We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Špecialista vymáhania pre firemný a medzinárodný sektor
Miesto práce
Pajštúnska 5, Petržalka
Typ úväzku
plný úväzok
Dátum nástupu
dohodou podľa možností uchádzača
Mzdové podmienky (brutto)
1 050 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Máš záujem o prácu v úspešnej medzinárodnej spoločnosti? Si komunikatívny a rád sa učíš nové veci?
Staň sa členom dynamického tímu spoločnosti pracujúcej vo finančnej oblasti pôsobiacej vo viac ako 25 krajinách sveta. Na Slovensku pôsobíme takmer 25 rokov, čo je dôkazom pevnej stability na trhu.
Budeš spolupracovať s veľkými, renomovanými, spravidla medzinárodnými spoločnosťami (banky, poisťovne, telekomunikačné spoločnosti, leasingové spoločnosti....) v oblasti správy pohľadávok.
Ponúkame Ti zaujímavú prácu, počas ktorej získaš značné množstvo odborných znalostí z viacerých oblastí. Zdokonalíš si komunikačné zručnosti, naučíš sa ako argumentovať a profesionálne zvládať vzniknuté konfliktnejšie situácie.
Tvojou náplňou práce bude:
Staň sa členom dynamického tímu spoločnosti pracujúcej vo finančnej oblasti pôsobiacej vo viac ako 25 krajinách sveta. Na Slovensku pôsobíme takmer 25 rokov, čo je dôkazom pevnej stability na trhu.
Budeš spolupracovať s veľkými, renomovanými, spravidla medzinárodnými spoločnosťami (banky, poisťovne, telekomunikačné spoločnosti, leasingové spoločnosti....) v oblasti správy pohľadávok.
Ponúkame Ti zaujímavú prácu, počas ktorej získaš značné množstvo odborných znalostí z viacerých oblastí. Zdokonalíš si komunikačné zručnosti, naučíš sa ako argumentovať a profesionálne zvládať vzniknuté konfliktnejšie situácie.
Tvojou náplňou práce bude:
- mimosúdne, súdne, exekučné vymáhanie pohľadávok z oblasti B2B a CB klientov v súlade s platnými právnymi a internými predpismi (telefonický, písomný, ale občasne aj osobný kontakt v slovenskom a anglickom jazyku)
- navrhovanie riešení k vyrovnaniu záväzkov klienta (napr. splátkové kalendáre)
- realizácia potrebných úkonov a postupov za účelom efektívneho vymáhania pohľadávok a ich zabezpečenie pred premlčaním
- evidovanie postupu vymáhania v internom systéme a výkon súvisiacej administratívnej činnosti
- zabezpečovanie všetkých podkladov potrebných pre vybavenie sťažností a ich evidencia, pripravovanie stanovísk k podaným sťažnostiam
- mimosúdne spracovanie špecificky náročných pohľadávok
- návrh, príprava a vyhodnocovanie štatistík, reporting
- aktívna participácia na procese zefektívňovania vymáhania
Zamestnanecké výhody, benefity
Úspešnému kandidátovi ponúkame:
- Istotu dlhodobého zamestnania
- Home office
- Myslíme na dôchodok, preto ti dáme až do 6% hrubej mzdy do III. piliera
- Vzdelávanie formou interných/externých školení
- Profesijný rast
- Výborný, priateľský kolektív
- Kvartálny príspevok na cestovné vo výške 90 EUR
- Čas pre seba formou 5 sick days a až do 5 dní dovolenky navyše
- Multisport karta plne hradená spoločnosťou pre aktívny relax zamestnanca, https://multi-sport.sk/
- Stolnotenisový stôl na odreagovanie
- Preplácanie jazykového kurzu podľa vlastného výberu
- Teambuildingové akcie
- Zdravý benefit formou čerstvého ovocia
- Lístky do kina / poukážky do kníhkupectva
- Finančný príspevok na stravovanie vo výške 2,96 €, resp. gastrokarta
Informácie o výberovom konaní
V prípade, ak Vás táto ponuka zaujala, zašlite prosím na našu e-mailovú adresu Váš profesijný životopis spolu so sprievodným listom (v slovenskom jazyku), kde stručne zodpoviete na otázku : "Prečo si myslím, že som vhodný kandidát na túto pozíciu?". Zároveň Vás žiadame, aby ste v sprievodnom liste uviedli Váš súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov.
Kontaktujte nás, prosím, len výhradne prostredníctvom e-mailu. Vybraných kandidátov budeme telefonicky kontaktovať. Spoločnosť si vyhradzuje právo kontaktovať LEN ÚSPEŠNÝCH KANDIDÁTOV.
Kontaktujte nás, prosím, len výhradne prostredníctvom e-mailu. Vybraných kandidátov budeme telefonicky kontaktovať. Spoločnosť si vyhradzuje právo kontaktovať LEN ÚSPEŠNÝCH KANDIDÁTOV.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1) a Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- znalosť anglického jazyka je podmienkou
- veľmi dobré komunikačné a organizačné schopnosti
- zodpovednosť, spoľahlivosť, samostatnosť
- reprezentatívne vystupovanie a profesionalita v komunikácii dovnútra aj navonok
- diskrétnosť, dodržiavanie etických princípov a lojalita
ID: 3150723
Posting date: 14.10.2021
2021-10-14
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Referent správy pohľadávok, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Company: EOS KSI Slovensko, s.r.o.
Basic salary component (gross): 1 050 EUR/mesiac