - Expert
Skladové hospodárstvo - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Aktívna znalosť angličtiny nutná(ovládanie francúžštiny výhodou), flexibilita, proaktívnosť, chuť učiť sa nové veci, precíznosť, zodpovednosť, samostatnosť a komunikatívnosť.
Hľadáme človeka, ktorý má chuť rozvíjať v prvom rade seba, má vôľu a chuť pracovať.
Nehľadáme človeka na 8 hodinový pracovný čas, ale niekoho, kto dá práci kúsok seba.
Hľadáme človeka, ktorý má chuť rozvíjať v prvom rade seba, má vôľu a chuť pracovať.
Nehľadáme človeka na 8 hodinový pracovný čas, ale niekoho, kto dá práci kúsok seba.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Skupina European Trading Company je retailová spoločnosť, ktorá na Slovensku a v Čechách riadi sieť vlastných značiek a zároveň je vlastníkom licencií rôznych zahraničných značiek, spomenieme Primigi, Morgan, Cosmoparis, Yamamay, Durance, Inglot, Partyfiesta a iné.
Počet zamestnancov
20-24 zamestnancov
ID: 4166889
Posting date: 25.10.2021
2021-10-25
location: Bratislava Position: Brand manager, Key account manager, Obchodný manažér Company: European Trading Company s. r. o.
Basic salary component (gross): 1 500 EUR/mesiac