DEUTSCHE TELEKOM
SERVICES EUROPE SLOVAKIA

Naštartuj svoju kariéru v oblasti účtovníctva

Miesto práce
Karadžičova 8, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie
O pracovnom mieste

Zaujímate sa o prácu v oblasti účtovníctva a ovládate cudzí jazyk? Pošlite životopis a staňte sa súčasťou medzinárodného účtovníckeho tímu na pozícii Junior účtovník došlých faktúr.

Náplňou Vašej práce bude:
• Účtovanie dodávateľských faktúr v systéme SAP
• Kontrola povinných údajov, objednávok a ďalších náležitostí potrebných na zaúčtovanie faktúry
• Spracovanie vrátených a stornovaných faktúr, kontrola otvorených položiek • Účtovanie manuálnych platieb
• Telefonická a emailová komunikácia s dodávateľmi koncernových spoločností, s oddelením nákupu a schvaľovateľmi
• Skenovanie a archivácia faktúr
• Vykonávanie ďalších súvisiacich činností podľa pokynov nadriadeného

Čo od kandidáta
očakávame

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Poľský jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Grécky jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Holandský jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Podvojné účtovníctvo - Základy
Jednoduché účtovníctvo - Základy

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Znalosť procesov a postupov v oblasti účtovníctva výhodou
• Prax v oblasti účtovníctva a financií výhodou
• Skúsenosť s prácou v systéme SAP je výhodou
• Znalosť cudzieho jazyka na aktívnej úrovni
• Zodpovednosť a precíznosť
• Veľmi dobré komunikačné zručnosti
• Pozitívny vzťah k práci s číslami

Benefity
ktoré rozmaznajú

Spoločnosť Deutsche Telekom Shared Services s. r. o. ponúka stabilné medzinárodné zázemie a zaujímavé zamestnanecké výhody ako napr.:
• Kvalitný vzdelávací program, vďaka ktorému profesijne rastiete
• Flexibilný pracovný čas
• Práca v tíme so sympatickými kolegami, čím získate aj nových priateľov
• Príjemné pracovné prostredie v moderných kanceláriách v bezprostrednej blízkosti centra
• Start up podpora vo forme úvodných školení vám poskytne všetky dôležité informácie, ako to u nás funguje, a tak sa môžete bez zbytočnej nervozity tešiť z novej práce
• Plne hradené stravné lístky
• Doplnkové dôchodkové sporenie s príspevkom spoločnosti
• Online systém benefitov prostredníctvom aplikácie Cafeteria – môžete si vybrať benefity podľa svojich preferencií a záujmu

Informácie
o výberovom konaní

Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov. Ďakujeme za pochopenie.
ID: 2716598  Posting date: 5.10.2016  Basic wage component (gross) and other rewards: dohodou