We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
DEUTSCHE TELEKOM
SERVICES EUROPE SLOVAKIA
SERVICES EUROPE SLOVAKIA
Referent pre spracovanie cestovných výdavkov
Miesto práce
Karadžičova 8, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Informácie
O pracovnom mieste
Oddelenie cestovných nákladov hľadá kandidáta, alebo kandidátku s aktívnou znalosťou nemeckého jazyka. Na tejto pozícii budete zabezpečovať spracovanie cestovných výdavkov zamestnancov. Vašou zodpovednosťou je opravovať služobné cesty v súlade s internými smernicami spoločnosti. Ďalej spracovávate telefonické a mailové požiadavky zamestnancov ohľadom cestovných výdavkov.
Denne využívate nemecký a slovenský jazyk.
Napriek tomu, že pozícia je vhodná i pre absolventov, uvítame záujem z rôznorodých radov záujemcov.
Čo od kandidáta
očakávame
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
Vzdelanie v odbore
ekonomické zameranie
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Excel - Základy
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• zodpovednosť a precíznosť
• pozitívny vzťah k práci s číslami
• komunikatívnosť
• flexibilita
• schopnosť pracovať samostatne a aj v tíme
• orientácia na zákazníka
• pozitívny vzťah k práci s číslami
• komunikatívnosť
• flexibilita
• schopnosť pracovať samostatne a aj v tíme
• orientácia na zákazníka
Benefity
ktoré rozmaznajú
Spoločnosť Deutsche Telekom Shared Services s. r. o. ponúka stabilné medzinárodné zázemie a zaujímavé zamestnanecké výhody ako napr.:• Kvalitný vzdelávací program, vďaka ktorému profesijne rastiete
• Práca v tíme so sympatickými kolegami, čím získate aj nových priateľov
• Príjemné pracovné prostredie v moderných kanceláriách v bezprostrednej blízkosti centra
• Start up podpora vo forme úvodných školení vám poskytne všetky dôležité informácie, ako to u nás funguje, a tak sa môžete bez zbytočnej nervozity tešiť z novej práce
• Plne hradené stravné lístky
• Doplnkové dôchodkové sporenie s príspevkom spoločnosti
• Online systém benefitov prostredníctvom aplikácie Cafeteria – môžete si vybrať benefity podľa svojich preferencií a záujmu
Informácie
o výberovom konaní
V prípade záujmu nám prosím pošlite Vašu žiadosť a CV v slovenskom jazyku. Kandidátov, ktorí vyhovujú požadovaným kritériám, budeme telefonicky kontaktovať.
ID: 2511321
Posting date: 28.11.2016
2016-11-28
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent Company: Deutsche Telekom Services Europe Slovakia s.r.o.