We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Hiring manažér
EDYMAX Facility Management SE
Miesto práce
Banskobystrický kraj, Trnavský kraj, Prešovský kraj, Bardejov (Práca vyžaduje cestovanie)
Banskobystrický kraj, Trnavský kraj, Prešovský kraj, Bardejov (Práca vyžaduje cestovanie)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.09.2018
01.09.2018
Mzdové podmienky (brutto)
1400,- EUR - základná zložka mzdy + variabilná zložka mzdy až do 3000,- EUR
1400,- EUR - základná zložka mzdy + variabilná zložka mzdy až do 3000,- EUR
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Je Vašou silnou stránkou komunikácia s ľuďmi a schopnosť niesť zodpovednosť? Poslaním manažéra bude pomáhať našim kolegom budovať sieť potenciálnych zamestnancov.
Viete riadiť malý kolektív, ste tímový hráč, kreatívny a baví Vás marketing ?
Máte šiesty zmysel pri výbere správnych ľudí?
Pristupujete k práci s úprimným záujmom a nadšením?
Budujete si vzťahy na základe úcty a rešpektu?
Ochotne zdieľate spoločné hodnoty a vzájomne sa dokážete podporovať?
Čo očakávame od MANAŽÉRA klientského centra ?
• Zvyšuje mesačné plnenie objednávok pre Nemeckých Klientov
• Vyhľadáva a identifikuje nové zdroje a možnosti pre nábor
• Analyzuje pracovný trh, identifikuje cieľovú skupinu
• Organizuje, plánuje a deleguje úlohy
• Identifikuje vhodné regióny na základe náborových centier pre naplnenie požiadaviek u
klienta
• Sleduje nové trendy a vývoj trhu práce a nastavuje marketingovú komunikáciu
• Prezentuje spoločnosť EDYMAX SE na rôznych verejných podujatiach
• Zodpovedá za plnenie objednávok u klientov na nábore dočasne pridelených
zamestnancov pre všetky projekty SR,ČR a hlavne Nemecko
• Koordinuje všetky súvisiace aktivity spoločnosti, zamerané na oblasti náboru
pracovných síl
• Zodpovedá za plnenie cieľov a stanovených plánov vo zverenej oblasti
• Rieši požiadavky od zamestnancov a dožaduje sa spätnej väzby na spokojnosť
• Monitoruje a zaznamenáva výsledky výkonov svojho TÍMU a predkladá reporty vedeniu
spoločnosti
Čo dokáže MANAŽÉR klientského centra?
• Príjemne vystupuje, je empatický a komunikatívny, nenechá sa zahnať do kúta, dokáže
zaujať
• Dokáže viesť a byť vzorom, počúvať a realizovať dobré nápady
• Štandardizuje postupy pri poskytovaní personálnych služieb súvisiacich s náborom
• Zabezpečuje koordináciu všetkých činností spojených s prácou RECRUITEROV
• Riadi výkon malého tímu v súlade s personálnou stratégiou spoločnosti, zabezpečuje ich
motiváciu , rast a rozvoj
• Je motivovaný pozitívnymi výsledkami riadených projektov
• Dokáže procesne nastaviť a podieľať sa na aktivitách svojho TÍMU v odbornom vedení
• Je časovo a priestorovo flexibilný
• Je vnútorne motivovaný, cieľavedomý a vyrovnaný
• Zvláda záťažové situácie
Viete riadiť malý kolektív, ste tímový hráč, kreatívny a baví Vás marketing ?
Máte šiesty zmysel pri výbere správnych ľudí?
Pristupujete k práci s úprimným záujmom a nadšením?
Budujete si vzťahy na základe úcty a rešpektu?
Ochotne zdieľate spoločné hodnoty a vzájomne sa dokážete podporovať?
Čo očakávame od MANAŽÉRA klientského centra ?
