We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Administratívny pracovník pre riadenie údržby
Edgar Baker s. r. o.
Miesto práce
Trnavský kraj
Trnavský kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP/ dohodou
ASAP/ dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 300 EUR/mesiac(navýšenie podľa individuálnych skúseností kandidáta)
Od 1 300 EUR/mesiac(navýšenie podľa individuálnych skúseností kandidáta)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ovládate anglický jazyk? Hľadáme kandidáta, ktorého úlohou bude evidovať, plánovať údržby v systéme SAP.
Vašou úlohou bude:
• Zabezpečovať administrátorské činnosti SAP PM, prideľovanie prístupových práv, nastavenie pravidiel pri nahlasovaní, prideľovaní a vykonávaní opráv pri poruchách. Vkladanie nových dát strojov a zariadení, aktualizácia v prípade zmien, vyraďovanie nepoužívaných zariadení zo zoznamu.
• Pripravovať plán preventívnej údržby strojov a zariadení na základe informácií od dodávateľov, návodu a skúseností z predchádzajúcich opráv. Plán pravidelných kontrol a revízií vyplývajúcich zo zákonov a nariadení.
• Zabezpečovať správu náhradných dielov a spotrebného materiálu.
• V definovanom rozsahu zastupovať vedúceho údržby v prípade jeho neprítomnosti.
• Evidovať požiadavky z výrobných oddelení na príslušné úpravy zariadení.
• Účasť na denných stretnutiach – VPS.
• Analyzovať KPIs a pripravovať návrhy na ich zlepšenie.
Vašou úlohou bude:
• Zabezpečovať administrátorské činnosti SAP PM, prideľovanie prístupových práv, nastavenie pravidiel pri nahlasovaní, prideľovaní a vykonávaní opráv pri poruchách. Vkladanie nových dát strojov a zariadení, aktualizácia v prípade zmien, vyraďovanie nepoužívaných zariadení zo zoznamu.
• Pripravovať plán preventívnej údržby strojov a zariadení na základe informácií od dodávateľov, návodu a skúseností z predchádzajúcich opráv. Plán pravidelných kontrol a revízií vyplývajúcich zo zákonov a nariadení.
• Zabezpečovať správu náhradných dielov a spotrebného materiálu.
• V definovanom rozsahu zastupovať vedúceho údržby v prípade jeho neprítomnosti.
• Evidovať požiadavky z výrobných oddelení na príslušné úpravy zariadení.
• Účasť na denných stretnutiach – VPS.
• Analyzovať KPIs a pripravovať návrhy na ich zlepšenie.
Zamestnanecké výhody, benefity
• Prax v oblasti údržby v priemyselnom podniku.
• Skúsenosti s TPM (Total productive maintenance).
• Skúsenosti s riadením tímu ľudí.
• Technické znalosti a zručnosti v oblasti elektro, mechaniky a pneumatiky.
• Znalosti práce s PC (MS Office)
• Skúsenosti so softvérom pre riadenie údržby (SAP...)
• Komunikatívna znalosť anglického jazyka
• Skúsenosti s TPM (Total productive maintenance).
• Skúsenosti s riadením tímu ľudí.
• Technické znalosti a zručnosti v oblasti elektro, mechaniky a pneumatiky.
• Znalosti práce s PC (MS Office)
• Skúsenosti so softvérom pre riadenie údržby (SAP...)
• Komunikatívna znalosť anglického jazyka
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Ostatná priemyselná výroba
Našim klientom je úspešná spoločnosť pôsobiaca v oblasti technológií.
Našim klientom je úspešná spoločnosť pôsobiaca v oblasti technológií.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Výhodou technické znalosti a zručnosti v oblasti elektro, mechaniky a pneumatiky
• znalosti práce s PC (MS Office)
• skúsenosti so softvérom pre riadenie údržby (SAP...)
• komunikatívna znalosť anglického jazyka
• znalosti práce s PC (MS Office)
• skúsenosti so softvérom pre riadenie údržby (SAP...)
• komunikatívna znalosť anglického jazyka
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme profesionálna HR spoločnosť so zameraním na služby Executive Search, Expert Recruitment, International Recruitment a HR Consulting. Členovia nášho tímu majú dlhoročné skúsenosti s výberom kandidátov najmä pre výrobné, logistické, stavebné, finančné , IT a retailové spoločnosti. Našimi najsilnejšími hodnotami sú 100% kvalitný servis, zaručená spätná väzba a ľudský prístup zo strany našich konzultantov.
ID: 4027701
Posting date: 1.2.2021
2021-02-01
location: Trnavský kraj Position: Administratívny pracovník, referent, Správca informačného systému, Údržbár, Vedúci údržby Company: Edgar Baker s. r. o.
Basic salary component (gross): 1 300 EUR/mesiac