Hlavný účtovník

ENGIE Services a.s. Slovensko

Miesto práce
Jarošova 1, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP, resp. dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 500 EUR/mesiac* Uvedená výška mzdy predstavuje minimálnu garantovanú sumu základnej zložky mzdy kandidáta. Konečná výška základnej mzdy závisí od úrovne požadovaných schopností a skúseností kandidáta.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Do nášho tímu na účtovnom oddelení hľadáme šikovnú hlavnú účtovníčku (účtovníka) s praxou minimálne 5 rokov na obdobnej pracovnej pozícii (v prípade VŠ vzdelania s ukončeným odborom Účtovníctvo-Audítorstvo je akceptovateľná aj kratšia prax , 2-3 roky).

Pracovnou náplňou tejto pozície je najmä:
• koordinácia, kontrola a metodické riadenie tímu finančnej učtárne;
• komplexná zodpovednosť za vedenie účtovníctva v súlade s platnou legislatívou a internými predpismi spoločnosti, za mesačné a ročné uzávierky, inventarizáciu ako aj štatistické výkazy;
• spolupráca s audítormi, daňovými a bankovými subjektmi, štátnymi inštitúciami, príprava podkladov;
• spolupráca na tvorbe metodických pokynov, interných smerníc;
• príprava a kontrola podkladov pre mesačný, kvartálny a ročný reporting;
• účtovanie pridelených oblastí;
• zodpovednosť za spracovanie daňových priznaní vyplývajúcich z činnosti spoločnosti (DPH, DPPO, DzN, DzMV, atd.);
• administrácia nastavení účtovného software v oblasti účtovníctva a daní;
• práca podľa pokynov nadriadených.

Zamestnanecké výhody, benefity

Na našich ľuďoch nám naozaj záleží.
Benefity sme preto zamerali na ich zdravie, budúcnosť, ako aj čas pre seba a pre rodinu:

• ročný bonus;
• finančný príspevok zamestnávateľa na tretí dôchodkový pilier;
• finančný príspevok pri životnom jubileu;
• dni voľna navyše v prípade významných rodinných udalostí (svadba, narodenie dieťaťa a pohreb pre okruh osôb definovaných Zákonníkom práce);
• možnosť odborného vzdelávania a rozvoja;
• športové a spoločenské aktivity.

Informácie o výberovom konaní

Váš životopis nám zasielajte výhradne prostredníctvom webovej stránky spoločnosti www.engie.sk v časti Kariéra alebo portálu www.profesia.sk.

Všetkým uchádzačom vopred ďakujeme za prejavený záujem o prácu v našej spoločnosti, vaše životopisy starostlivo posúdime.

S informáciami o ďalšom postupe vo výberovom konaní budeme kontaktovať len tých uchádzačov, ktorí spĺňajú predpoklady a požiadavky a sú vybraní do dalšieho kola výberového konania.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

obchodná akadémia; všeobecná ekonomika; účtovníctvo-audítorstvo

Ostatné znalosti

Podvojné účtovníctvo - Expert
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• veľmi dobrá znalosť účtovných postupov podmienkou;
• orientácia v oblasti DPH a dani z príjmov PO na úrovni pokročilý/expert podmienkou;
• znalosť daňovej a účtovnej legislatívy, orientácia v slovenských zákonoch podmienkou;
• znalosť bežných SW na spracovanie podvojného účtovníctva, znalosť softvéru Microsoft Dynamics AX alebo SAP výhodou;
• skúsenosti v oblasti regulovaných subjektov (energetika) výhodou;
• skúsenosti v oblasti projektového účtovníctva výhodou;
• logické a analytické myslenie;
• schopnosť pracovať pod tlakom;
• pracovitosť, zodpovednosť, samostatnosť;
• práca v tíme.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

ENGIE je stabilná a dynamicky sa rozvíjajúca spoločnosť, ktorá ponúka pevné zázemie nielen svojim zamestnancom, ale i partnerom. Počas svojej 150-ročnej histórie sa stala lídrom v službách energetickej efektívnosti vo svete. Na Slovensku zamestnáva viac ako 750 zamestnancov a patria jej vedúce priečky nie len v komplexnej správe nehnuteľností, ale aj v oblasti súkromnej tepelnej energetiky.
ENGIE zavádza riešenia pre súkromný a verejný sektor s cieľom prispievať k efektívnejšiemu využívaniu energie s ohľadom na znižovanie dopadov na životné prostredie. Na všetky realizované procesy, ktoré súvisia s poskytovaním produktov a služieb sa vzťahuje politika ISM. Jej základom je trvalá orientácia na uspokojovanie potrieb a očakávaní zákazníkov a sústavné skvalitňovanie činnosti spoločnosti.
Naše služby pokrývajú celý životný cyklus nehnuteľností – od analýz a technických a energetických auditov, projektovania, inžinieringu, inštalácie technológií vykurovania, vzduchotechniky, chladenia, elektroinštalácie, dodávok a manažmentu energií až po komplexnú správu a prevádzku technológií a objektov, ako aj riešenia pre obnovu a renovácie nehnuteľností.

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Personal_2_Mark
E-mail: poslať životopis
ID: 3936806  Posting date: 10.8.2020  Basic salary component (gross): 1 500 EUR/mesiac