We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Administratívny referent SD/DPH oddelenia
EASYTRIP SERVICES B.V.
Place of work
Bratislava
Bratislava
Contract type
full-time
full-time
Start date
01.11.2018
01.11.2018
Wage (gross)
Od 750 € (hrubá mzda).objasní sa počas osobného rozhovoru. Stravné lístky. Káva a čaj v kancelárii.
Od 750 € (hrubá mzda).objasní sa počas osobného rozhovoru. Stravné lístky. Káva a čaj v kancelárii.
Information about the position
Job description, responsibilities and duties
-spracovanie a kontrola žiadostí o vrátenie spotrebnej dane (SD) v internej databáze
-skenovanie faktúr,
-registrovanie technických preukazov, lízingových zmlúv
- žiadanie dokumentov a príprava zmlúv k SD od klientov
- príprava a spracovanie došlej a odchádzajúcej pošty
- evidencia údajov v internej databáze
-ďalšie administratívne a pomocné práce
-skenovanie faktúr,
-registrovanie technických preukazov, lízingových zmlúv
- žiadanie dokumentov a príprava zmlúv k SD od klientov
- príprava a spracovanie došlej a odchádzajúcej pošty
- evidencia údajov v internej databáze
-ďalšie administratívne a pomocné práce
Information about the selection process
Životopis v SK a v EN jazyku nám prosím zasielajte na: [email protected]
Do predmetu e-mailu uvádzať "administratívny referent DPH oddelenia".
Kontaktovať budeme iba vybraných kandidátov. Ďakujeme za pochopenie.
Do predmetu e-mailu uvádzať "administratívny referent DPH oddelenia".
Kontaktovať budeme iba vybraných kandidátov. Ďakujeme za pochopenie.
Requirements for the employee
Candidates with education suit the position
Secondary with school-leaving examination
Educational Specialization
ekonomické
The position is suitable for a fresh graduate
Yes
Personality requirements and skills
-znalosť maďarského jazyka výhodou
bezúhonnosť, zodpovednosť, zmysel pre tímovú prácu, samostatnosť a flexibilita
bezúhonnosť, zodpovednosť, zmysel pre tímovú prácu, samostatnosť a flexibilita
Advertiser
Brief description of the company
Easytrip Services is an international B2B service company, with its core business focused on electronic payment solutions, mobility & tax consulting for companies active in the international transport market.
Easytrip Transport Services is a European expert in international transports and mobility services, combines innovative and proven expertise in developing profitable solutions for professional road users. With a wealth of 30 years wide knowledge and presence in the international transports sector, our aim is to facilitate day-to-day transport journeys, providing convenience, choice and competitive pricing on a broad range of services from mobility to financial services.
You can find more information on our company activities on our website: www.easytrip.eu
Easytrip Transport Services is a European expert in international transports and mobility services, combines innovative and proven expertise in developing profitable solutions for professional road users. With a wealth of 30 years wide knowledge and presence in the international transports sector, our aim is to facilitate day-to-day transport journeys, providing convenience, choice and competitive pricing on a broad range of services from mobility to financial services.
You can find more information on our company activities on our website: www.easytrip.eu
Number of employees
100-149 employees
ID: 3486992
Posting date: 10.9.2018
2018-09-10
location: Bratislava Position: Administrative Worker, Official Company: EASYTRIP SERVICES B.V.
Basic wage component (gross) and other rewards: Od 750 € (hrubá mzda).objasní sa počas osobného rozhovoru. Stravné lístky. Káva a čaj v kancelárii.