Можливість для людей з України
We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
International Sales Manager s nemeckým jazykom (vhodné aj pre absolventov)
Crystal Call, a.s.
Miesto práce
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 2 000 EUR/mesiac+ možnosť odmien až do 480 €
Od 2 000 EUR/mesiac+ možnosť odmien až do 480 €
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Chcete byť súčasťou úspešného tímu s nadštandardným ohodnotením?
Sme rastúci sales-team v zabehnutej pobočke firmy RX Global (www.rxglobal.com), ktorá sa venuje organizácii eventov, výstav a veľtrhov na celom svete. Dôkazom kvalitne odvedenej práce je umiestnenie klienta v top dvojke najlepších organizátorov v konkrétnom segmente.
Čo bude tvojou úlohou?
• starostlivosť o existujúcich klientov zo zverenej databázy,
• akvizícia nových klientov priamo na výstavách, veľtrhoch a eventoch,
• aktívne budovanie vzťahov so zákazníkmi z prostredia officu a homeofficu,
prostredníctvom telefonickej a e-mailovej komunikácie ako aj
prostredníctvom osobnej komunikácie počas účasti na eventoch,
• budovanie značky jednotlivých výstav a podujatí,
• naplnenie predajných cieľov a tímovej stratégie v spolupráci s priamym
nadriadeným (Head of Bratislava Office),
• evidencia prebiehajúcich obchodných rozhovorov do internej databázy.
Komunikácia s klientami prebieha primárne telefonicky, (nejde však o klasickú call centrovú prácu), prípadne neskôr na samotných výstavách osobne.
Obľúbenou súčasťou pracovnej pozície sú pracovné cesty na spomínané výstavy a podujatia, ktoré sa konajú v atraktívnych svetových metropolách (Dubaj, Tokyo, Paríž, Londýn, Mníchov, Berlín, Cannes, New York a podobne). Zo začiatku by sa jednalo o 2 - 3 cesty ročne.
V prípade úspechov predajcu a záujmu by sa jednalo aj o viac ciest ročne.
Každý rok klient organizuje viac ako 400 eventov v 22 krajinách sveta, začínajúc Japonskom a Čínou, cez Spojené Arabské Emiráty, Nemecko, Veľkú Britániu až po USA a Brazíliu. Naše motto je “We’re in the business of building businesses”.
Z portfólia klienta určite poznáte napríklad Bar Convent Berlin, New York Comic Con alebo MIPCOM v Cannes.
Viac informácii o všetkých eventoch nájdete na www.rxglobal.com
Hľadáme nemecky hovoriacich International Sales Managerov, ktorí budú zabezpečovať predaje eventov, výstav a veľtrhov z rôznych odvetví na celom svete primárne klientom z Nemecka, Rakúska a Švajčiarska. Hlavnou náplňou práce je starostlivosť o existujúcich klientov a ich proaktívne sprevádzanie procesom zakúpenia účasti na novoročnej edícii podujatia.
Radi uvítame aj životopisy absolventov, ktorí preukážu motiváciu učiť sa a rozvíjať sa pracovne.
Prácu z domu je možné vykonávať výhradne z adresy v Slovenskej republike.
Sme rastúci sales-team v zabehnutej pobočke firmy RX Global (www.rxglobal.com), ktorá sa venuje organizácii eventov, výstav a veľtrhov na celom svete. Dôkazom kvalitne odvedenej práce je umiestnenie klienta v top dvojke najlepších organizátorov v konkrétnom segmente.
Čo bude tvojou úlohou?
• starostlivosť o existujúcich klientov zo zverenej databázy,
• akvizícia nových klientov priamo na výstavách, veľtrhoch a eventoch,
• aktívne budovanie vzťahov so zákazníkmi z prostredia officu a homeofficu,
prostredníctvom telefonickej a e-mailovej komunikácie ako aj
prostredníctvom osobnej komunikácie počas účasti na eventoch,
• budovanie značky jednotlivých výstav a podujatí,
• naplnenie predajných cieľov a tímovej stratégie v spolupráci s priamym
nadriadeným (Head of Bratislava Office),
• evidencia prebiehajúcich obchodných rozhovorov do internej databázy.
Komunikácia s klientami prebieha primárne telefonicky, (nejde však o klasickú call centrovú prácu), prípadne neskôr na samotných výstavách osobne.
Obľúbenou súčasťou pracovnej pozície sú pracovné cesty na spomínané výstavy a podujatia, ktoré sa konajú v atraktívnych svetových metropolách (Dubaj, Tokyo, Paríž, Londýn, Mníchov, Berlín, Cannes, New York a podobne). Zo začiatku by sa jednalo o 2 - 3 cesty ročne.
V prípade úspechov predajcu a záujmu by sa jednalo aj o viac ciest ročne.
Každý rok klient organizuje viac ako 400 eventov v 22 krajinách sveta, začínajúc Japonskom a Čínou, cez Spojené Arabské Emiráty, Nemecko, Veľkú Britániu až po USA a Brazíliu. Naše motto je “We’re in the business of building businesses”.
Z portfólia klienta určite poznáte napríklad Bar Convent Berlin, New York Comic Con alebo MIPCOM v Cannes.
