We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Administratívny/a pracovník/čka - Fakturant/ka
DANTEM Slovensko s. r. o.
Miesto práce
Kostiviarska cesta 10, 974 01 Banská Bystrica
Kostiviarska cesta 10, 974 01 Banská Bystrica
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.03.2021
01.03.2021
Mzdové podmienky (brutto)
700 EUR/mesiacpo zaškolení 800€
700 EUR/mesiacpo zaškolení 800€
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Túto pozíciu obsadzujeme pre nášho klienta MOTOSHOP ŽUBOR, s.r.o. firmu, ktorá je synonymom kvality a spoľahlivosti už 23 rokov. Neustále expandujúca spoločnosť zaoberajúca sa predajom motocyklov, štvorkoliek, vodných, snežných skútrov od viacerých svetových výrobcov (YAMAHA, BMW, KAWASAKI, HARLEY DAVIDSON, KTM,VESPA, POLARIS, BRP) pôsobiaca na slovenskom trhu. Servisom a odborným poradenstvom pomáha svojím zákazníkom kvalitne servisovať, diagnostikovať motocykle a iné stroje, všetko čo zákazníci potrebujú.
"Nehľadáme zamestnancov, ale kolegov, ktorých veľkou vášňou je práca pri a s motorkami"
Účel obsadzovanej pozície:
- zabezpečiť dostatočný príjem pre expanziu firmy efektívnym fungovaním v rámci oddelenia OFFICE
- budovať pozitívne povedomie spoločnosti MOTOSHOP Žubor v oblasti starostlivosti o zákazníka
- zabezpečovať plnenie stratégie a plánov predaja spoločnosti MOTOSHOP Žubor.
Vašou náplňou práce bude:
- Obsluha registračnej pokladnice, zodpovednosť za zverenú hotovosť
- Denný report o nejasnostiach a ich následné riešenie z nadriadeným
- Kontrola skladových kariet ,hlavne záporný stav skladu, okamžité riešenie z nadriadeným
- Týždenná príprava dokladov pre účtovníctvo, zoraďovanie a triedenie podľa pokynov vedúceho oddelenia
- Dvíhanie a vybavovanie telefonátov, prípadné zaznamenanie a zadanie úlohy kompetentnému
- Vybavovanie mailov, príp. prerozdeľovanie kompetentným osobám
- Scan dokladov a vkladanie do IS Optivus (zaškolíme)
- Evidencia a triedenie pošty
- Evidencia prevozných značiek
- Naskladňovanie tovaru na základe došlých faktúr
- Fakturácie tovaru a služieb
- Evidencia režijných nákladov
- Intrastat
- Zabezpečovanie kancelárskych potrieb
- Objednávky + evidencia stravných lístkov
- Operatívne riešenie problémov
- Kontrola úhrad faktúr podľa výpisu, zaznamenanie do Optivusu (zaškolíme)
- Kontrola nesplnených úloh „po termíne“ všetkých zamestnancov
"Nehľadáme zamestnancov, ale kolegov, ktorých veľkou vášňou je práca pri a s motorkami"
Účel obsadzovanej pozície:
- zabezpečiť dostatočný príjem pre expanziu firmy efektívnym fungovaním v rámci oddelenia OFFICE
- budovať pozitívne povedomie spoločnosti MOTOSHOP Žubor v oblasti starostlivosti o zákazníka
- zabezpečovať plnenie stratégie a plánov predaja spoločnosti MOTOSHOP Žubor.
Vašou náplňou práce bude:
- Obsluha registračnej pokladnice, zodpovednosť za zverenú hotovosť
- Denný report o nejasnostiach a ich následné riešenie z nadriadeným
- Kontrola skladových kariet ,hlavne záporný stav skladu, okamžité riešenie z nadriadeným
- Týždenná príprava dokladov pre účtovníctvo, zoraďovanie a triedenie podľa pokynov vedúceho oddelenia
- Dvíhanie a vybavovanie telefonátov, prípadné zaznamenanie a zadanie úlohy kompetentnému
- Vybavovanie mailov, príp. prerozdeľovanie kompetentným osobám
- Scan dokladov a vkladanie do IS Optivus (zaškolíme)
- Evidencia a triedenie pošty
- Evidencia prevozných značiek
- Naskladňovanie tovaru na základe došlých faktúr
- Fakturácie tovaru a služieb
- Evidencia režijných nákladov
- Intrastat
- Zabezpečovanie kancelárskych potrieb
- Objednávky + evidencia stravných lístkov
- Operatívne riešenie problémov
- Kontrola úhrad faktúr podľa výpisu, zaznamenanie do Optivusu (zaškolíme)
- Kontrola nesplnených úloh „po termíne“ všetkých zamestnancov
Zamestnanecké výhody, benefity
- Práca v stabilnej spoločnosti - MOTOSHOP ŽUBOR, s.r.o. je firma s viac ako 20-ročnou tradíciou.
