We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Manager klientského centra-Bardejov
EDYMAX Facility Management SE
Miesto práce
BARDEJOV, Prešovský kraj, Košický kraj
BARDEJOV, Prešovský kraj, Košický kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Je Vašou silnou stránkou komunikácia s ľuďmi a schopnosť niesť zodpovednosť? Poslaním managera bude pomáhať našim kolegom budovať sieť potenciálnych zamestnancov. Viete riadiť malý kolektív, ste tímový hráč, kreatívny a baví Vás marketing ? Máte šiesty zmysel pri výbere správnych ľudí?
Čo očakávame od MANAGERA klientskeho centra ?
• Vyhľadáva a identifikuje nové zdroje a možnosti pre nábor
• Analyzuje pracovný trh, identifikuje cieľovú skupinu
• Organizuje, plánuje a deleguje úlohy
• Identifikuje vhodné regióny na základe náborových centier pre naplnenie požiadaviek u klienta
• Sleduje nové trendy a vývoj trhu práce a nastavuje marketingovú komunikáciu
• Prezentuje spoločnosť EDYMAX SE na rôznych verejných podujatiach
• Zodpovedá za plnenie objednávok u klientov na nábore dočasne pridelených zamestnancov pre všetky projekty SR,ČR a Nemecko
• Koordinuje všetky súvisiace aktivity spoločnosti, zamerané na oblasti náboru pracovných síl
• Zodpovedá za plnenie cieľov a stanovených plánov vo zverenej oblasti
• Rieši požiadavky od zamestnancov a dožaduje sa spätnej väzby na spokojnosť
• Monitoruje a zaznamenáva výsledky výkonov svojho TÍMU a predkladá reporty vedeniu spoločnosti
Čo dokáže MANAGER klientskeho centra?
• Príjemne vystupuje, je empatický a komunikatívny, nenechá sa zahnať do kúta, dokáže zaujať
• Dokáže viesť a byť vzorom, počúvať a realizovať dobré nápady
• Štandardizuje postupy pri poskytovaní personálnych služieb súvisiacich s náborom
• Zabezpečuje koordináciu všetkých činností spojených s prácou RECRUITEROV
• Riadi výkon malého tímu v súlade s personálnou stratégiou spoločnosti, zabezpečuje ich motiváciu , rast a rozvoj
• Je motivovaný pozitívnymi výsledkami riadených projektov
• Dokáže procesne nastaviť a podieľať sa na aktivitách svojho TÍMU v odbornom vedení
• Je časovo a priestorovo flexibilný
• Je vnútorne motivovaný, cieľavedomý a vyrovnaný
• Zvláda záťažové situácie
Čo očakávame od MANAGERA klientskeho centra ?
• Vyhľadáva a identifikuje nové zdroje a možnosti pre nábor
• Analyzuje pracovný trh, identifikuje cieľovú skupinu
• Organizuje, plánuje a deleguje úlohy
• Identifikuje vhodné regióny na základe náborových centier pre naplnenie požiadaviek u klienta
• Sleduje nové trendy a vývoj trhu práce a nastavuje marketingovú komunikáciu
• Prezentuje spoločnosť EDYMAX SE na rôznych verejných podujatiach
• Zodpovedá za plnenie objednávok u klientov na nábore dočasne pridelených zamestnancov pre všetky projekty SR,ČR a Nemecko
• Koordinuje všetky súvisiace aktivity spoločnosti, zamerané na oblasti náboru pracovných síl
• Zodpovedá za plnenie cieľov a stanovených plánov vo zverenej oblasti
• Rieši požiadavky od zamestnancov a dožaduje sa spätnej väzby na spokojnosť
• Monitoruje a zaznamenáva výsledky výkonov svojho TÍMU a predkladá reporty vedeniu spoločnosti
Čo dokáže MANAGER klientskeho centra?
• Príjemne vystupuje, je empatický a komunikatívny, nenechá sa zahnať do kúta, dokáže zaujať
• Dokáže viesť a byť vzorom, počúvať a realizovať dobré nápady
• Štandardizuje postupy pri poskytovaní personálnych služieb súvisiacich s náborom
• Zabezpečuje koordináciu všetkých činností spojených s prácou RECRUITEROV
• Riadi výkon malého tímu v súlade s personálnou stratégiou spoločnosti, zabezpečuje ich motiváciu , rast a rozvoj
• Je motivovaný pozitívnymi výsledkami riadených projektov
• Dokáže procesne nastaviť a podieľať sa na aktivitách svojho TÍMU v odbornom vedení
• Je časovo a priestorovo flexibilný
• Je vnútorne motivovaný, cieľavedomý a vyrovnaný
• Zvláda záťažové situácie
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo získa od spoločnosti MANAGER klientskeho centra?
• Veľký priestor pre sebarealizáciu
• Zázemie personálnej agentúry s 14-ročnou tradíciou
• Telefón, notebook
• Odmenu za výkon
• Veľký priestor pre sebarealizáciu
• Zázemie personálnej agentúry s 14-ročnou tradíciou
• Telefón, notebook
• Odmenu za výkon
Informácie o výberovom konaní
-predchádzajúca skúsenosť na pozícii RECRUITERA alebo prostredie CALL centra
- skúsenosť v oblasti marketingu a proklientský prístupu
- schopnosť viesť malý TÍM
- manažérske zručnosti so schopnosťou motivovať
- skúsenosť v oblasti marketingu a proklientský prístupu
- schopnosť viesť malý TÍM
- manažérske zručnosti so schopnosťou motivovať
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Sprostredkovanie služieb našim Klientom
Sprostredkovanie služieb našim Klientom
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Vedieť otvorené komunikovať a požaduje spätnú väzbu
• Aktívne vyhľadáva riešenia, postupy a možnosti
• Organizačne schopnosti , ktoré vedú k samostatnosti
• Schopnosť presadiť a predať dobrú myšlienku
• Vnútorna stabilita a integrita,
• Odolnosť voči stresu a mentálnej záťaži,
• Precíznosť, vysoká orientácia na výsledok a klienta
• Aktívne vyhľadáva riešenia, postupy a možnosti
• Organizačne schopnosti , ktoré vedú k samostatnosti
• Schopnosť presadiť a predať dobrú myšlienku
• Vnútorna stabilita a integrita,
• Odolnosť voči stresu a mentálnej záťaži,
• Precíznosť, vysoká orientácia na výsledok a klienta
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
EDYMAX Facility Management SE ako súčasť skupiny EDYMAX Group a.s je rodinná spoločnosť pôsobiaca na trhu od roku 2002, kde v oblasti služieb, energetiky a developmentu tvoríme flexibilne, efektívne a udržateľne hodnoty pre našich klientov.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
ID: 3260628
Posting date: 4.12.2017
2017-12-04
location: BARDEJOV, Prešovský kraj, Košický kraj Position: Klientský pracovník, Marketingový pracovník Company: EDYMAX Facility Management SE