Viac informácii o všetkých eventoch nájdete na www.rxglobal.com
Hľadáme nemecky hovoriacich International Sales Managerov, ktorí budú zabezpečovať predaje eventov, výstav a veľtrhov z rôznych odvetví na celom svete primárne klientom z Nemecka, Rakúska a Švajčiarska. Hlavnou náplňou práce je starostlivosť o existujúcich klientov a ich proaktívne sprevádzanie procesom zakúpenia účasti na novoročnej edícii podujatia.
Radi uvítame aj životopisy absolventov, ktorí preukážu motiváciu učiť sa a rozvíjať sa pracovne.
Prácu z domu je možné vykonávať výhradne z adresy v Slovenskej republike.
Zamestnanecké výhody, benefity
• mzda brutto pozostáva z fixnej zložky 2000 € brutto a variabilnej zložky až do 480 € a viac, variabilná zložka môže značne presiahnuť túto hodnotu, (od januára do novembra 2023 zarobili členovia nášho tímu v priemere viac ako 100% individuálnych odmien)
• 5% zvýšenie základnej mzdy po 12 mesiacoch trvania pracovného pomeru,
• možnosť 3 dni v týždni pracovať z domu,
• pravidelné súťaže na mesačnej báze o hodnotné ceny,
• možnosť pracovných ciest do atraktívnych destinácií (na začiatku
primárne nemecky hovoriaci trh),
• práca na rôznych kampaniach vo vyše 40 zaujímavých odvetviach (medicína, reality, TV entertainment, beauty a kozmetický priemysel, letecká doprava, energetika a iné)
• pravidelná spolupráca s ľuďmi z rôznych častí sveta a z rozličných kultúr,
• rozvoj osobnostných a profesných schopností,
• 5% zvýšenie základnej mzdy po 12 mesiacoch trvania pracovného pomeru,
• možnosť 3 dni v týždni pracovať z domu,
• pravidelné súťaže na mesačnej báze o hodnotné ceny,
• možnosť pracovných ciest do atraktívnych destinácií (na začiatku
primárne nemecky hovoriaci trh),
• práca na rôznych kampaniach vo vyše 40 zaujímavých odvetviach (medicína, reality, TV entertainment, beauty a kozmetický priemysel, letecká doprava, energetika a iné)
• pravidelná spolupráca s ľuďmi z rôznych častí sveta a z rozličných kultúr,
• rozvoj osobnostných a profesných schopností,
Informácie o výberovom konaní
Miesto výkonu práce sú 2 pracovné dni v Bratislave, Hálkova ulica 1/A, a 3 pracovné dni sa pracuje formou homeoffice.
Proces zaškolenia prebieha v Bratislave, Hálkova ulica 1/A.
Celkové trvanie školenia závisí od schopností a zručností uchádzačov a pohybuje sa v rozmedzí od 2 do 4 týždňov.
Vyhradzujeme si právo spätne kontaktovať iba vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú stanovené podmienky.
Ak o prácu u nás máte záujem, reagujte priamo cez túto ponuku. Udelíte nám tak zároveň aj súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov. V prípade, ak sa rozhodnete poslať nám svoje údaje (napr. životopis) priamo, takto doručené informácie musíme vymazať.
#pracazdomu #homeoffice #obchod #obchodnik #sales #manager #nemecky #nemeckyjazyk #nemcina #vystavy #event #eventmanager #obchodnyzastupca
Proces zaškolenia prebieha v Bratislave, Hálkova ulica 1/A.
Celkové trvanie školenia závisí od schopností a zručností uchádzačov a pohybuje sa v rozmedzí od 2 do 4 týždňov.
Vyhradzujeme si právo spätne kontaktovať iba vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú stanovené podmienky.
Ak o prácu u nás máte záujem, reagujte priamo cez túto ponuku. Udelíte nám tak zároveň aj súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov. V prípade, ak sa rozhodnete poslať nám svoje údaje (napr. životopis) priamo, takto doručené informácie musíme vymazať.
#pracazdomu #homeoffice #obchod #obchodnik #sales #manager #nemecky #nemeckyjazyk #nemcina #vystavy #event #eventmanager #obchodnyzastupca
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Internet - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Internet - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• výborné komunikačné schopnosti,
• prozákaznícky prístup,
• proaktivita a nebojácnosť
• plynulá znalosť nemeckého jazyka (úroveň C1)
• znalosť anglického jazyka, minimálne na úrovni B2
• práca s počítačom – MS Word, MS Excel, MS Outlook,
Internet,
• skúsenosti zo sales segmentu výhodou
• prozákaznícky prístup,
• proaktivita a nebojácnosť
• plynulá znalosť nemeckého jazyka (úroveň C1)
• znalosť anglického jazyka, minimálne na úrovni B2
• práca s počítačom – MS Word, MS Excel, MS Outlook,
Internet,
• skúsenosti zo sales segmentu výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Crystal Call, a.s., je nadnárodná spoločnosť, ktorá pôsobí v oblasti consultingu a outsourcingu front office a back office projektov. Spoločnosť vznikla v apríli 2004 a patrí medzi stredoeurópskych lídrov v segmente kontaktných centier (call centrum). Každoročne realizujeme viac ako 450 projektov pre klientov z celej Európy, zamestnávame viac ako 400 zamestnancov vo viacerých krajinách. Viac info na www.crystalcall.eu.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
Kontakt
ID: 4303339
Posting date: 8.3.2024
2024-03-08
location: Bratislava Position: Account manager, Obchodný manažér, Obchodný zástupca, Produktový manažér Company: Crystal Call, a.s.
Basic salary component (gross): 2 000 EUR/mesiac