Life is for sharing.

Junior nákupca s anglickým jazykom

  • Bratislava
  • plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Do oddelení Purchase to Pay (ďalej len „PTP“) hľadáme kolegov na pozíciu PTP Administrátor so zameraním na nákup s anglickým jazykom.

Aké sú úlohy a zodpovednosti nákupcu?
• Plní administratívne úlohy v oblasti globálneho nákupu (schvaľovanie nákupných požiadaviek, objednávok a pod.).
• Monitoruje/administruje procesy súvisiace s nákupom.
• Komunikuje s internými zákazníkmi a inými stranami a taktieź spolupracuje v rámci oddelenia PTP s účtovníkmi došlých faktúr.
• Komunikuje s dodávateľmi ohľadom dodacích termínov a prioritizácie dodávok.
• Zabezpečuje úlohy/podporu pre skúsených agentov nákupu a iných zákazníkov alebo zúčastnené strany.
• Zabezpečuje súlad pracovných postupov a procesov so stanovenými korporátnymi pravidlami.
• Spracováva jednoduchšie (1st level support) a/alebo komplexnejšie (2nd level support) požiadavky od zákazníka v tiketovacom nástroji.
• Rieši problémy súvisiace s kvalitou a/alebo kvantitou v určenej pracovnej oblasti.
• Komunikuje/spĺňa úlohu 2nd level support (eskalačný manažment, resolúcie problematických dodávok, slúži ako kontakt pre interné projekty, vytvára a udržiava dodávateľsko- odberateľské vzťahy).
• Má prehľad ohľadom iných súvisiacich procesov v rámci nákupu.
• Ovláda korporátne pravidlá súvisiace s nákupom.
• Kontroluje a analyzuje dáta a navrhuje zlepšenia procesov.
• Pozná produktové portfólio.
• V rámci pridelenej agendy vyjednáva obchodné podmienky s dodávateľmi.
• Pripravuje prehľady a reporty súvisiace s vykonávanými úlohami podľa požiadaviek.
• Iné úlohy podľa požiadaviek nadriadeného.

V prípade záujmu nám zašlite Váš životopis v slovenskom alebo anglickom jazyku.

Ponúkaná mzda pre túto pozíciu je od 1000 EUR brutto.
Zverejnená mzda je minimálna možná ponuka. Nástupná mzda môže byť vyššia v závislosti od rozsahu splnenia požiadaviek na zamestnanca (vzdelanie, jazykové znalosti, požadovaná prax, osobnostné predpoklady a zručnosti).

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Fakturácia - pokročilý
SAP - základy

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Predchádzajúca pracovná skúsenosť s nákupom (min. 1 rok) je podmienkou
• Znalosť anglického jazyka na pokročilej úrovni B2
• Ochota učiť sa
• Skúsenosť s prácou v systéme SAP je výhodou
• Silný zmysel pre zodpovednosť
• Spoľahlivosť a flexibilita
• Prozákaznícky prístup
• Veľmi dobré komunikačné zručnosti

Poslať spoločnosti životopis
ID: 3638739   Posting date: 8.4.2019   Basic wage component (gross) and other rewards:   1000 EUR btto