Customer Service Specialist

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
min. 900 EUR + variabilná zložka po skúšobnej dobe (základná výška mzdy je závislá od praktických skúseností a znalostí kandidáta)

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Rozvíja a upevňuje vzťahy s pridelenými zákazníkmi
V prípade potreby sa zúčastňuje spoločných návštev zákazníka
Prijíma inštrukcie k organizovaniu prepráv (od zákazníka alebo zahraničnej pobočky), spracováva a posúva ich ďalej operatíve
Proaktívne informuje zákazníka o stave a nečakaných okolnostiach zásielky, poskytuje okamžité aktualizácie o riešení incidentov
Vypracováva miestne cenové ponuky
Z prichádzajúcich hovorov vytvára možnosti pre ďalší predaj pre existujúcich zákazníkov a posúva ich tímu Sales
Preberá a spracováva požiadavky zákazníka, napr. Track and Trace
Reporting – kontrola vygenerovaných reportov, posielanie zákazníkovi
Preberá a registruje zákaznícke sťažnosti
Priamo vykonáva šetrenie sťažnosti, alebo ho prideľuje zodpovednému zamestnancovi
Slúži ako prvotný kontakt pre zákaznícke reklamácie; podporuje zákazníka pri nahlasovaní a preberaní reklamácie, poskytuje potrebné DGF formuláre, zbiera požadované dokumenty a po ich kompletizácii ich poskytuje špecializovanému zamestnancovi
Zhromažďuje a spracováva spätnú väzbu od zákazníkov a dopytuje sa na hodnotenie zákazníckych služieb (napr. podávanie informácii o šetrení sťažnosti)
Úzko spolupracuje s operatívou a inými oddeleniami pri zaisťovaní hladkého priebehu zásielky a priebežného informovania zákazníka
V prípade potreby eskaluje problémové situácie
Pravidelne informuje nadriadených

Zamestnanecké výhody, benefity

Ponúkame:
- prácu v medzinárodnej spoločnosti s vedúcim postavením na trhu
- možnosť osobného rozvoja a profesného rastu podporeného firemným vzdelávacím programom
- zodpovedajúce platové ohodnotenie a zamestnanecké výhody
- školenie potrebné na vykonávanie práce
- stravné lístky plne hradené zamestnávateľom,
- životné poistenie

Informácie o výberovom konaní

V prípade záujmu pošlite Váš stručný životopis do 31.5.2018 na doleuvedenú emailovú adresu, do predmetu správy uveďte "Customer Service Specialist".
Kontaktovať budeme uchádzačov, ktorí spĺňajú uvedené požiadavky.

Uchádzač zaslaním osobných údajov, uvedených v životopise dáva súhlas spoločnosti DHL Logistics (Slovakia) s.r.o. so správou, spracovaním a uchovaním osobných údajov v súlade so zákonom č. 122/2013 Z.z., a, to po dobu 1 roka. Uchádzač zároveň vyhlasuje, že všetky uvedené informácie sú pravdivé a poskytnutie údajov je dobrovoľné a bez dôsledkov s tým, že tieto údaje môžu byť spracované výlučne pre účely evidencie uchádzačov o zamestnanie. Po vypršaní doby 1 roka budú údaje zlikvidované v súlade s uvedeným zákonom.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Logistika, Preprava, Skúsenosti s leteckou a/alebo námornou prepravou tovaru výhodou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Slovenský jazyk - Expert (C2)

Ostatné znalosti

Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft SharePoint - Základy

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Ideálny kandidát by mal spĺňať:
-výborné komunikačné a korešpondenčné zručnosti
- rozvinutá PC gramotnosť
- dôslednosť, spoľahlivosť a zodpovednosť
- dynamická, flexibilná osobnosť a odolnosť voči stresu s pro-zákazníckym prístupom

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

DHL je vedúcou obchodnou značkou v odvetví logistiky. Naša DHL rodina, pozostávajúca z rôznych divízií, ponúka jedinečné portfólio logistických služieb - doručovanie vnútroštátnych i medzinárodných balíkov, prepravu e-commerce objednávok, špeciálne riešenia plnenia požiadaviek zákazníkov, medzinárodnú expresnú prepravu, pozemnú, leteckú a námornú prepravu vrátane riadenia priemyselných zásobovacích sietí. So svojimi 380 000 zamestnancami v 220 krajinách a teritóriách po celom svete, DHL spája ľudí a obchod bezpečne a spoľahlivo, umožňujúc tak globálny tok obchodovania. So špecializovanými riešeniami pre vyspelé trhy a priemysel vrátane technológií, biologických vied a zdravotníctva, energetiky, automobilového priemyslu a maloobchodu, preukázaním oddanosti v oblasti podnikovej zodpovednosti a bezkonkurenčnou prítomnosťou na rozvíjajúcich sa trhoch je DHL rozhodne v pozícii “Logistickej spoločnosti pre celý svet”.

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Lenka Janičinová
E-mail: poslať životopis
ID: 3391181  Posting date: 16.5.2018  Basic wage component (gross) and other rewards: min. 900 EUR + variabilná zložka po skúšobnej dobe (základná výška mzdy je závislá od praktických skúseností a znalostí kandidáta)