Можливість для людей з України

International Sales Manager

Crystal Call, a.s.

Miesto práce
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 500 - 2 000 EUR/mesiac+ ďaľšie atraktívne mzdové zvýhodnenia nájdete uvedené nižšie

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Crystal Call, a.s., je spoločnosť, ktorá pôsobí v oblasti consultingu a outsourcingu a pre nášho klienta obsadzujeme pozíciu International Sales Managera.

Sme rýchlo rastúci sales-team v novootvorenej pobočke firmy, ktorá sa venuje organizácii eventov, výstav a veľtrhov na celom svete. Využívame naše dlhoročné skúsenosti a robíme to veľmi dobre, pretože klient je vo svojom segmente v top 2 na svete.

Čo bude tvojou úlohou?
• starostlivosť o existujúcich klientov zo zverenej databázy,
• akvizícia nových klientov priamo na výstavách, veľtrhov a eventoch,
• aktívne budovanie vzťahov so zákazníkmi z prostredia officu a homeofficu,
prostredníctvom videocallov, telefonickej a e-mailovej komunikácie ako aj
prostredníctvom osobnej komunikácie počas účasti na eventoch,
• budovanie značky jednotlivých výstav a podujatí,
• naplnenie predajných cieľov a tímovej stratégie v spolupráci s priamym
nadriadeným (Head of Bratislava Office),
• evidencia prebiehajúcich obchodných rozhovorov do internej databázy.

Komunikácia s klientami prebieha primárne telefonicky/cez videocall, (nejde však o klasickú call centrovú prácu) , prípadne neskôr na samotných výstavách osobne. Obľúbenou súčasťou pracovnej pozície sú pracovné cesty na spomínané výstavy a podujatia, ktoré sa konajú v atraktívnych svetových metropolách (Dubaj, Tokyo, Paríž, Londýn, Mníchov, Salzburg, Cannes, New York a podobne). Zo začiatku by sa jednalo o 3 - 4 cesty ročne.
V prípade úspechov predajcu a záujmu by sa jednalo aj o viac ciest ročne.

Každý rok klient organizuje viac ako 400 eventov v 22 krajinách sveta, začínajúc Japonskom a Čínou, cez Spojené Arabské Emiráty, Nemecko, Veľkú Britániu až po USA a Brazíliu. Naše motto je “We’re in the business of building businesses”.

Z portfólia klienta určite poznáte napríklad Autosalón vo Viedni, New York Comic Con alebo MIPCOM v Cannes.

Viac informácii o všetkých eventoch nájdete na www.rxglobal.com

Hľadáme nemecky hovoriacich International Sales Managerov, ktorí budú zabezpečovať predaje eventov, výstav a veľtrhov z rôznych odvetví na celom svete primárne klientom z Nemecka, Rakúska a Švajčiarska. Hlavnou náplňou práce je starostlivosť o existujúcich klientov a ich proaktívne sprevádzanie procesom zakúpenia účasti na novoročnej edícii podujatia.

Radi uvítame aj životopisy absolventov, ktorí preukážu motiváciu učiť sa a rozvíjať sa pracovne.

Prácu z domu je možné vykonávať výhradne z adresy v Slovenskej republike.

Zamestnanecké výhody, benefity

• mzda brutto pozostáva z fixnej zložky 1500 € brutto a variabilnej zložky
0-500€ a viac, variabilná zložka môže značne presiahnuť túto hodnotu,

• 1000 € brutto dodatočná jednorazová odmena po skončení skúšobnej
trojmesačnej doby od dátumu nástupu,

• 1000 € brutto ďalšia dodatočná jednorazová odmena po šiestich
mesiacoch v prípade obojstrannej spokojnosti a dohode na predĺžení
pracovného pomeru na dobu neurčitú,

• 5% zvýšenie základnej mzdy po 12 mesiacoch trvania pracovného pomeru,

• možnosť 3 dni v týždni pracovať z domu,

• pravidelné súťaže na mesačnej báze o hodnotné ceny,

• možnosť pracovných ciest do atraktívnych destinácií (na začiatku
primárne nemecky hovoriaci trh),

• práca na rôznych kampaniach v zaujímavých odvetviach (šport, auto- moto, medicína,
hudobné festivaly, reality),

• pravidelná spolupráca s ľuďmi z rôznych častí sveta a z rozličných kultúr,

• možnosti kariérneho rastu vzhľadom na nový, rozbiehajúci sa projekt,

• rozvoj osobnostných a profesných schopností,

Informácie o výberovom konaní

Miesto výkonu práce sú 2 pracovné dni v Bratislave, Hálkova ulica 1/A, a 3 pracovné dni sa pracuje formou homeoffice.

Proces zaškolenia prebieha v Bratislave, Hálkova ulica 1/A.
Celkové trvanie školenia závisí od schopností a zručností uchádzačov a pohybuje sa v rozmedzí od 2 do 4 týždňov.

Uchádzači budú telefonicky kontaktovaný od našich kolegov z nemeckého čísla.

Vyhradzujeme si právo spätne kontaktovať iba vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú stanovené podmienky.

Ak o prácu u nás máte záujem, reagujte priamo cez túto ponuku. Udelíte nám tak zároveň aj súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov. V prípade, ak sa rozhodnete poslať nám svoje údaje (napr. životopis) priamo, takto doručené informácie musíme vymazať.

#pracazdomu #homeoffice #obchod #obchodnik #sales #manager #nemecky #nemeckyjazyk #nemcina #vystavy #event #eventmanager #obchodnyzastupca

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné administratívne a podporné služby

.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Nemecký jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Internet - Pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• výborné komunikačné schopnosti,
• prozákaznícky prístup,
• proaktivita a nebojácnosť
• plynulá znalosť nemeckého jazyka (úroveň C1)
• znalosť anglického jazyka, minimálne na úrovni B1
• práca s počítačom – MS Word, MS Excel, MS Outlook,
Internet,
• skúsenosti zo sales segmentu výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Crystal Call, a.s., je spoločnosť, ktorá pôsobí v oblasti consultingu a outsourcingu front office a back office projektov. Spoločnosť vznikla v apríli 2004 a patrí medzi stredoeurópskych lídrov v segmente kontaktných centier (call centrum). Každoročne realizujeme viac ako 450 projektov pre rôznych klientov z celej Európy. Zamestnávame viac ako 300 kolegov.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Marek Brinza
E-mail: poslať životopis
ID: 4303339  Posting date: 3.2.2023  Basic salary component (gross): 1 500 EUR/mesiac