We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Asistentka/administratívny pracovník do realitnej kancelárie
ELITEREAL s.r.o.
Miesto práce
Klemensova, Bratislava
Klemensova, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
850 EUR/mesiac+ odmeny,bonusy
850 EUR/mesiac+ odmeny,bonusy
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do nášho tímu hľadáme šikovnú a spoľahlivú asistentku, s milým prístupom a dôrazom na dôslednosť, ktorá si vie spraviť poriadok vo veciach a chce byť súčasťou nášho kolektívu.
Náplň práce:
-spracovanie podkladov na prezentáciu nehnuteľnosti
-práca s internými a externými databázami, inzertná činnosť
-pravidelná aktualizácia a dopĺňanie databáz
-evidencia nových klientov do internej databázy
-telefonická a emailová komunikácia, vybavovanie korešpondencie
-kontrola zmluvných dokumentov, dopĺňanie údajov klientov do vypracovaných zmlúv
-každodenné administratívne práce a organizačná podpora nadriadeného (organizovanie obchodných stretnutí)
-starostlivosť o pridelených klientov
-vybavovanie pridelených úloh aj mimo kancelárie
Náplň práce:
-spracovanie podkladov na prezentáciu nehnuteľnosti
-práca s internými a externými databázami, inzertná činnosť
-pravidelná aktualizácia a dopĺňanie databáz
-evidencia nových klientov do internej databázy
-telefonická a emailová komunikácia, vybavovanie korešpondencie
-kontrola zmluvných dokumentov, dopĺňanie údajov klientov do vypracovaných zmlúv
-každodenné administratívne práce a organizačná podpora nadriadeného (organizovanie obchodných stretnutí)
-starostlivosť o pridelených klientov
-vybavovanie pridelených úloh aj mimo kancelárie
Zamestnanecké výhody, benefity
-stabilné zamestnanie
-dynamickú prácu, ktorá nie je každodennou rutinou
-odborné zaškolenie
-možnosť profesionálneho rastu
-práca sa zaujímavou klientelou
-odmeny a iné benefity
-príjemné pracovné prostredie
-pracovná doba od 8:00 – 16.30 hod. + flexibilita
-dynamickú prácu, ktorá nie je každodennou rutinou
-odborné zaškolenie
-možnosť profesionálneho rastu
-práca sa zaujímavou klientelou
-odmeny a iné benefity
-príjemné pracovné prostredie
-pracovná doba od 8:00 – 16.30 hod. + flexibilita
Informácie o výberovom konaní
Do nášho kolektívu hľadáme asistentku, ktorá nemusí mať predchádzajúcu prax ani odborné vzdelanie, ale nechýba jej chuť učiť sa novým veciam. Ponúkame zamestnanie, ktoré Vás bude skutočne baviť, kde sa budete neustále vzdelávať a môcť kariérne rásť.
Ak spĺňate naše požiadavky a páčilo by sa vám pracovať v našom tíme, pošlite nám prosím životopis s fotografiou na adresu:
[email protected]
Kontaktovaní budú len vybraní uchádzači, s ktorými sa dohodne osobné stretnutie.
Za všetky zaslané životopisy vopred ďakujeme.
Ak spĺňate naše požiadavky a páčilo by sa vám pracovať v našom tíme, pošlite nám prosím životopis s fotografiou na adresu:
[email protected]
Kontaktovaní budú len vybraní uchádzači, s ktorými sa dohodne osobné stretnutie.
Za všetky zaslané životopisy vopred ďakujeme.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Vzdelanie v odbore
administratíva, ekonomika
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
1
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
-komunikatívna a pozitívne naladená osoba
-príjemné a profesionálne vystupovanie
-dobré organizačné schopnosti
-bezchybná znalosť slovenského pravopisu
-anglický jazyk na komunikatívnej úrovni
-odolnosť voči stresovým situáciám
-samostatnosť, dôslednosť
- zodpovedný a pozitívny prístup k práci
-flexibilitu
-ochotu učiť sa
-vodičský preukaz "B" (aktívny vodič výhoda)
-príjemné a profesionálne vystupovanie
-dobré organizačné schopnosti
-bezchybná znalosť slovenského pravopisu
-anglický jazyk na komunikatívnej úrovni
-odolnosť voči stresovým situáciám
-samostatnosť, dôslednosť
- zodpovedný a pozitívny prístup k práci
-flexibilitu
-ochotu učiť sa
-vodičský preukaz "B" (aktívny vodič výhoda)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Realitná kancelária ELITEREAL poskytuje komplexné služby v oblasti realít - sprostredkovanie predaja, kúpy a prenájmu všetkých druhov nehnuteľností : bytov, domov, pozemkov, administratívnych a iných komerčných priestorov, rekreačných objektov, developerských a investičných projektov.
Pri prezentácií využívame moderné metódy a najnovšie softvérové technológie.
Svojim klientom poskytujeme kvalitné, komplexné služby s dôrazom na transparentný a bezpečný priebeh jednotlivých obchodných transakcií.
Pôsobíme v Bratislave, Košiciach a v Chorvátsku
Pri prezentácií využívame moderné metódy a najnovšie softvérové technológie.
Svojim klientom poskytujeme kvalitné, komplexné služby s dôrazom na transparentný a bezpečný priebeh jednotlivých obchodných transakcií.
Pôsobíme v Bratislave, Košiciach a v Chorvátsku
Počet zamestnancov
2 zamestnanci
ID: 4001808
Posting date: 19.11.2020
2020-11-19
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Asistent Company: ELITEREAL s.r.o.
Basic salary component (gross): 850 EUR/mesiac