• Zvyšuje mesačné plnenie objednávok pre Nemeckých Klientov
• Vyhľadáva a identifikuje nové zdroje a možnosti pre nábor
• Analyzuje pracovný trh, identifikuje cieľovú skupinu
• Organizuje, plánuje a deleguje úlohy
• Identifikuje vhodné regióny na základe náborových centier pre naplnenie požiadaviek u
klienta
• Sleduje nové trendy a vývoj trhu práce a nastavuje marketingovú komunikáciu
• Prezentuje spoločnosť EDYMAX SE na rôznych verejných podujatiach
• Zodpovedá za plnenie objednávok u klientov na nábore dočasne pridelených
zamestnancov pre všetky projekty SR,ČR a hlavne Nemecko
• Koordinuje všetky súvisiace aktivity spoločnosti, zamerané na oblasti náboru
pracovných síl
• Zodpovedá za plnenie cieľov a stanovených plánov vo zverenej oblasti
• Rieši požiadavky od zamestnancov a dožaduje sa spätnej väzby na spokojnosť
• Monitoruje a zaznamenáva výsledky výkonov svojho TÍMU a predkladá reporty vedeniu
spoločnosti
Čo dokáže MANAŽÉR klientského centra?
• Príjemne vystupuje, je empatický a komunikatívny, nenechá sa zahnať do kúta, dokáže
zaujať
• Dokáže viesť a byť vzorom, počúvať a realizovať dobré nápady
• Štandardizuje postupy pri poskytovaní personálnych služieb súvisiacich s náborom
• Zabezpečuje koordináciu všetkých činností spojených s prácou RECRUITEROV
• Riadi výkon malého tímu v súlade s personálnou stratégiou spoločnosti, zabezpečuje ich
motiváciu , rast a rozvoj
• Je motivovaný pozitívnymi výsledkami riadených projektov
• Dokáže procesne nastaviť a podieľať sa na aktivitách svojho TÍMU v odbornom vedení
• Je časovo a priestorovo flexibilný
• Je vnútorne motivovaný, cieľavedomý a vyrovnaný
• Zvláda záťažové situácie
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo získa od spoločnosti MANAGER klientskeho centra?
• Veľký priestor pre sebarealizáciu
• Zázemie personálnej agentúry so 14-ročnou tradíciou
• Telefón a notebook aj na súkromné účely
• Istota finančného zázemia vďaka spravodlivému odmeňovaniu a zaujímavému
finančnému ohodnoteniu
• Sociálny program
• Školenia, tréningy
• Veľký priestor pre sebarealizáciu
• Zázemie personálnej agentúry so 14-ročnou tradíciou
• Telefón a notebook aj na súkromné účely
• Istota finančného zázemia vďaka spravodlivému odmeňovaniu a zaujímavému
finančnému ohodnoteniu
• Sociálny program
• Školenia, tréningy
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu pošlite Váš životopis v slovenskom jazyku. Kontaktovať telefonicky budeme iba kandidátov spĺňajúcich všetky požiadavky. Vopred ďakujeme všetkým záujemcom.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Edymax SE
Edymax SE
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Začiatočník (A2) alebo Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Ukrajinský jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Ruský jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Personalistika - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Vynikajúce komunikačné schopnosti
- Skúsenosti s obdobnou pozíciou
- Schopnosť zvládať časový stres
- Schopnosť úplnej samostatnej a tímovej práce
- Schopnosť zodpovedne a strategicky riadiť Klientské
centrum
- Schopnosť aktívne vyhľadávať riešenia, možnosti
a postupy
- Precíznosť a vysoká orientácia na kliena a
výsledok
- Lojalita
- Skúsenosti s obdobnou pozíciou
- Schopnosť zvládať časový stres
- Schopnosť úplnej samostatnej a tímovej práce
- Schopnosť zodpovedne a strategicky riadiť Klientské
centrum
- Schopnosť aktívne vyhľadávať riešenia, možnosti
a postupy
- Precíznosť a vysoká orientácia na kliena a
výsledok
- Lojalita
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
EDYMAX Facility Management SE ako súčasť skupiny EDYMAX Group a.s je rodinná spoločnosť pôsobiaca na trhu od roku 2002, kde v oblasti služieb, energetiky a developmentu tvoríme flexibilne, efektívne a udržateľne hodnoty pre našich klientov.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
ID: 3395320
Posting date: 9.7.2018
2018-07-09
location: Banskobystrický kraj, Trnavský kraj, Prešovský kraj, Bardejov (Práca vyžaduje cestovanie) Position: HR Business Partner, HR generalist, Produktový manažér, Recruiter, špecialista výberov, Výkonný riaditeľ Company: EDYMAX Facility Management SE
Basic wage component (gross) and other rewards: 1400,- EUR - základná zložka mzdy + variabilná zložka mzdy až do 3000,- EUR