We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Junior administratívny referent právneho oddelenia
Miesto práce
Pajštúnska, Petržalka
Typ úväzku
plný úväzok
Dátum nástupu
dohodou, závisí od možností uchádzača
Mzdové podmienky (brutto)
850 € + mesačná variabilná zložka (čiastočne vyplácaná už počas skúšobnej doby)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Všade požadujú x rokov praxe v konkrétnej oblasti, znalosť minimálne troch jazykov a ty hľadáš miesto, kde budeš môcť naštartovať svoju kariéru? Nedávno si skončil/-a štúdium práva a štátna správa ťa neláka? Radšej pracuješ s počítačom a papiermi ako manuálne? Už sa tým netráp a pošli nám svoje CV. My v EOS dáme tvojej kariére krídla!
Na našom právnom oddelení pribúda administratívna agenda súvisiaca s prípravou spisov na žalobu, preto hľadáme nových kolegov, ktorí sa s ňou popasujú a zároveň sa stanú súčasťou nášho usmievavého kolektívu. Pracovné povinnosti ti vieme nastaviť tak, aby boli pre teba adekvátne a postupne sa môžeš rozvíjať.
Čo bude Tvojou pracovnou náplňou?
Určite sa to nedá zhrnúť len do pár bodov, preto uvádzame popis a viac si vieme priblížiť počas osobného rozhovoru. Budeš sa podieľať najmä na príprave podaní a podkladov pre partnerskú advokátsku kanceláriu, hlavnou náplňou práce bude príprava žalôb a ich elektronické typovanie. Každý pracovný deň môže vyzerať inak, pri práci sa však určite stretneš s písomným a telefonickým kontaktom so súdmi, exekútormi, partnermi a dlžníkmi. Ak si napríklad čerstvým absolventom práva, vieme ťa kompletne zaučiť do všetkých úskalí tejto problematiky. Nevyhneš sa ani aktívnej komunikácii s inými oddeleniami spoločnosti, prípadne ďalšej administratívnej podpore.
Na našom právnom oddelení pribúda administratívna agenda súvisiaca s prípravou spisov na žalobu, preto hľadáme nových kolegov, ktorí sa s ňou popasujú a zároveň sa stanú súčasťou nášho usmievavého kolektívu. Pracovné povinnosti ti vieme nastaviť tak, aby boli pre teba adekvátne a postupne sa môžeš rozvíjať.
Čo bude Tvojou pracovnou náplňou?
Určite sa to nedá zhrnúť len do pár bodov, preto uvádzame popis a viac si vieme priblížiť počas osobného rozhovoru. Budeš sa podieľať najmä na príprave podaní a podkladov pre partnerskú advokátsku kanceláriu, hlavnou náplňou práce bude príprava žalôb a ich elektronické typovanie. Každý pracovný deň môže vyzerať inak, pri práci sa však určite stretneš s písomným a telefonickým kontaktom so súdmi, exekútormi, partnermi a dlžníkmi. Ak si napríklad čerstvým absolventom práva, vieme ťa kompletne zaučiť do všetkých úskalí tejto problematiky. Nevyhneš sa ani aktívnej komunikácii s inými oddeleniami spoločnosti, prípadne ďalšej administratívnej podpore.
Zamestnanecké výhody, benefity
Máš záujem o prácu v úspešnej medzinárodnej spoločnosti, ktorá je lídrom v oblasti inkasa a manažmentu pohľadávok a na Slovensku pôsobí už vyše 20 rokov?
Úspešnému kandidátovi ponúkame:
Úspešnému kandidátovi ponúkame:
- Istotu dlhodobého zamestnania
- Vzdelávanie formou interných/externých školení
- Profesijný rast
- Výborný, priateľský kolektív
- Príspevok do III. piliera vo výške až 6% hrubej mzdy po skúšobnej dobe
- Kvartálny príspevok na cestovné vo výške 90 EUR
- Čas pre seba formou 5 sick days a až do 5 dní dovolenky navyše
- Multisport karta plne hradená spoločnosťou pre aktívny relax zamestnanca, https://multi-sport.sk/
- Stolnotenisový stôl na odreagovanie
- Preplácanie jazykového kurzu podľa vlastného výberu
- Teambuildingové akcie
- Zdravý benefit formou čerstvého ovocia
- Lístky do kina / poukážky do kníhkupectva
- Stravné lístky v maximálnej možnej hodnote 4,80 EUR
Informácie o výberovom konaní
V prípade, ak Ťa táto ponuka zaujala, neváhaj zaslať svoj životopis aj so súhlasom na spracovanie osobných údajov.
Vybraných kandidátov budeme telefonicky kontaktovať. Spoločnosť si vyhradzuje právo kontaktovať LEN ÚSPEŠNÝCH KANDIDÁTOV, ktorých pozve na osobný rozhovor.
Vybraných kandidátov budeme telefonicky kontaktovať. Spoločnosť si vyhradzuje právo kontaktovať LEN ÚSPEŠNÝCH KANDIDÁTOV, ktorých pozve na osobný rozhovor.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
právnické zameranie výhodou, nie však podmienkou
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- výborná znalosť práce na PC (najmä v programoch MS Word, MS Excel, MS Outlook)
- chuť a schopnosť pracovať v tíme
- ochota učiť sa nové veci
- komunikatívnosť
- výborný ústny a písomný prejav
- schopnosť práce pod stresom
- výborné logické a analytické myslenie
- dôslednosť, precíznosť a zmysel pre detail
- kreativita, pretože vlastné nápady sú vítané
ID: 3190663
Posting date: 25.6.2019
2019-06-25
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Paralegal - študent práva, Právnik Company: EOS KSI Slovensko, s.r.o.
Basic wage component (gross) and other rewards: 850 € + mesačná variabilná zložka (čiastočne vyplácaná už počas skúšobnej doby)