We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Koordinátorka/Odborná asistentka konateľa
EnergoCare, s. r. o.
Miesto práce
Nitra
Nitra
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
800 - 900 EUR/mesiac850
800 - 900 EUR/mesiac850
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Obchodná spoločnosť EnergyCare s.r.o. podnikajúca v oblasti energetiky si hľadá k sebe do tímu Koordinátorku/Odbornú asistentku konateľa spoločnosti, ktorá bude mať na starosti nielen chod kancelárie a administratívu ale aj plánovanie harmonogramu pracovníkov a komunikáciu s dodávateľmi či klientami.
Ak ste samostatná, komunikatívna, zodpovedná, máte zmysel pre detail, nebojíte sa nových výziev a chvália Vás pre Váš organizačný talent, je táto práca práve pre Vás.
Zodpovednosti:
- Administratívne práce v prostredí Office 365 (Word, Excel, Power Point, Microsoft Outlook)
- Plánovanie činností vyplývajúcich z klientskych zmlúv - plánovanie prác a výjazdov pracovnej skupiny, ekonomika výkonov, správnosť výkonov, kontroling dodávateľov, spätná väzba klientom)
- Zodpovednosť za chod kancelárie a vedenie administratívnej agendy - príprava, spracovanie a archivácia obchodných zmlúv
- Vybavovanie telefonickej komunikácie, poštovej agendy a e-mailovej komunikácie
- Vypracovávanie ponúk a vystavovanie objednávok klientom
- Zabezpečenie podkladov k fakturácii, komunikácia s externou účtovnou spoločnosťou
- Komunikácia s úradmi, obchodnými partnermi a inštitúciami podľa poverenia
- Príprava a odovzdanie účtovnej agendy zamestnávateľa podľa pokynov ekonomického riaditeľa a externej účtovnej spoločnosti
- Administratívna a organizačná podpora pre vedenie spoločnosti, vypracovávanie zápisníc z pracovných porád a rokovaní
Ak ste samostatná, komunikatívna, zodpovedná, máte zmysel pre detail, nebojíte sa nových výziev a chvália Vás pre Váš organizačný talent, je táto práca práve pre Vás.
Zodpovednosti:
- Administratívne práce v prostredí Office 365 (Word, Excel, Power Point, Microsoft Outlook)
- Plánovanie činností vyplývajúcich z klientskych zmlúv - plánovanie prác a výjazdov pracovnej skupiny, ekonomika výkonov, správnosť výkonov, kontroling dodávateľov, spätná väzba klientom)
- Zodpovednosť za chod kancelárie a vedenie administratívnej agendy - príprava, spracovanie a archivácia obchodných zmlúv
- Vybavovanie telefonickej komunikácie, poštovej agendy a e-mailovej komunikácie
- Vypracovávanie ponúk a vystavovanie objednávok klientom
- Zabezpečenie podkladov k fakturácii, komunikácia s externou účtovnou spoločnosťou
- Komunikácia s úradmi, obchodnými partnermi a inštitúciami podľa poverenia
- Príprava a odovzdanie účtovnej agendy zamestnávateľa podľa pokynov ekonomického riaditeľa a externej účtovnej spoločnosti
- Administratívna a organizačná podpora pre vedenie spoločnosti, vypracovávanie zápisníc z pracovných porád a rokovaní
Zamestnanecké výhody, benefity
- Komplexné zaškolenie aj v odbornej oblasti
- Zázemie stabilnej a rozvíjajúcej sa spoločnosti
- Motivujúce finančné ohodnotenie
- Vlastný telefón a notebook
- Práca v dynamickej firme
- Možnosť sebarealizácie
- Zázemie stabilnej a rozvíjajúcej sa spoločnosti
- Motivujúce finančné ohodnotenie
- Vlastný telefón a notebook
- Práca v dynamickej firme
- Možnosť sebarealizácie
Informácie o výberovom konaní
Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Vzdelanie v odbore
Technické zameranie výhodou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Samostatnosť
- Organizačné zručnosti
- Zmysel pre detail a dodržiavanie termínov
- Asertivita, komunikatívnosť
- Zodpovednosť
- Prax minimálne 2 roky na podobnej pozícii
- Anglický jazyk výhodou
- Nástupu ihneď respektíve dohodou
- Organizačné zručnosti
- Zmysel pre detail a dodržiavanie termínov
- Asertivita, komunikatívnosť
- Zodpovednosť
- Prax minimálne 2 roky na podobnej pozícii
- Anglický jazyk výhodou
- Nástupu ihneď respektíve dohodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Firma zaoberajúca sa energetickými službami v oblasti energetiky na území Slovenskej Republiky - prevádzkovanie a údržba trafostaníc.
https://www.energocare.eu/o-spolocnosti
https://www.energocare.eu/o-spolocnosti
ID: 3767550
Posting date: 20.9.2019
2019-09-20
location: Nitra Position: Administratívny pracovník, referent Company: EnergoCare, s. r. o.
Basic wage component (gross) and other rewards: 800 - 900 EUR/mesiac850