We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Administratívny pracovník
DCX spol. s.r.o.
Miesto práce
Zvolen
Zvolen
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
27.1.2020
27.1.2020
Mzdové podmienky (brutto)
900 EUR/mesiaczákladná mzda od 900 eur, výška mzdy bude závislá od skúseností uchádzača
900 EUR/mesiaczákladná mzda od 900 eur, výška mzdy bude závislá od skúseností uchádzača
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Príjem tovaru do skladového systému NRSYS
- Príjem, spracovanie a evidencia telefonických a e-mailových objednávok
- Aktívne telefonické a e- mailové kontaktovanie pridelených odberateľov za účelom maximalizácie objemu predaja
- Evidencia a vybavovanie reklamácií od odberateľov aj dodávateľov
- Fakturácia vyplývajúca z realizovaných objednávok
- Kontrola a aktualizácia nákupných a predajných cien u pridelených obchodných partnerov
- Evidencia vyšlých a došlých faktúr a priebežná príprava podkladov do účtovníctva
- Týždenné, mesačné a kvartálne hlásenia o predaji produktov na výrobcov a štátne autority
- Správa skladových zásob
- Spolupráca na inventúrach tovaru na sklade
- Vytváranie skladových kariet na nové produkty
- Priebežná komunikácia so zamestnancami na sklade ohľadne stavu zásob a expedície
- Plnenie úloh podľa pokynov nadriadeného
- Príjem, spracovanie a evidencia telefonických a e-mailových objednávok
- Aktívne telefonické a e- mailové kontaktovanie pridelených odberateľov za účelom maximalizácie objemu predaja
- Evidencia a vybavovanie reklamácií od odberateľov aj dodávateľov
- Fakturácia vyplývajúca z realizovaných objednávok
- Kontrola a aktualizácia nákupných a predajných cien u pridelených obchodných partnerov
- Evidencia vyšlých a došlých faktúr a priebežná príprava podkladov do účtovníctva
- Týždenné, mesačné a kvartálne hlásenia o predaji produktov na výrobcov a štátne autority
- Správa skladových zásob
- Spolupráca na inventúrach tovaru na sklade
- Vytváranie skladových kariet na nové produkty
- Priebežná komunikácia so zamestnancami na sklade ohľadne stavu zásob a expedície
- Plnenie úloh podľa pokynov nadriadeného
Informácie o výberovom konaní
Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické
Ostatné znalosti
Fakturácia - Pokročilý
Skladové hospodárstvo - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Skladové hospodárstvo - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Spoľahlivosť
Zodpovednosť
Samostatnosť
Zodpovednosť
Samostatnosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť DCX spol. s r. o. je spoločnosť zaoberajúca sa veľkodistribúciou humánnych liekov, zdravotníckych pomôcok a medicínskeho vybavenia.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 3847158
Posting date: 13.1.2020
2020-01-13
location: Zvolen Position: Administratívny pracovník, referent Company: DCX spol. s.r.o.
Basic salary component (gross): 900 EUR/mesiac