Robíme veci,
na ktorých záleží.
a bodka.

Administratívna asistentka/Administratívny asistent na oddelení konzultingu

Hľadáme šikovnú asistentku/šikovného asistenta pre naše oddelenie konzultingu s vynikajúcimi organizačnými schopnosťami, ktorá/ktorý dokáže efektívne komunikovať a spolupracovať so zamestnancami na všetkých úrovniach. Ponúkame skvelú príležitosť na odborný a osobný rozvoj, zaujímavú prácu v dynamickom kolektíve a podporu pri maximálnom využívaní príležitostí, ktoré spoločnosť poskytuje.



Hlavná náplň práce:
• koordinácia administratívnych činností na oddelení a poskytovanie podpory členom tímu, najmä partnerovi a manažérom;
• sledovanie a spravovanie kalendára nadriadeného, vrátane pravidelných meetingov;
• správa interných databáz na oddelení konzultingu;
• vyhľadávanie informácií na internete podľa vopred zadaných požiadaviek;
• participácia na činnostiach súvisiacich s risk manažmentom;
• koordinácia kolobehu zmluvnej dokumentácie oddelenia a archivácia;
• skenovanie a archivácia rôznych dokumentov;
• spracovanie faktúr od dodávateľov;
• výpomoc pri príprave ponúk podľa zákona o verejnom obstarávaní;
• organizačné zabezpečovanie podujatí, seminárov, mítingov, služobných ciest;
• ďalšie činnosti na základe požiadaviek členov tímu.

Prácou v spoločnosti Deloitte získate:
• zaujímavé možnosti školení a systematické vzdelávanie spoločnosti Deloitte;
• možnosť práce v medzinárodnom pracovnom prostredí;
• výborný kolektív :);
• širokú škálu zamestnaneckých výhod.

Požiadavky:
• vysokoškolské vzdelanie I. st.;
• ročné skúsenosti v administratíve výhodou;
• orientácia v zákone o verejnom obstarávaní je výhodou nie podmienkou;
• ústna a písomná komunikácia v anglickom jazyku na pokročilej úrovni;
• vynikajúce počítačové zručnosti (MS Office, internet);
• výborné organizačné schopnosti a ochota prijať väčšiu zodpovednosť;
• aktívny prístup a pozitívny postoj k práci;
• komunikatívna a otvorená osobnosť;
• asertivita a tímový duch;
• zmysel pre detail.
Pošli svoj životopis
ID: 2721551  Posting date: 14.10.2016