Manager klientského centra-Bardejov

EDYMAX Facility Management SE

Miesto práce
BARDEJOV, Prešovský kraj, Košický kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Je Vašou silnou stránkou komunikácia s ľuďmi a schopnosť niesť zodpovednosť? Poslaním managera bude pomáhať našim kolegom budovať sieť potenciálnych zamestnancov. Viete riadiť malý kolektív, ste tímový hráč, kreatívny a baví Vás marketing ? Máte šiesty zmysel pri výbere správnych ľudí?

Čo očakávame od MANAGERA klientskeho centra ?
• Vyhľadáva a identifikuje nové zdroje a možnosti pre nábor
• Analyzuje pracovný trh, identifikuje cieľovú skupinu
• Organizuje, plánuje a deleguje úlohy
• Identifikuje vhodné regióny na základe náborových centier pre naplnenie požiadaviek u klienta
• Sleduje nové trendy a vývoj trhu práce a nastavuje marketingovú komunikáciu
• Prezentuje spoločnosť EDYMAX SE na rôznych verejných podujatiach
• Zodpovedá za plnenie objednávok u klientov na nábore dočasne pridelených zamestnancov pre všetky projekty SR,ČR a Nemecko
• Koordinuje všetky súvisiace aktivity spoločnosti, zamerané na oblasti náboru pracovných síl
• Zodpovedá za plnenie cieľov a stanovených plánov vo zverenej oblasti
• Rieši požiadavky od zamestnancov a dožaduje sa spätnej väzby na spokojnosť
• Monitoruje a zaznamenáva výsledky výkonov svojho TÍMU a predkladá reporty vedeniu spoločnosti


Čo dokáže MANAGER klientskeho centra?
• Príjemne vystupuje, je empatický a komunikatívny, nenechá sa zahnať do kúta, dokáže zaujať
• Dokáže viesť a byť vzorom, počúvať a realizovať dobré nápady
• Štandardizuje postupy pri poskytovaní personálnych služieb súvisiacich s náborom
• Zabezpečuje koordináciu všetkých činností spojených s prácou RECRUITEROV
• Riadi výkon malého tímu v súlade s personálnou stratégiou spoločnosti, zabezpečuje ich motiváciu , rast a rozvoj
• Je motivovaný pozitívnymi výsledkami riadených projektov
• Dokáže procesne nastaviť a podieľať sa na aktivitách svojho TÍMU v odbornom vedení
• Je časovo a priestorovo flexibilný
• Je vnútorne motivovaný, cieľavedomý a vyrovnaný
• Zvláda záťažové situácie

Zamestnanecké výhody, benefity

Čo získa od spoločnosti MANAGER klientskeho centra?

• Veľký priestor pre sebarealizáciu
• Zázemie personálnej agentúry s 14-ročnou tradíciou
• Telefón, notebook
• Odmenu za výkon

Informácie o výberovom konaní

-predchádzajúca skúsenosť na pozícii RECRUITERA alebo prostredie CALL centra
- skúsenosť v oblasti marketingu a proklientský prístupu
- schopnosť viesť malý TÍM
- manažérske zručnosti so schopnosťou motivovať

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Sprostredkovanie služieb našim Klientom

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Vedieť otvorené komunikovať a požaduje spätnú väzbu
• Aktívne vyhľadáva riešenia, postupy a možnosti
• Organizačne schopnosti , ktoré vedú k samostatnosti
• Schopnosť presadiť a predať dobrú myšlienku
• Vnútorna stabilita a integrita,
• Odolnosť voči stresu a mentálnej záťaži,
• Precíznosť, vysoká orientácia na výsledok a klienta

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

EDYMAX Facility Management SE ako súčasť skupiny EDYMAX Group a.s je rodinná spoločnosť pôsobiaca na trhu od roku 2002, kde v oblasti služieb, energetiky a developmentu tvoríme flexibilne, efektívne a udržateľne hodnoty pre našich klientov.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov
ID: 3260628  Posting date: 4.12.2017