We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Administratívny pracovník
EUROCAR AMA s. r. o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď, dohodou
ihneď, dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 EUR/mesiac1300
1 300 EUR/mesiac1300
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Informovať zákazníkov o cenách ponúkaných produktov a službách
- Informovať zákazníkov o podmienkach poskytovania služieb
- Zostavovať písomné ponuky a zasielať ich zákazníkom
- Spravovať databázu zákazníkov
- Starostlivosť o kľúčových zákazníkov
- Uzatvárať zmluvy na prenájom automobilov a vyhotovovať platobné doklady k týmto zmluvám
- Organizovať efektívny prenájom automobilov
- Aktualizovať pohyb vozidiel
- Viesť písomnú agendu vyplývajúcu z organizácie práce kancelárie a podľa potrieb vedúceho kancelárie
- Vystavovať faktúry a iné daňové doklady
- Viesť pokladňu, spracovávať pokladničné doklady
- Vyúčtovávať a spracovávať doklady za platby v hotovosti a platobnými kartami (prostredníctvom plat.terminálu, elektronickej registračnej pokladnice)
- Spracovávať podklady k účtovníctvu
- Spracovávať agendu poistných udalostí v súčinnosti s technikom alebo vedúcim kancelárie
- Vystavovať požadované kancelárske písomnosti podľa požiadaviek vedúceho kancelárie
- V súčinnosti ostatných pracovníkov vykonávať práce, ktoré sú potrebné na zabezpečenie efektívneho a plynulého chodu kancelárie a poskytovania služieb
- Zabezpečovať a udržiavať poriadok na pracovisku
- Informovať zákazníkov o podmienkach poskytovania služieb
- Zostavovať písomné ponuky a zasielať ich zákazníkom
- Spravovať databázu zákazníkov
- Starostlivosť o kľúčových zákazníkov
- Uzatvárať zmluvy na prenájom automobilov a vyhotovovať platobné doklady k týmto zmluvám
- Organizovať efektívny prenájom automobilov
- Aktualizovať pohyb vozidiel
- Viesť písomnú agendu vyplývajúcu z organizácie práce kancelárie a podľa potrieb vedúceho kancelárie
- Vystavovať faktúry a iné daňové doklady
- Viesť pokladňu, spracovávať pokladničné doklady
- Vyúčtovávať a spracovávať doklady za platby v hotovosti a platobnými kartami (prostredníctvom plat.terminálu, elektronickej registračnej pokladnice)
- Spracovávať podklady k účtovníctvu
- Spracovávať agendu poistných udalostí v súčinnosti s technikom alebo vedúcim kancelárie
- Vystavovať požadované kancelárske písomnosti podľa požiadaviek vedúceho kancelárie
- V súčinnosti ostatných pracovníkov vykonávať práce, ktoré sú potrebné na zabezpečenie efektívneho a plynulého chodu kancelárie a poskytovania služieb
- Zabezpečovať a udržiavať poriadok na pracovisku
Informácie o výberovom konaní
Žiadame zaslať životopis (fotografia nutná) v SJ emailom na : [email protected] . Vybraní uchádzači budú pozvaní na osobný pohovor.
Miesto práce je: Bratislava.
Miesto práce je: Bratislava.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Komunikatívnosť, príjemné vystupovanie, flexibilita
Aktívny vodič
Aktívny vodič
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť poskytuje služby prenájmu vozidiel, prepravné služby
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 3589584
Posting date: 4.10.2019
2019-10-04
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager Company: EUROCAR AMA s. r. o.
Basic wage component (gross) and other rewards: 1 300 EUR/mesiac1300