We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
HR Operations Manager
Edgar Baker s. r. o.
Miesto práce
Trenčín
Trenčín
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 500 EUR/mesiac
Od 1 500 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Zodpovednosť za interné a externé náborové a zamestnávateľské činnosti v oblasti procesov, systému a dodávok
Zodpovednosť za výpočet miezd, kontrolu miezd a korekcie miezd a za zabezpečenie toho, aby procesy a operácie boli v súlade so štandardmi a usmerneniami pre celú skupinu (vrátane miezd a bankových prevodov).
Zabezpečiť štandardizovaný, jednoduchý a ľahko zvládnuteľný proces administrácie školení a jeho správne použitie vrátane monitorovania a kontroly.
Riadiť a udržiavať lokálne HR systémy v súlade so štandardami skupiny.
Zabezpečiť súlad so všetkými sociálnymi poisteniami, daňovými úradmi, nariadeniami o ochrane údajov v súlade so štandardami skupiny.
Nastavovať štandardy personálnych dokumentov, napr. zmluvy, osvedčenia.
Reporting a kontrolling v súlade so štandardmi skupiny.
Zodpovednosť za zosúladenie údajov a nákladov zamestnancov.
Komunikácia s finančným oddeleným.
Zlepšovať procesy v oblasti digitalizácie a automatizáciu procesov.
Podpora v oblasti vzdelávania zamestnancov.
Vedenie HR tímu (8 ľudí) v Trenčíne a Skalici (Payroll, Recruiting pre výrobu, Training)
Rozvoj, motivácia a inšpirácia tímu, úzka spolupráca s kolegami
Zodpovednosť za výpočet miezd, kontrolu miezd a korekcie miezd a za zabezpečenie toho, aby procesy a operácie boli v súlade so štandardmi a usmerneniami pre celú skupinu (vrátane miezd a bankových prevodov).
Zabezpečiť štandardizovaný, jednoduchý a ľahko zvládnuteľný proces administrácie školení a jeho správne použitie vrátane monitorovania a kontroly.
Riadiť a udržiavať lokálne HR systémy v súlade so štandardami skupiny.
Zabezpečiť súlad so všetkými sociálnymi poisteniami, daňovými úradmi, nariadeniami o ochrane údajov v súlade so štandardami skupiny.
Nastavovať štandardy personálnych dokumentov, napr. zmluvy, osvedčenia.
Reporting a kontrolling v súlade so štandardmi skupiny.
Zodpovednosť za zosúladenie údajov a nákladov zamestnancov.
Komunikácia s finančným oddeleným.
Zlepšovať procesy v oblasti digitalizácie a automatizáciu procesov.
Podpora v oblasti vzdelávania zamestnancov.
Vedenie HR tímu (8 ľudí) v Trenčíne a Skalici (Payroll, Recruiting pre výrobu, Training)
Rozvoj, motivácia a inšpirácia tímu, úzka spolupráca s kolegami
Zamestnanecké výhody, benefity
O benefitoch budú informovaní vybraní uchádzači na osobnom pohovore.
Informácie o výberovom konaní
HR Operations Manager bude pravidelne cestovať medzi Skalicou a Trenčínom.
V prípade zájmu zašlite prosím Váš životopis v Slovenskom a Anglickom jazyku.
V prípade zájmu zašlite prosím Váš životopis v Slovenskom a Anglickom jazyku.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Strojársky priemysel
Spoločnosť je významným výrobcom vykurovacej techniky.
Spoločnosť je významným výrobcom vykurovacej techniky.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
Personalistika, ľudské zdroje
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1) a Slovenský jazyk - Expert (C2)
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
7
Osobnostné predpoklady a zručnosti
7 rokov skúsenosti na obdobnej pozícii
Skúsenosti so SAP nutné
Znalosť terminológie – HR Data Maintenances, Payroll, Controlling, Recruiting, Operational Training)
Analytické zručnosti pri riešení problémov, orientácia na detail a presnosť.
Vynikajúce komunikačné zručnosti, poradenské schopnosti, zručnosti v oblasti riadenia projektov.
Schopnosť jasne prezentovať a komunikovať informácie, prezentačné zručnosti.
Anglický a Slovenský jazyk na výbornej úrovni.
Aktívny vodič
Skúsenosti so SAP nutné
Znalosť terminológie – HR Data Maintenances, Payroll, Controlling, Recruiting, Operational Training)
Analytické zručnosti pri riešení problémov, orientácia na detail a presnosť.
Vynikajúce komunikačné zručnosti, poradenské schopnosti, zručnosti v oblasti riadenia projektov.
Schopnosť jasne prezentovať a komunikovať informácie, prezentačné zručnosti.
Anglický a Slovenský jazyk na výbornej úrovni.
Aktívny vodič
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme profesionálna HR spoločnosť so zameraním na služby Executive Search, Expert Recruitment, International Recruitment a HR Consulting. Členovia nášho tímu majú dlhoročné skúsenosti s výberom kandidátov najmä pre výrobné, logistické, stavebné, finančné , IT a retailové spoločnosti. Našimi najsilnejšími hodnotami sú 100% kvalitný servis, zaručená spätná väzba a ľudský prístup zo strany našich konzultantov.
ID: 3943057
Posting date: 30.10.2020
2020-10-30
location: Trenčín Position: HR Business Partner, Personálny manažér Company: Edgar Baker s. r. o.
Basic salary component (gross): 1 500 EUR/mesiac