We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Administratívny pracovník / Administratívna pracovníčka
Duna Electronics, s.r.o.
Miesto práce
Komárno
Komárno
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 EUR/mesiac
1 100 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- spracovanie došlej a vyšlej pošty,
- evidencia a spravovanie zmluvnej dokumentácie,
- vybavenie prijatých elektronických správ (odpovedanie, preposlanie, vytlačenie),
- komunikácia s bankami ohľadne prijatých a odoslaných platieb,
- zadávanie bankových prevodov (manažment úhrad došlých faktúr),
- vybavovanie zmluvných záležitostí s bankami,
- komunikácia s poisťovňami, manažment poistných zmlúv,
- vybavovanie záležitostí súvisiacich s nehnuteľnosťami, telekomunikačnými službami a pod.,
- spravovanie elektronickej schránky na ústrednom portáli verejnej správy,
- vyplnenie a podanie hlásení o obaloch a iných hlásení, komunikácia s príslušnými úradmi,
- organizovanie školení cez externú spoločnosť v súvislosti s bezpečnosťou a ochranou zdravia pri práci pre
zamestnancov,
- príprava, evidencia a spravovanie pracovných a obdobných zmlúv,
- evidencia dochádzky zamestnancov, evidencia dovolenky vo vnútropodnikovom informačnom systéme,
- zodpovednosť za objednanie a rozdanie stravných lístkov pre zamestnancov a komunikácia so mzdovým
účtovníkom,
- príprava podkladov pre účtovníctvo (vytlačenie a založenie dokladov podľa pokynov účtovníka),
- obstaranie kancelárskych a iných potrieb,
- zabezpečenie ostatných činností súvisiacich s chodom kancelárie,
- úzka spolupráca s účtovníkom a mzdovým účtovníkom.
- evidencia a spravovanie zmluvnej dokumentácie,
- vybavenie prijatých elektronických správ (odpovedanie, preposlanie, vytlačenie),
- komunikácia s bankami ohľadne prijatých a odoslaných platieb,
- zadávanie bankových prevodov (manažment úhrad došlých faktúr),
- vybavovanie zmluvných záležitostí s bankami,
- komunikácia s poisťovňami, manažment poistných zmlúv,
- vybavovanie záležitostí súvisiacich s nehnuteľnosťami, telekomunikačnými službami a pod.,
- spravovanie elektronickej schránky na ústrednom portáli verejnej správy,
- vyplnenie a podanie hlásení o obaloch a iných hlásení, komunikácia s príslušnými úradmi,
- organizovanie školení cez externú spoločnosť v súvislosti s bezpečnosťou a ochranou zdravia pri práci pre
zamestnancov,
- príprava, evidencia a spravovanie pracovných a obdobných zmlúv,
- evidencia dochádzky zamestnancov, evidencia dovolenky vo vnútropodnikovom informačnom systéme,
- zodpovednosť za objednanie a rozdanie stravných lístkov pre zamestnancov a komunikácia so mzdovým
účtovníkom,
- príprava podkladov pre účtovníctvo (vytlačenie a založenie dokladov podľa pokynov účtovníka),
- obstaranie kancelárskych a iných potrieb,
- zabezpečenie ostatných činností súvisiacich s chodom kancelárie,
- úzka spolupráca s účtovníkom a mzdovým účtovníkom.
Zamestnanecké výhody, benefity
- stravné lístky/príspevok na stravovanie
- notebook,
- firemný mobil,
- príjemné pracovné prostredie,
- mladý a dynamický kolektív.
- notebook,
- firemný mobil,
- príjemné pracovné prostredie,
- mladý a dynamický kolektív.
Informácie o výberovom konaní
Váš motivačný list a životopis v slovenskom alebo v maďarskom jazyku posím zasielajte na adresu:
[email protected]. Vybraných uchádzačov pozveme na osobný pohovor.
