We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Administrátorka/Asistentka
Cushman & Wakefield Property Services Slovakia, s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1100 EUR
1100 EUR
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- spracovanie finančných reportov a rozpočtových dokumentov
- zodpovednosť za fakturáciu - príprava podkladov pre fakturáciu SPN a prefakrurácia médií a telefónnych poplatkov nájomcom a ďalších priamych prevádzkových nákladov, vystavovanie a rozposielanie faktúr, evidencia a likvidácia prijatých faktúr
- vedenie databázy kontaktov nájomcov, dodavateľov a subdodavateľov
- vedenie pokladne a pokladničnej hotovosti, hmotná zodpovednosť za takúto aktivitu
- kontrola, evidencie a urgencia pohľadávok podľa pokynov nadriadeného pracovníka, vystavovanie a rozposielanie upomienok
-komunikácia a korešpondencia s nájomnými stranami ohľadne finančných záležitostí
- evidencia podkladov vo vzťahu ku krátkodobým prenájmom a ostatných nájmov (reklamné plochy, ...) v obchodnom centre
- príprava a evidencia objednávok a zákazkových listov podľa pokynov nadriadeného pracovníka
- kontrola plnení subdodavateľských zmlúv
- činnosť kontaktnej osoby vo vzťahu k mzdovému oddeleniu zamestnávateľa (evidencia docházky, straveniek, služobných ciest, atď.)
- asistentské práce - uvítanie a obsluha návštev, riešenie bežných office situácií
- zodpovednosť za fakturáciu - príprava podkladov pre fakturáciu SPN a prefakrurácia médií a telefónnych poplatkov nájomcom a ďalších priamych prevádzkových nákladov, vystavovanie a rozposielanie faktúr, evidencia a likvidácia prijatých faktúr
- vedenie databázy kontaktov nájomcov, dodavateľov a subdodavateľov
- vedenie pokladne a pokladničnej hotovosti, hmotná zodpovednosť za takúto aktivitu
- kontrola, evidencie a urgencia pohľadávok podľa pokynov nadriadeného pracovníka, vystavovanie a rozposielanie upomienok
-komunikácia a korešpondencia s nájomnými stranami ohľadne finančných záležitostí
- evidencia podkladov vo vzťahu ku krátkodobým prenájmom a ostatných nájmov (reklamné plochy, ...) v obchodnom centre
- príprava a evidencia objednávok a zákazkových listov podľa pokynov nadriadeného pracovníka
- kontrola plnení subdodavateľských zmlúv
- činnosť kontaktnej osoby vo vzťahu k mzdovému oddeleniu zamestnávateľa (evidencia docházky, straveniek, služobných ciest, atď.)
- asistentské práce - uvítanie a obsluha návštev, riešenie bežných office situácií
Zamestnanecké výhody, benefity
- stabilné medzinárodné prostredie
- školenia
- teambuldings
- sick days
- dodatočná dovolenka na rámec zákona
- školenia
- teambuldings
- sick days
- dodatočná dovolenka na rámec zákona
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Základy
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Excel - Expert
Microsoft Outlook - Expert
Microsoft Word - Expert
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Excel - Expert
Microsoft Outlook - Expert
Microsoft Word - Expert
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
2
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Cushman & Wakefield je celosvetovým lídrom v oblasti realitných služieb, ktorý prináša mimoriadnu hodnotu realizovaním nápadov v praxi pre nájomcov a vlastníkov nehnuteľností.
Cushman & Wakefield patrí k najväčším firmám poskytujúcim realitné služby s 52 000 zamestnancami v približne 400 kanceláriách a 60 krajinách. V roku 2022 mala spoločnosť obrat vo výške 10,1 miliárd USD v rámci hlavných služieb správy nehnuteľností, facility a projektového manažmentu, prenájmu, kapitálových trhov, oceňovania a ďalších služieb.
Pre viac informácií navštívte www.cushmanwakefield.sk alebo sledujte @cushwakeslovakia na Instagrame.
Cushman & Wakefield patrí k najväčším firmám poskytujúcim realitné služby s 52 000 zamestnancami v približne 400 kanceláriách a 60 krajinách. V roku 2022 mala spoločnosť obrat vo výške 10,1 miliárd USD v rámci hlavných služieb správy nehnuteľností, facility a projektového manažmentu, prenájmu, kapitálových trhov, oceňovania a ďalších služieb.
Pre viac informácií navštívte www.cushmanwakefield.sk alebo sledujte @cushwakeslovakia na Instagrame.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 3116608
Posting date: 14.1.2019
2019-01-14
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Sekretárka Company: Cushman & Wakefield Property Services Slovakia, s.r.o.
Basic wage component (gross) and other rewards: 1100 EUR