Manažér oddelenia IT podpory zákazníkov

essential data, s.r.o.

Miesto práce
Lazaretská 12, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Support and Maintenance Manažér/Manažér oddelenia IT podpory zákazníkov je zodpovedný za to, že služby dohodnuté v servisných zmluvách sú vykonávané v stanovenom rozsahu, čase a kvalite. Je eskalačným bodom pre riešenie vzniknutých problémov.

• Definovanie a neustále zlepšovanie procesov SaM (Support and Maintenance) a optimalizácia SLA
• Vyjednávanie a pripomienkovanie SaM zmlúv v spolupráci s PM a právnym oddelením
• Zodpovednosť za prebratie projektu z produkčnej fázy do fázy poskytovania podpory
• Operatívne riadenie a zabezpečenie výkonu SaM podľa zmluvných, prípadne aktuálnych operatívnych dohôd
• Riadenie tímu L1 a maticovo aj L2 v rámci procesu SaM a L1 aj líniovo
• Riadenie L3 pracovníka v prípade, že je jeho aktivita vyžadovaná na vyriešenie SLA. Dojednanie si L3 zdroja na potrebnú dobu, stanovovanie priorít.
• Reportovanie výkonu SaM po projektoch jednotlivým PM a UM
• Reportovanie výkonu SaM po projektoch definovaným kontaktným osobám zákazníkov, prípadne hlavným dodávateľom: zasielanie reportov podľa dohody
• Dodržiavanie dohodnutého alebo definovaného spôsobu elektronickej komunikácie v JIRA
• Pravidelné stretnutia s definovanými kontaktnými osobami zákazníka a PM-om ku každému projektu (minimálne raz za mesiac)
• Námety na zlepšenie alebo priamo nastavenie komunikácie a vzťahov so zákazníkom a so subdodávateľmi
• Eskalácie problémov na PM a UM, prípadne dodávateľov podľa definovaných eskalačných procedúr
• Koordinácia prác so subdodávateľmi a inými dodávateľmi
• Sledovanie platnosti zmlúv a včasné zabezpečenie ich predĺženia, iniciácia potrieb zmien
• Výkazy podľa potreby a požiadaviek vedenia, podklady pre fakturáciu
• Personálne riadenie pracovníkov a zabezpečenie potrebných ľudských zdrojov, vyhľadávanie nových talentov

Zamestnanecké výhody, benefity

Ponúkame:
∗ podporu v ďalšom vzdelávaní a osobnostnom raste (odborné konferencie, certifikované školenia, interné workshopy)
∗ príjemnú firemnú kultúru (inšpiratívne pracovné prostredie s usmiatymi ľuďmi)
∗ zaujímavý benefitný systém (vstupné karty do fitness centra, čerstvé ovocie, veselé firemné akcie, parkovanie v centre mesta)
∗ zaujímavé projekty
∗ otvorený prístup a priestor pre realizáciu vlastných myšlienok

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Vysokoškolské vzdelanie (technické zameranie, alebo ekonomické)
• Prax 1- 3 rokoy na podobnej pozícii v oblasti servis managementu, projektového manažmentu alebo delivery managementu v oblasti informačných technológií
• Skúsenosti s riadením prevádzky služieb pre zákazníkov a s koordináciou subdodávateľov
• Znalosť cyklu vývoja softvérových riešení
• Skúsenosti v oblasti správy a prevádzky podľa SLA – vítané
• Skúsenosti na prevádzke softvérových alebo infraštruktúrnych riešení sú vítané
• ITIL znalosť, certifikácia vítaná
• Schopnosť riadiť ľudí a pracovať aj ako súčasť tímu
• Schopnosť plánovať a systematicky pracovať
• Orientácia na detail
• Analytické myslenie
• Prozákaznícky prístup
• Znalosť anglického jazyka na úrovni mierne pokročilý

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme slovenský software house.
Pomáhame spoločnostiam vyťažiť z dát AI digitálnej transformácie maximum.
Naším poslaním je prinášať pokrokový pohľad, otvárať nové možnosti a dodávať efektívne a užitočné riešenia zákazníkom.
Do práce vkladáme energiu, rozum a srdce - AI (aj )preto sa s nami jednoducho a dobre pracuje.

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov
ID: 2751199  Posting date: 5.10.2016