We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Administratívny pracovník - dlhodobý brigádnik
Miesto práce
Pajštúnska 5, Petržalka
Typ úväzku
na dohodu (brigády)
Dátum nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
4,5 EUR/hod.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme brigádnikov na dlhodobú spoluprácu napr. popri štúdiu na vysokej škole. Pracovať je možné každý pracovný deň v čase medzi 6:30-19:00. Pracovný čas je flexibilný a brigádnik si ho určuje sám. Vhodné pre študentov denného, externého štúdia alebo študentov v medziročníku, prípadne pre záujemcov, ktorí z rôznych dôvodov nehľadajú prácu na TPP, ale flexibilnú prácu na dohodu.
NÁPLŇ PRÁCE:
NÁPLŇ PRÁCE:
- práca v informačnom systéme
- prípadná výpomoc na recepcii (príjem návštev, správa kancelárskych pomôcok a zázemia)
- archivácia dokumentov
- spracovanie výpisov
- výpomoc s registratúrou
- ostatné práce administratívneho charakteru - kopírovanie, scanovanie atď.
- identifikácia platieb
Zamestnanecké výhody, benefity
Našim zamestnancom ponúkame široké množstvo benefitov, viac sa dozviete v záložke "Benefity".
Informácie o výberovom konaní
V prípade, ak Vás táto ponuka zaujala, zašlite prosím na našu e-mailovú adresu Váš profesijný životopis spolu so sprievodným listom (v slovenskom jazyku), kde stručne zodpoviete na otázku : "Prečo si myslím, že som vhodný kandidát na túto pozíciu?".
Budeme radi, ak nám zašlete aj približné časy, v ktorých by ste chceli pracovať.
Zároveň Vás žiadame, aby ste v sprievodnom liste uviedli Váš súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov.
Spoločnosť si vyhradzuje právo kontaktovať LEN ÚSPEŠNÝCH KANDIDÁTOV.
Kontaktujte nás, prosím, len výhradne prostredníctvom e-mailu. Vybraných kandidátov budeme telefonicky kontaktovať.
Budeme radi, ak nám zašlete aj približné časy, v ktorých by ste chceli pracovať.
Zároveň Vás žiadame, aby ste v sprievodnom liste uviedli Váš súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov.
Spoločnosť si vyhradzuje právo kontaktovať LEN ÚSPEŠNÝCH KANDIDÁTOV.
Kontaktujte nás, prosím, len výhradne prostredníctvom e-mailu. Vybraných kandidátov budeme telefonicky kontaktovať.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Základy
Osobnostné predpoklady a zručnosti
ÚSPEŠNÝ/Á KANDIDÁT/KA MUSÍ SPĹŇAŤ TIETO POŽIADAVKY:
- záujem o dlhodobú spoluprácu
- odpracovať min. 80 hodín mesačne
- pracovať minimálne 3x do týždňa
- dobré komunikačné schopnosti
- znalosť práce na PC
- schopnosť pracovať samostatne aj v tíme
- zodpovednosť, precíznosť, flexibilita, cit pre detail, asertivita, lojálnosť a schopnosť zvládať stres
ID: 1358564
Posting date: 13.4.2022
2022-04-13
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Archivár, správca registratúry, Recepčná Company: EOS KSI Slovensko, s.r.o.
Basic salary component (gross): 4,5 EUR/hod.