Administratívny pracovník/pracovníčka - 3 zmenná prevádzka
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Spracováva prichádzajúce, prípadne odchádzajúce dokumenty a zásielky a zabezpečuje všetky doklady potrebné podľa platných predpisov a podľa požiadaviek zákazníkov.
• Spolupracuje s ostatnými oddeleniami pri riešení administratívnej agendy. Spolupracuje s ostatnými oddeleniami pri odovzdávaní potrebnej agendy a informácii.
• Zabezpečuje fyzickú a systémovú archiváciu spracovávaných dokladov.
• Podporuje koordináciu činnosti a prispieva k vzájomnej spolupráci medzi jednotlivými pracoviskami a útvarmi.
• Vytvára štatistiky a analýzy pre interného i externého zákazníka alebo dodávateľa.
• Poskytuje informácie príslušným úradom podľa potreby a požiadavky. Rieši prípadné nehody.
• Reprezentuje DP DHL na profesionálnej úrovni v súlade s vytváraním pozitívneho imidžu spoločnosti.
Zamestnanecké výhody, benefity
- Životné poistenie
- 100% pokrytie stravných lístkov spoločnosťou
- Multisport karta
- Eventy a akcie pre zamestnancov, možnosť participovať na rôznych športových a iných aktivitách spoločnosti
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
Jazykové znalosti
Prax na pozícii/v oblasti
Počet rokov praxe
Osobnostné predpoklady a zručnosti
SŠ vzdelanie s maturitou
Anglický jazyk - základy
Znalosť práce na počítači - MS Excel, MS Word, MS Outlook
Komunikačné schopnosti, ochota pracovať na 3 pracovné zmeny, flexibilita
Prax v oblasti administratívy, ideálne v logistike je veľkou výhodou