[email protected]. Vybraných uchádzačov pozveme na osobný pohovor.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Ekonomika a financie
Jazykové znalosti
Maďarský jazyk - Pokročilý (C1) a Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Personalistika - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Personalistika - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
1
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Pracovná pozícia vyžaduje samostatnosť, flexibilitu, vysoké pracovné nasadenie, skúsenosti s administratívou.
Uchádzač musí mať príjemné a zároveň profesionálne vystupovanie. Podmienkou je ovládanie PC a základy
ekonomiky a účtovníctva. Znalosť anglického jazyka nie je podmienkou, ale je vítaná (C1/C2/B2). Znalosti v oblasti účtovníctva a personalistiky výhodou.
Uchádzač musí mať príjemné a zároveň profesionálne vystupovanie. Podmienkou je ovládanie PC a základy
ekonomiky a účtovníctva. Znalosť anglického jazyka nie je podmienkou, ale je vítaná (C1/C2/B2). Znalosti v oblasti účtovníctva a personalistiky výhodou.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme kolektív mladých, pozitívne naladených ľudí s vysokým pracovným nasadením, svoju prácu berieme vážne a vykonávame ju so zodpovednosťou, pričom nezabúdame na to, že pracujeme pre život a nežijeme pre prácu. V súčasnosti náš tím tvorí 21 šikovných kolegov. Ak si aj Ty človekom s rovnakými hodnotami, radi Ťa privítame v našom tíme.
Spoločnosť Duna Electronics, s.r.o. je jedným z popredných európskych veľkoobchodníkov/distribútorov úplne nových, originálnych, pre Európsky trh vyrobených smartfónov, tabletov, príslušenstva, audio výrobkov, projektorov, smart výrobkov, kamier, dronov, dátových úložísk, spotrebnej elektroniky a IT zariadení. Na trhu sme prítomní od roku 2008.
Našu zákaznícku základňu tvoria najväčšie obchodné reťazce, offline a online predajcovia (B2C predajne a webshopy), inštitúcie, spoločnosti koncových užívateľov, poskytovatelia služieb a operátori. Spolupracujeme s viac ako 5 000 zákazníkmi v zóne EHP.
Prečo Duna Electronics
Z nášho skladu v strede Európy vieme zabezpečiť aj celosvetové dodávky do druhého dňa. Máme úzke vzťahy s väčšinou veľkých výrobcov a distribútorov, vďaka čomu sme v pozícii, v ktorej vieme našim zákazníkom poskytnúť širokú škálu produktov za konkurencieschopné ceny. V priebehu rokov sa naša spoločnosť stala známou vďaka svojim výnimočným službám, spoľahlivosti a neustálej dostupnosti produktov.
Spoločnosť Duna Electronics, s.r.o. je jedným z popredných európskych veľkoobchodníkov/distribútorov úplne nových, originálnych, pre Európsky trh vyrobených smartfónov, tabletov, príslušenstva, audio výrobkov, projektorov, smart výrobkov, kamier, dronov, dátových úložísk, spotrebnej elektroniky a IT zariadení. Na trhu sme prítomní od roku 2008.
Našu zákaznícku základňu tvoria najväčšie obchodné reťazce, offline a online predajcovia (B2C predajne a webshopy), inštitúcie, spoločnosti koncových užívateľov, poskytovatelia služieb a operátori. Spolupracujeme s viac ako 5 000 zákazníkmi v zóne EHP.
Prečo Duna Electronics
Z nášho skladu v strede Európy vieme zabezpečiť aj celosvetové dodávky do druhého dňa. Máme úzke vzťahy s väčšinou veľkých výrobcov a distribútorov, vďaka čomu sme v pozícii, v ktorej vieme našim zákazníkom poskytnúť širokú škálu produktov za konkurencieschopné ceny. V priebehu rokov sa naša spoločnosť stala známou vďaka svojim výnimočným službám, spoľahlivosti a neustálej dostupnosti produktov.
Počet zamestnancov
20-24 zamestnancov
ID: 4069321
Posting date: 17.10.2023
2023-10-17
location: Komárno Position: Administratívny pracovník, referent Company: Duna Electronics, s.r.o.
Basic salary component (gross): 1 100 EUR/mesiac