- Pracovné zázemie - umožňuje produktívnym, kreatívnym a etickým zamestnancom mať pocit bezpečia a istoty v pracovnom a osobnom živote.
- Možnosť neobmedzeného kariérneho a osobnostného rastu v úspešnej spoločnosti.
- Ľudský a férový prístup.
- Individuálne benefity na základe prístupu zamestnanca k práci.
- Firemné akcie - pravidelne utužujeme vzťahy v našom kolektíve.
- Pracovné zázemie - umožňuje produktívnym, kreatívnym a etickým zamestnancom mať pocit bezpečia a istoty v pracovnom a osobnom živote.
- Možnosť neobmedzeného kariérneho a osobnostného rastu v úspešnej spoločnosti.
- Ľudský a férový prístup.
- Individuálne benefity na základe prístupu zamestnanca k práci.
- Firemné akcie - pravidelne utužujeme vzťahy v našom kolektíve.
Informácie o výberovom konaní
Vybraní uchádzači budú kontaktovaní a pozvaní na osobný pohovor (v prípade, ak to epidemiologická situácia nedovolí, bude vybraná iná alternatíva), ktorý sa uskutoční v termíne 07. - 14.02.2021.
Úspešný uchádzač prejde zaškolovacím procesom od 21.02.2021.
Nástup do práce bude 01.03.2021.
Úspešný uchádzač prejde zaškolovacím procesom od 21.02.2021.
Nástup do práce bude 01.03.2021.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
IS Optivus - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
IS Optivus - Základy
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- výborné komunikačné predpoklady,
- výborný motivátor,
- zameraný na výsledok/cieľ,
- zodpovednosť,
- samostatnosť,
- schopnosť zvládať flexibilnú pracovnú náplň a prácu pod tlakom
- výborný motivátor,
- zameraný na výsledok/cieľ,
- zodpovednosť,
- samostatnosť,
- schopnosť zvládať flexibilnú pracovnú náplň a prácu pod tlakom
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Skupina DANTEM bola založená v roku 2000 a v súčasnosti je najväčším poskytovateľom inventarizačných služieb v strednej Európe. Z malej rodinnej firmy sme narástli na najvyhľadávanejšiu inventarizačnú spoločnosť so sídlami v piatich krajinách a realizáciami inventúr vo väčšine európskych krajín. Medzi našich klientov patria významné české, slovenské a medzinárodné spoločnosti ako napr. maloobchodné reťazce, finančné inštitúcie, hotely, logistické spoločnosti, IT spoločnosti a ďalšie.
Ročne vykonávame tisíce inventúr preto sa neustále obzeráme po skvelých ľuďoch, ktorí by sa k nám pridali a pomohli nám byť ešte lepší. Nových kolegov prijímame v 20 regionálnych pobočkách naprieč celým Slovenskom. Od našich pracovníkov očakávame najmä spoľahlivosť a presnosť pri práci. O úspech spoločnosti DANTEM Slovensko sa dnes stará viac ako 1 500 zamestnancov.
Pridajte sa k niekoľkým tisícom spokojných pracovníkov a staňte sa členom našich inventúrnych tímov!
Ročne vykonávame tisíce inventúr preto sa neustále obzeráme po skvelých ľuďoch, ktorí by sa k nám pridali a pomohli nám byť ešte lepší. Nových kolegov prijímame v 20 regionálnych pobočkách naprieč celým Slovenskom. Od našich pracovníkov očakávame najmä spoľahlivosť a presnosť pri práci. O úspech spoločnosti DANTEM Slovensko sa dnes stará viac ako 1 500 zamestnancov.
Pridajte sa k niekoľkým tisícom spokojných pracovníkov a staňte sa členom našich inventúrnych tímov!
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov
ID: 4019852
Posting date: 13.1.2021
2021-01-13
location: Banská Bystrica Position: Administratívny pracovník, referent, Fakturant, Office manager, Pokladník Company: DANTEM Slovensko s. r. o.
Basic salary component (gross): 700 EUR/mesiac