Join the banking revolution

Vacancies

Senior marketing specialist

Miesto práce
Tomášikova 64 - Lakeside Park, Bratislava
Mzdové podmienky (brutto)
Dohodou
Termín nástupu
Dohodou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Čo bude tvojou náplňou práce:
- upevňovanie povedomia a postavenia brandu Davinci na trhu
- starostlivosť o firemnú identitu
- podpora rozvoja obchodných aktivít
- zabezpečenie externých marketingových aktivít v spolupráci s kolegami z iných oddelení (Grafika, HR, Operations, Development, Sales) a externými dodávateľmi (digitálne, reklamné agentúry)
- interná komunikácia (vr. správy intranetu), úzka spolupráca s HR Generalist v oblasti HR marketingu / Employer Brandingu
- rozvoj content marketingovej stratégie a jej implementácia
- realizácia digital marketingových a PR aktivít (správa a SEO optimalizácia webu, emailingy, sociálne siete, PPC kampane, blogy, komunikácia s médiami)
- event management (rozvoj Cloud a Java komunity, IT fooscup, Techsessions atd.)
- monitoring konkurencie a trhu
- spolupráca s TOP manažmentom materskej spoločnosti v Holandsku

Zamestnanecké výhody, benefity

- Práca v mladom kolektíve s flat štruktúrou (bez zbytočnej politiky)
- Možnosť výberu pracovného pomeru (hlavný pracovný pomer, živnosť, s.r.o.)
- Účasť na zaujímavých projektoch
- Perspektíva dlhodobej spolupráce
- Pravidelné firemné akcie pre zamestnancov
- Tím s rôznym zameraní­m a špecializácou – možnosť ďalšieho vzdelávania
- Externé tréningové možnosti a organizácia vlastných tréningov a Tech sessions
- Prí­stup na diaľku a notebook
- Prí­stup do firemnej knižnice, ktorá obsahuje elektronické knihy a aj množstvo knižných vydaní­

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

Marketing

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Počet rokov praxe

4

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Čo by si mal vedieť:
  • minimálne 4 roky skúseností na podobnej pozícii (práca v medzinárodnom tíme je výhodou)
  • MS Office na pokročilej úrovni
  • samostatnosť, zodpovednosť a komunikatívnosť
  • flexibilita, dobré organizačné schopnosti

A čo ešte budeme od teba chcieť:
  • znalosť angličtiny na komunikatívnej úrovni
  • aby si mal/a tímového ducha (tím, tím, tím)
  • analytické myslenie a prehľad o aktuálnych trendoch v IT a v marketingu

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Ohpen delivers a cloud-based software solution for financial institutions. With offices in Slovakia, the Netherlands, Belgium, and Spain we help financial institutions get rid of their legacy. With a strong team we share the same objective; provide our customers with the highest possible quality out there.

Ohpen was founded by former bankers to manage retail investments, savings, current accounts, loans, and mortgages and was the first in the world to bring a bank fully to the cloud. We´ve been active for over 10 years and changing banking and FinTech the world over.
Our Ohpeneers define our business. Each one is part of the fabric of our offering, and everyone brings passion to their field of expertise. Working at Ohpen takes a certain mentality. We don´t give up, and we give it our all. Every one of our Ohpeneers comes with an innate curiosity to understand, improve, and deliver.
We´re committed to the highest professional and ethical standards, regarding both people and the planet.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Denis Ustohal
E-mail: poslať životopis
Send CV
ID: 3249867  Posting date: 26.2.2018  Basic wage component (gross) and other rewards: Dohodou