HR&Office špecialista

Edgar Baker s. r. o.

Miesto práce
Trnavský kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiacod 1000€ brutto (v závislosti od skúseností)

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- aktívna podpora komunikácie a koordinácia aktivít v rámci oddelení spoločnosti,
- asistencia pre generálneho riaditeľa (služobné cesty, telefonáty, emaily, prezentácie, reporty, administratíva),
- podpora pri tvorbe projektov v rámci HR oddelenia,
- organizácia eventov,
- plánovanie a účasť na meetingoch,
- komunikácia s verejnými inštitúciami.

Zamestnanecké výhody, benefity

- zázemie stabilnej spoločnosti
- zaujímavý bonusový systém
- možnosť kariérneho rastu
- ďalšie benefity

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Strojársky priemysel

Našim klientom je popredná strojárska spoločnosť.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- výborné komunikačné a organizačné schopnosti
- skúsenosť na administratívnej pozícii vo výrobnom podniku veľkou výhodou
- znalosť pracovnoprávnej agendy a HR procesov podmienkou
- pokročilá úroveň angličtiny (B2)
- Excel, PowerPoint
- ambicióznosť a chuť pracovať na nových úlohách
- multitasking

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme profesionálna HR spoločnosť so zameraním na služby Executive Search, Expert Recruitment, International Recruitment a HR Consulting. Členovia nášho tímu majú dlhoročné skúsenosti s výberom kandidátov najmä pre výrobné, logistické, stavebné, finančné , IT a retailové spoločnosti. Našimi najsilnejšími hodnotami sú 100% kvalitný servis, zaručená spätná väzba a ľudský prístup zo strany našich konzultantov.
ID: 3930661  Posting date: 7.9.2020  Basic salary component (gross): 1 000 EUR/mesiac