We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
V súčasnosti hľadáme:
Referent zákazníckeho servisu
DACHSER Slovakia a.s.
Miesto práce
Košice
Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
700 - 850 EUR/mesiac700€ základ + 100€ osobné ohodnotenie, po skúšobnej dobe základ 750€ + 100€ osobné ohodnotenie, konečná výška mzdy závisí od praxe a skúseností uchádzača
700 - 850 EUR/mesiac700€ základ + 100€ osobné ohodnotenie, po skúšobnej dobe základ 750€ + 100€ osobné ohodnotenie, konečná výška mzdy závisí od praxe a skúseností uchádzača
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre našu pobočku v Košiciach, K letisku 1439 hľadáme kolegyňu/ kolegu, ktorému učaroval svet prepravy a logistiky, rád komunikuje a hľadanie najlepšieho riešenia pre klientov i firmu je pre neho potešením. Mal by to byť zodpovedný, precízne a systémovo uvažujúci človek, ktorý hľadá stabilitu v práci, dobrý kolektív a príjemnú rodinnú atmosféru.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
- zodpovednosť a starostlivosť za sledovanie zberných zásielok zákazníkov a kontrola ich plynulého priebehu v exportnom a importnom smere
- koordinácia zásielok v sieti európskych pobočiek s ohľadom na hospodárnosť, kapacitu a terminované požiadavky klientov
- spracovanie objednávok a kontrola ich správnosti pred zaevidovaním do interného systému , kontrola cien
- dodržiavanie postupov a nariadení stanovených v interných smerniciach a ostatnej dokumentácii spoločnosti DACHSER
- spolupráca s obchodným oddelením a oddeleniami dopravy
- kooperácia aktivít s domácimi a zahraničnými pobočkami v sieti DACHSER
- pravidelný telefonický kontakt s existujúcimi zákazníkmi, preverovanie spokojnosti zákazníkov s našimi službami, starostlivosť o zákazníkov
- riešenie denných operatívnych situácií
- poisťovanie zásielok
- spracovanie výstupu z ranných inventúr , reporting nezrovnalostí
- práca s interným softwarom
- pracovná doba od 8:00 do 16:30
- komunikácia v anglickom jazyku na každodennej báze
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo Vám ponúkame:
- komplexné vstupné zaškolenie a možnosť dlhodobého rozvoja a budovania kariéry , ak budete mať záujem
- priama podpora nadriadeného ,kolegov a obchodného oddelenia
- zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- systém zamestnaneckých benefitov - (zdravotné voľno, fitnescentrum, darčekové poukážky, ročné odmeny, vernostné odmeny , stravné lístky nad rámec zákona, príspevky na vzdelávanie, lekárske prehliadky v súkromnom zdravotníckom zariadení , teambuildingové aktivity, spoločenské akcie a pod. )
- nadštandardné firemné prostredie a pracovné podmienky
- tím kolegov z dlhoročnými skúsenosťami
- jednoduché a intuitívne IT systémy, s ktorými sa ľahko naučíte pracovať.
Informácie o výberovom konaní
Dopravu do práce nezabezpečujeme, nutná vlastná doprava. Kontaktovať budeme len vybratých uchádzačov, ktorí spĺňajú požadované kritériá. Ďakujeme za pochopenie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické, technické, dopravné
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
IBM Lotus Notes - Základy
Asertivita - Pokročilý
Komunikačné schopnosti - Pokročilý
Multitasking - Pokročilý
Geografické znalosti - Základy
Samostatnosť - Pokročilý
Precíznosť - Pokročilý
Odolnosť voči stresu - Pokročilý
Tímová spolupráca - Pokročilý
Organizačná schopnosť - Pokročilý
Znalosť trhu v oblasti prepravy a logistiky - Základy
Znalosť terminológie z oblasti dopravy a logistiky - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
IBM Lotus Notes - Základy
Asertivita - Pokročilý
Komunikačné schopnosti - Pokročilý
Multitasking - Pokročilý
Geografické znalosti - Základy
Samostatnosť - Pokročilý
Precíznosť - Pokročilý
Odolnosť voči stresu - Pokročilý
Tímová spolupráca - Pokročilý
Organizačná schopnosť - Pokročilý
Znalosť trhu v oblasti prepravy a logistiky - Základy
Znalosť terminológie z oblasti dopravy a logistiky - Základy
Prax na pozícii/v oblasti
preprava, logistika, služby zákazníkom
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- výborné komunikačné zručnosti v telefonickom a písomnom styku.
- proaktívny prístup k riešeniu operatívnych situácií zo zákazníkmi a pobočkami
- dobrý time manažment, práca s prioritami a systematické konanie, zmysel pre tímovú prácu a orientácia na zákazníka
- schopnosť riešenia problémov, zvládanie konfliktných situácií, asertivita, aktívny prístup a samostatnosť
- schopnosť pracovať súčasne na viacerých úlohách
- znalosť dopravnej infraštruktúry , regiónov a geografie SR a EÚ
- prax v oblasti špedície, dopravy a logistiky je výhodou.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť DACHSER patrí medzi najväčších globálnych poskytovateľov logistických služieb, s takmer 33 000 zamestnancami a 379 pobočkami doma i v zahraničí. DACHSER ponúka širokú škálu služieb v rámci dodávateľských reťazcov individuálne prispôsobených potrebám zákazníkov. Súčasťou týchto služieb sú rozsiahle tranzitné siete, od európskej a svetovej cestnej prepravy až po nákladnú leteckú, námornú a železničnú prepravu, obchodnú divíziu potravinovej logistiky, kontraktnú a informačnú logistiku.
Informácie týkajúce sa ochrany osobných údajov sú dostupné na našej webovej stránke www.dachser.sk.
Informácie týkajúce sa ochrany osobných údajov sú dostupné na našej webovej stránke www.dachser.sk.
Počet zamestnancov
200-249 zamestnancov
Pošlite nám svoj životopis teraz
Pridajte sa k nám a spoločne udávajme tempo globálnej ekonomike
www.dachser.sk/kariera- DACHSER Slovakia a.s.
- Logistické centrum Bratislava
- Ing. Erika Čipková
- Logistický park č. 1126
- 900 55 Lozorno
- Tel. číslo: +421 2 6929 6131
- [email protected]
ID: 3963604
Posting date: 7.9.2020
2020-09-07
location: Košice Position: Administratívny pracovník, referent, Helpdesk operátor, Koordinátor, Logistik, Špecialista podpory zákazníkov Company: DACHSER Slovakia a. s.
Basic salary component (gross): 700 EUR/mesiac