We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Administratívna asistentka/Administratívny asistent na oddelení konzultingu
Hľadáme šikovnú asistentku/šikovného asistenta pre naše oddelenie konzultingu s vynikajúcimi organizačnými schopnosťami, ktorá/ktorý dokáže efektívne komunikovať a spolupracovať so zamestnancami na všetkých úrovniach. Ponúkame skvelú príležitosť na odborný a osobný rozvoj, zaujímavú prácu v dynamickom kolektíve a podporu pri maximálnom využívaní príležitostí, ktoré spoločnosť poskytuje.
Hlavná náplň práce:
• koordinácia administratívnych činností na oddelení a poskytovanie podpory členom tímu, najmä partnerovi a manažérom;
• sledovanie a spravovanie kalendára nadriadeného, vrátane pravidelných meetingov;
• správa interných databáz na oddelení konzultingu;
• vyhľadávanie informácií na internete podľa vopred zadaných požiadaviek;
• participácia na činnostiach súvisiacich s risk manažmentom;
• koordinácia kolobehu zmluvnej dokumentácie oddelenia a archivácia;
• skenovanie a archivácia rôznych dokumentov;
• spracovanie faktúr od dodávateľov;
• výpomoc pri príprave ponúk podľa zákona o verejnom obstarávaní;
• organizačné zabezpečovanie podujatí, seminárov, mítingov, služobných ciest;
• ďalšie činnosti na základe požiadaviek členov tímu.
Prácou v spoločnosti Deloitte získate:
• zaujímavé možnosti školení a systematické vzdelávanie spoločnosti Deloitte;
• možnosť práce v medzinárodnom pracovnom prostredí;
• výborný kolektív :);
• širokú škálu zamestnaneckých výhod.
Požiadavky:
• vysokoškolské vzdelanie I. st.;
• ročné skúsenosti v administratíve výhodou;
• orientácia v zákone o verejnom obstarávaní je výhodou nie podmienkou;
• ústna a písomná komunikácia v anglickom jazyku na pokročilej úrovni;
• vynikajúce počítačové zručnosti (MS Office, internet);
• výborné organizačné schopnosti a ochota prijať väčšiu zodpovednosť;
• aktívny prístup a pozitívny postoj k práci;
• komunikatívna a otvorená osobnosť;
• asertivita a tímový duch;
• zmysel pre detail.
Pošli svoj životopis
• vysokoškolské vzdelanie I. st.;
• ročné skúsenosti v administratíve výhodou;
• orientácia v zákone o verejnom obstarávaní je výhodou nie podmienkou;
• ústna a písomná komunikácia v anglickom jazyku na pokročilej úrovni;
• vynikajúce počítačové zručnosti (MS Office, internet);
• výborné organizačné schopnosti a ochota prijať väčšiu zodpovednosť;
• aktívny prístup a pozitívny postoj k práci;
• komunikatívna a otvorená osobnosť;
• asertivita a tímový duch;
• zmysel pre detail.
Pošli svoj životopis
ID: 2721551
Posting date: 14.10.2016
2016-10-14
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Sekretárka, Špecialista verejného obstarávania Company: Deloitte