We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Manažér oddelenia IT podpory zákazníkov
essential data, s.r.o.
Miesto práce
Lazaretská 12, Bratislava
Lazaretská 12, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Support and Maintenance Manažér/Manažér oddelenia IT podpory zákazníkov je zodpovedný za to, že služby dohodnuté v servisných zmluvách sú vykonávané v stanovenom rozsahu, čase a kvalite. Je eskalačným bodom pre riešenie vzniknutých problémov.
• Definovanie a neustále zlepšovanie procesov SaM (Support and Maintenance) a optimalizácia SLA
• Vyjednávanie a pripomienkovanie SaM zmlúv v spolupráci s PM a právnym oddelením
• Zodpovednosť za prebratie projektu z produkčnej fázy do fázy poskytovania podpory
• Operatívne riadenie a zabezpečenie výkonu SaM podľa zmluvných, prípadne aktuálnych operatívnych dohôd
• Riadenie tímu L1 a maticovo aj L2 v rámci procesu SaM a L1 aj líniovo
• Riadenie L3 pracovníka v prípade, že je jeho aktivita vyžadovaná na vyriešenie SLA. Dojednanie si L3 zdroja na potrebnú dobu, stanovovanie priorít.
• Reportovanie výkonu SaM po projektoch jednotlivým PM a UM
• Reportovanie výkonu SaM po projektoch definovaným kontaktným osobám zákazníkov, prípadne hlavným dodávateľom: zasielanie reportov podľa dohody
• Dodržiavanie dohodnutého alebo definovaného spôsobu elektronickej komunikácie v JIRA
• Pravidelné stretnutia s definovanými kontaktnými osobami zákazníka a PM-om ku každému projektu (minimálne raz za mesiac)
• Námety na zlepšenie alebo priamo nastavenie komunikácie a vzťahov so zákazníkom a so subdodávateľmi
• Eskalácie problémov na PM a UM, prípadne dodávateľov podľa definovaných eskalačných procedúr
• Koordinácia prác so subdodávateľmi a inými dodávateľmi
• Sledovanie platnosti zmlúv a včasné zabezpečenie ich predĺženia, iniciácia potrieb zmien
• Výkazy podľa potreby a požiadaviek vedenia, podklady pre fakturáciu
• Personálne riadenie pracovníkov a zabezpečenie potrebných ľudských zdrojov, vyhľadávanie nových talentov
• Definovanie a neustále zlepšovanie procesov SaM (Support and Maintenance) a optimalizácia SLA
• Vyjednávanie a pripomienkovanie SaM zmlúv v spolupráci s PM a právnym oddelením
• Zodpovednosť za prebratie projektu z produkčnej fázy do fázy poskytovania podpory
• Operatívne riadenie a zabezpečenie výkonu SaM podľa zmluvných, prípadne aktuálnych operatívnych dohôd
• Riadenie tímu L1 a maticovo aj L2 v rámci procesu SaM a L1 aj líniovo
• Riadenie L3 pracovníka v prípade, že je jeho aktivita vyžadovaná na vyriešenie SLA. Dojednanie si L3 zdroja na potrebnú dobu, stanovovanie priorít.
