We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Office manager / Administratívny pracovník / Fakturant
DIMARKO, s.r.o.
Miesto práce
Odborárska 52, Bratislava
Odborárska 52, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- archivácia dokladov, administratívne činnosti a asistentské práce majiteľovi spoločnosti, príprava podkladov pre účtovníka
- vymáhanie pohľadávok
- komunikácia so zákazníkom a s obchodnými zástupcami
- telefonický príjem objednávok, spracovanie objednávky
- fakturácia tovaru
- komunikácia so skladom
- vybavovanie reklamácii
- príjem tovaru
- kumulovaná pozícia
- vymáhanie pohľadávok
- komunikácia so zákazníkom a s obchodnými zástupcami
- telefonický príjem objednávok, spracovanie objednávky
- fakturácia tovaru
- komunikácia so skladom
- vybavovanie reklamácii
- príjem tovaru
- kumulovaná pozícia
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu zasielajte životopis e-mailom. Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov, spĺňajúcich kritéria !!!
Termín nástupu po ukončení výberového konania.
Uchádzač o prijatie do zamestnania zaslaním svojho životopisu súhlasí so spracovaním osobných údajov v súlade so zákonom 428/2002 Z.z.
Termín nástupu po ukončení výberového konania.
Uchádzač o prijatie do zamestnania zaslaním svojho životopisu súhlasí so spracovaním osobných údajov v súlade so zákonom 428/2002 Z.z.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Ostatné znalosti
Fakturácia - Pokročilý
Pokladňa - Pokročilý
Skladové hospodárstvo - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Pokladňa - Pokročilý
Skladové hospodárstvo - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- výhodou je znalosť skladových prípadne účtovných programov
- min. SŠ vzdelanie
- prax v podobnom odbore napr. veľkoobchod 2 roky výhodou
- používateľská znalosť práce PC - Word, Excel, internet
- aktívna znalosť nemeckého jazyka alebo anglického jazyka výhodou nie podmienkou
- dobré ekonomické znalosti
- dynamickosť, aktívny prístup k práci, samostatnosť, zodpovednosť !!!
- obchodnícke a prezentačné zručnosti
- analytické myslenie, orientácia na obchodné výsledky a spokojnosť zákazníkov
- uchádzač musí byť plný energie a chuti samostatne pracovať !!!
- min. SŠ vzdelanie
- prax v podobnom odbore napr. veľkoobchod 2 roky výhodou
- používateľská znalosť práce PC - Word, Excel, internet
- aktívna znalosť nemeckého jazyka alebo anglického jazyka výhodou nie podmienkou
- dobré ekonomické znalosti
- dynamickosť, aktívny prístup k práci, samostatnosť, zodpovednosť !!!
- obchodnícke a prezentačné zručnosti
- analytické myslenie, orientácia na obchodné výsledky a spokojnosť zákazníkov
- uchádzač musí byť plný energie a chuti samostatne pracovať !!!
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
DIMARKO už od roku 1996 patrí medzi popredných lídrov vo veľkoobchodnom predaji drogériového, obalového a spotrebného materiálu a doplnkov.
Dlhodobo sa staráme o vyše 1100 spokojných klientov z radov gastro prevádzok, drogérií, nemocníc, kancelárií či hotelov.
Dlhodobo sa staráme o vyše 1100 spokojných klientov z radov gastro prevádzok, drogérií, nemocníc, kancelárií či hotelov.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 3308011
Posting date: 12.2.2018
2018-02-12
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Fakturant, Office manager Company: DIMARKO, s.r.o.
Basic wage component (gross) and other rewards: dohodou