We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
DEUTSCHE TELEKOM
SERVICES EUROPE SLOVAKIA
SERVICES EUROPE SLOVAKIA
PTP Nákupca
Procesovanie určených úloh v rámci Procure To Pay (PTP) divízie pre spoločnosti patriace pod skupinu Deutsche Telekom.
Miesto práce
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
asap
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 300 EUR/mesiac
Informácie
O pracovnom mieste
Poskytuje služby v oblasti nákupu s orientáciou na administráciu v rámci globálneho nákupu:• Plní administratívne úlohy v oblasti globálneho nákupu (schvaľovanie nákupných požiadaviek, objednávok a pod.).
• Monitoruje/administruje procesy súvisiace s nákupom.
• Komunikuje s internými zákazníkmi a inými stranami a taktieź spolupracuje v rámci oddelenia PTP s účtovníkmi došlých faktúr.
• Komunikuje s dodávateľmi ohľadom dodacích termínov a prioritizácie dodávok.
• Zabezpečuje úlohy/podporu pre skúsených agentov nákupu a iných zákazníkov alebo zúčastnené strany.
• Zabezpečuje súlad pracovných postupov a procesov so stanovenými korporátnymi pravidlami.
• Spracováva jednoduchšie (1st level support) a/alebo komplexnejšie (2nd level support) požiadavky od zákazníka v tiketovacom nástroji.
• Rieši problémy súvisiace s kvalitou a/alebo kvantitou v určenej pracovnej oblasti.
• Komunikuje/spĺňa úlohu 2nd level support (eskalačný manažment, resolúcie problematických dodávok, slúži ako kontakt pre interné projekty, vytvára a udržiava dodávateľsko- odberateľské vzťahy).
• Má prehľad ohľadom iných súvisiacich procesov v rámci nákupu.
• Ovláda korporátne pravidlá súvisiace s nákupom.
• Kontroluje a analyzuje dáta a navrhuje zlepšenia procesov.
• Pozná produktové portfólio.
• V rámci pridelenej agendy vyjednáva obchodné podmienky s dodávateľmi.
• Pripravuje prehľady a reporty súvisiace s vykonávanými úlohami podľa požiadaviek.
• Iné úlohy podľa požiadaviek nadriadeného.
Ponúkaná mzda pre túto pozíciu je od 1 300 EUR brutto.
Zverejnená mzda je minimálna možná ponuka. Nástupná mzda môže byť vyššia v závislosti od rozsahu splnenia požiadaviek na zamestnanca (vzdelanie, jazykové znalosti, požadovaná prax, osobnostné predpoklady a zručnosti).
Čo od kandidáta
očakávame
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
Technická alebo ekonomická oblasť
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Požadovaná prax
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
PC zručnosti:
• MS Office – Excel – pokročilý
• MS Office – Word – pokročilý
• MS Office – Outlook – pokročilý
• SAP – výhodou
Iné požiadavky:
• Skúsenosť z medzinárodného servisného centra je výhodou
• Flexibilita a schopnosť reagovať dobre pod tlakom
• Proaktívny prístup
• Silná miera zodpovednosti, samostatnosti a osobnosť s vysokou mierou motivácie
• Schopnosť pracovať v teame, ako aj samostatne
• Osobnosť otvorená ku pravidelnej komunikácii a so snahou posúvať riešenia problémov k úspešnému uzatvoreniu
• Skúsenosti s vyjednávaním
• Schopnosť plniť úlohy podľa časového plánu a požiadaviek na kvalitu
• Ochota neustále sa učiť a takisto zdielať v teame poznatky,aplikovať „lesson-learned“, prinášať návrhy k procesným zlepšeniam
• MS Office – Excel – pokročilý
• MS Office – Word – pokročilý
• MS Office – Outlook – pokročilý
• SAP – výhodou
Iné požiadavky:
• Skúsenosť z medzinárodného servisného centra je výhodou
• Flexibilita a schopnosť reagovať dobre pod tlakom
• Proaktívny prístup
• Silná miera zodpovednosti, samostatnosti a osobnosť s vysokou mierou motivácie
• Schopnosť pracovať v teame, ako aj samostatne
• Osobnosť otvorená ku pravidelnej komunikácii a so snahou posúvať riešenia problémov k úspešnému uzatvoreniu
• Skúsenosti s vyjednávaním
• Schopnosť plniť úlohy podľa časového plánu a požiadaviek na kvalitu
• Ochota neustále sa učiť a takisto zdielať v teame poznatky,aplikovať „lesson-learned“, prinášať návrhy k procesným zlepšeniam
Benefity
ktoré rozmaznajú
• Ročný bonus• Plne hradené stravné lístky
• Voliteľné benefity: Cafeteria/Multisport karta
• Sick days
• Športový klub & dni zdravia
• Letná a zimná party
• Možnosť kariérneho rastu
• Zľava na vybrané produkty Telekomu a u vybraných partnerov
• Doplnkové dôchodkové sporenie s príspevkom spoločnosti
• Referral program
• Podpora nielen z HR oddelenia, ale i z manažmentu
• Kompletné zaškolenie v rámci sourcingu
• Možnosť kariérneho rozvoja v rámci spoločnosti.
ID: 4354741
Posting date: 16.8.2022
2022-08-16
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Nákupca, Špecialista podpory zákazníkov, Špecialista verejného obstarávania, Vedúci nákupu Company: Deutsche Telekom Services Europe Slovakia s.r.o.
Basic salary component (gross): 1 300 EUR/mesiac