• Reportovanie výkonu SaM po projektoch jednotlivým PM a UM
• Reportovanie výkonu SaM po projektoch definovaným kontaktným osobám zákazníkov, prípadne hlavným dodávateľom: zasielanie reportov podľa dohody
• Dodržiavanie dohodnutého alebo definovaného spôsobu elektronickej komunikácie v JIRA
• Pravidelné stretnutia s definovanými kontaktnými osobami zákazníka a PM-om ku každému projektu (minimálne raz za mesiac)
• Námety na zlepšenie alebo priamo nastavenie komunikácie a vzťahov so zákazníkom a so subdodávateľmi
• Eskalácie problémov na PM a UM, prípadne dodávateľov podľa definovaných eskalačných procedúr
• Koordinácia prác so subdodávateľmi a inými dodávateľmi
• Sledovanie platnosti zmlúv a včasné zabezpečenie ich predĺženia, iniciácia potrieb zmien
• Výkazy podľa potreby a požiadaviek vedenia, podklady pre fakturáciu
• Personálne riadenie pracovníkov a zabezpečenie potrebných ľudských zdrojov, vyhľadávanie nových talentov
Zamestnanecké výhody, benefity
Ponúkame:
∗ podporu v ďalšom vzdelávaní a osobnostnom raste (odborné konferencie, certifikované školenia, interné workshopy)
∗ príjemnú firemnú kultúru (inšpiratívne pracovné prostredie s usmiatymi ľuďmi)
∗ zaujímavý benefitný systém (vstupné karty do fitness centra, čerstvé ovocie, veselé firemné akcie, parkovanie v centre mesta)
∗ zaujímavé projekty
∗ otvorený prístup a priestor pre realizáciu vlastných myšlienok
∗ podporu v ďalšom vzdelávaní a osobnostnom raste (odborné konferencie, certifikované školenia, interné workshopy)
∗ príjemnú firemnú kultúru (inšpiratívne pracovné prostredie s usmiatymi ľuďmi)
∗ zaujímavý benefitný systém (vstupné karty do fitness centra, čerstvé ovocie, veselé firemné akcie, parkovanie v centre mesta)
∗ zaujímavé projekty
∗ otvorený prístup a priestor pre realizáciu vlastných myšlienok
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Vysokoškolské vzdelanie (technické zameranie, alebo ekonomické)
• Prax 1- 3 rokoy na podobnej pozícii v oblasti servis managementu, projektového manažmentu alebo delivery managementu v oblasti informačných technológií
• Skúsenosti s riadením prevádzky služieb pre zákazníkov a s koordináciou subdodávateľov
• Znalosť cyklu vývoja softvérových riešení
• Skúsenosti v oblasti správy a prevádzky podľa SLA – vítané
• Skúsenosti na prevádzke softvérových alebo infraštruktúrnych riešení sú vítané
• ITIL znalosť, certifikácia vítaná
• Schopnosť riadiť ľudí a pracovať aj ako súčasť tímu
• Schopnosť plánovať a systematicky pracovať
• Orientácia na detail
• Analytické myslenie
• Prozákaznícky prístup
• Znalosť anglického jazyka na úrovni mierne pokročilý
• Prax 1- 3 rokoy na podobnej pozícii v oblasti servis managementu, projektového manažmentu alebo delivery managementu v oblasti informačných technológií
• Skúsenosti s riadením prevádzky služieb pre zákazníkov a s koordináciou subdodávateľov
• Znalosť cyklu vývoja softvérových riešení
• Skúsenosti v oblasti správy a prevádzky podľa SLA – vítané
• Skúsenosti na prevádzke softvérových alebo infraštruktúrnych riešení sú vítané
• ITIL znalosť, certifikácia vítaná
• Schopnosť riadiť ľudí a pracovať aj ako súčasť tímu
• Schopnosť plánovať a systematicky pracovať
• Orientácia na detail
• Analytické myslenie
• Prozákaznícky prístup
• Znalosť anglického jazyka na úrovni mierne pokročilý
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme slovenský software house.
Pomáhame spoločnostiam vyťažiť z dát AI digitálnej transformácie maximum.
Naším poslaním je prinášať pokrokový pohľad, otvárať nové možnosti a dodávať efektívne a užitočné riešenia zákazníkom.
Do práce vkladáme energiu, rozum a srdce - AI (aj )preto sa s nami jednoducho a dobre pracuje.
Pomáhame spoločnostiam vyťažiť z dát AI digitálnej transformácie maximum.
Naším poslaním je prinášať pokrokový pohľad, otvárať nové možnosti a dodávať efektívne a užitočné riešenia zákazníkom.
Do práce vkladáme energiu, rozum a srdce - AI (aj )preto sa s nami jednoducho a dobre pracuje.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 2751199
Posting date: 5.10.2016
2016-10-05
location: Bratislava Position: IT manager Company: essential data, s.r.o.