We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
IT Support Specialist
Koho hľadáme:
Hľadáme nového kolegu do nášho IT tímu, ktorý bude poskytovať podporu používateľom. Vhodný kandidát na túto pozíciu by mal poskytovať efektívnu lokálnu a vzdialenú podporu používateľom informačných technológií v spoločnosti Deloitte, ktorí využívajú počítačový hardvér, softvér, pripojené periférne zariadenia a mobilné technológie. Bude pracovať s tímom pre informačné systémy a služby na implementácii štandardov, ako aj na zavádzaní a podpore nových aplikácií, služieb a operačných systémov. Rozsah podpory zahŕňa všetky subjekty Deloitte v Slovenskej republike. Ponúkame vynikajúce príležitosti na odborný a osobný rast, zaujímavú prácu a podporu pri využívaní príležitostí, ktoré poskytujeme.
Ak máte:
• skúsenosti s poskytovaním podpory používateľom v stredne veľkej spoločnosti minimálne 1 rok,
• všeobecný prehľad o IT infraštruktúre a architektúre,
• pracovné skúsenosti so štandardným klientskym softvérom: administrácia systému Windows 10 a Windows Server, Microsoft Office suite, pracovné skúsenosti s riešením sieťových problémov,
• pracovné skúsenosti s riadením používateľov v MS Active Directory,
• dobrú znalosť angličtiny v ústnej a písomnej forme,
• preukázateľné znalosti prevádzkových zásad a postupov.
pošlite nám svoje CV.
IT support v zmysle našich talent štandardov spĺňa nasledovné:
• chápe ako jeho každodenná práca prispieva k napĺňaniu priorít tímu a spoločnosti,
• schopnosť pochopiť biznis klienta, sledovať sektorové trendy,
• schopnosť riadiť vlastnú prácu podľa plánu projektu, aby sa zabezpečila najvyššia spokojnosť klientov,
• schopnosť diagnostikovať problematické oblasti u klienta, pripraviť ich analýzu a následné riešenie problémov.
Vaša budúca pracovná pozícia:
• poskytovanie podpory v rámci IT Service Desk pre lokálne a vzdialené skupiny používateľov vrátane poskytovania podpory pre stolové a prenosné počítače, mobilné zariadenia (iOS/Android) a infraštruktúru LAN vo firme,
• skúmanie a riešenie problémov s počítačmi a súvisiacimi periférnymi zariadeniami s cieľom zabezpečiť funkčnosť hardvérových a softvérových produktov,
• riešenie vzniknutých hardvérových, softvérových a sieťových problémov,
• inštalácia a konfigurácia počítačov a softvéru v súlade s firemnými predpismi,
• spolupráca a podpora iných špecializovaných tímov pri prevádzkových problémoch s IT infraštruktúrou a nových projektoch.
Čo ponúkame:
• skvelú príležitosť pre profesionálny a osobnostný rozvoj v priateľskom medzinárodnom prostredí,
• zaujímavé možnosti vzdelávania,
• ponúkaná mzda: 1200 EUR mesačne brutto. V závislosti od profesijnej kvalifikácie a skúseností môže byť dohodnutý aj vyšší plat.
Hľadáme nového kolegu do nášho IT tímu, ktorý bude poskytovať podporu používateľom. Vhodný kandidát na túto pozíciu by mal poskytovať efektívnu lokálnu a vzdialenú podporu používateľom informačných technológií v spoločnosti Deloitte, ktorí využívajú počítačový hardvér, softvér, pripojené periférne zariadenia a mobilné technológie. Bude pracovať s tímom pre informačné systémy a služby na implementácii štandardov, ako aj na zavádzaní a podpore nových aplikácií, služieb a operačných systémov. Rozsah podpory zahŕňa všetky subjekty Deloitte v Slovenskej republike. Ponúkame vynikajúce príležitosti na odborný a osobný rast, zaujímavú prácu a podporu pri využívaní príležitostí, ktoré poskytujeme.
Ak máte:
• skúsenosti s poskytovaním podpory používateľom v stredne veľkej spoločnosti minimálne 1 rok,
• všeobecný prehľad o IT infraštruktúre a architektúre,
• pracovné skúsenosti so štandardným klientskym softvérom: administrácia systému Windows 10 a Windows Server, Microsoft Office suite, pracovné skúsenosti s riešením sieťových problémov,
• pracovné skúsenosti s riadením používateľov v MS Active Directory,
• dobrú znalosť angličtiny v ústnej a písomnej forme,
• preukázateľné znalosti prevádzkových zásad a postupov.
pošlite nám svoje CV.
IT support v zmysle našich talent štandardov spĺňa nasledovné:
• chápe ako jeho každodenná práca prispieva k napĺňaniu priorít tímu a spoločnosti,
• schopnosť pochopiť biznis klienta, sledovať sektorové trendy,
• schopnosť riadiť vlastnú prácu podľa plánu projektu, aby sa zabezpečila najvyššia spokojnosť klientov,
• schopnosť diagnostikovať problematické oblasti u klienta, pripraviť ich analýzu a následné riešenie problémov.
Vaša budúca pracovná pozícia:
• poskytovanie podpory v rámci IT Service Desk pre lokálne a vzdialené skupiny používateľov vrátane poskytovania podpory pre stolové a prenosné počítače, mobilné zariadenia (iOS/Android) a infraštruktúru LAN vo firme,
• skúmanie a riešenie problémov s počítačmi a súvisiacimi periférnymi zariadeniami s cieľom zabezpečiť funkčnosť hardvérových a softvérových produktov,
• riešenie vzniknutých hardvérových, softvérových a sieťových problémov,
• inštalácia a konfigurácia počítačov a softvéru v súlade s firemnými predpismi,
• spolupráca a podpora iných špecializovaných tímov pri prevádzkových problémoch s IT infraštruktúrou a nových projektoch.
Čo ponúkame:
• skvelú príležitosť pre profesionálny a osobnostný rozvoj v priateľskom medzinárodnom prostredí,
• zaujímavé možnosti vzdelávania,
• ponúkaná mzda: 1200 EUR mesačne brutto. V závislosti od profesijnej kvalifikácie a skúseností môže byť dohodnutý aj vyšší plat.
ID: 3551947
Posting date: 5.2.2019
2019-02-05
location: Bratislava Position: IT analytik, IT/Technical Support Specialist Company: Deloitte
Basic wage component (gross) and other rewards: 1200 EUR mesačne brutto. V závislosti od profesijnej kvalifikácie a skúseností môže byť dohodnutý aj vyšší plat. Ponúkame aj atraktívny balík benefitov.