We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Obchodný Zástupca NJ
Crystal Call, a.s.
Miesto práce
Hálkova, Bratislava
Hálkova, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď/ dohodou
ihneď/ dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 500 EUR/mesiac+ variabilná zložka mzdy
1 500 EUR/mesiac+ variabilná zložka mzdy
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Napredujeme vďaka Vám.
Hľadáme do nášho tímu nových kolegov, ktorí majú záujem získať vedomosti a skúsenosti, rozvíjať ich vo svete obchodu. Pozícia je vhodná aj pre ľudí, pre ktorých sa práca v rôznych zákazníckych centrách a centrách zdieľaných služieb, ktorí sa chcú posunúť ďalej za novou výzvou.
Spolupracujeme s významným klientom pôsobiacim na svetovom trhu v oblasti veľtrhov a výstav a podujatí so zameraním na 41 sektorov (technika, šport, móda a mnoho iných). Firma má viac ako 16-ročnú históriu a vo svojom segmente je v Top 3 na svete.
Z dôvodu rozširovania spolupráce na ďalšie medzinárodné trhy, hľadáme nových kolegov.
Ak Ťa baví komunikácia s klientami, prezentovanie a predaj, toto je práca pre teba.
Do procesov, systému ako aj vedenia business rozhovoru Vás zaškolia zahraniční koučovia v pohodlí Vášho pracovného miesta u nás v Bratislave.
Čo bude Tvojou úlohou?
Hľadáme do nášho tímu nových kolegov, ktorí majú záujem získať vedomosti a skúsenosti, rozvíjať ich vo svete obchodu. Pozícia je vhodná aj pre ľudí, pre ktorých sa práca v rôznych zákazníckych centrách a centrách zdieľaných služieb, ktorí sa chcú posunúť ďalej za novou výzvou.
Spolupracujeme s významným klientom pôsobiacim na svetovom trhu v oblasti veľtrhov a výstav a podujatí so zameraním na 41 sektorov (technika, šport, móda a mnoho iných). Firma má viac ako 16-ročnú históriu a vo svojom segmente je v Top 3 na svete.
Z dôvodu rozširovania spolupráce na ďalšie medzinárodné trhy, hľadáme nových kolegov.
Ak Ťa baví komunikácia s klientami, prezentovanie a predaj, toto je práca pre teba.
Do procesov, systému ako aj vedenia business rozhovoru Vás zaškolia zahraniční koučovia v pohodlí Vášho pracovného miesta u nás v Bratislave.
Čo bude Tvojou úlohou?
- Account management
- B2B Predaj a komunikácia s klientom a zisťovať ich potreby, situáciu a ponúknuť im to najlepšie
- Aktualizovať údaje klientov a zapisovať ich do databázy (CRM),
- Business development
- Komunikácia s klientom (telefonicky, písomne),
- Poskytovať klientovi informácie o portfóliu a aktuálnej ponuke,
- Poskytovať informácie o plánovaných a pripravovaných výstavách a podujatiach,
Zamestnanecké výhody, benefity
- Stále niečo nové, žiadny stereotyp – rôzne kampane, výstavy, podujatia, produkty,
- Práca len na 1 zmenu,
- Priateľský tím zameraný na úspech v uvoľnenom prostredí
- Možnosti parkovania v blízkom okolí,
- Možnosť flexibilnej pracovnej doby na základe dohody,
- Možnosť prinášať vlastné myšlienky a zlepšenia- sme otvorení kreativite
- Príležitosť pre profesionálny rozvoj a rast v oblasti predaja v medzinárodnom prostredí,
- Možnosť priamo ovplyvniť výšku mzdy (jej variabilnej zložky),
- Balík zamestnaneckých výhod (multisport karta, aktivity podporujúce work life balance
- Využívanie cudzích jazykov na dennej báze.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Profil uchádzača:
- plynulá znalosť nemeckého jazyka (úroveň C1)- podmienka,
- znalosť anglického jazyka hlavne písanie a čítanie – podmienkou (kto sa bojí rozprávať, nemusí mať strach)
- minimálne stredoškolské vzdelanie
- Práca s počítačom – MS Word, MS Excel, MS Outlook, Internet,
- prozákaznícky prístup – zameranie na hľadanie a navrhovanie riešení,
- výborné komunikačné schopnosti,
- predchádzajúce skúsenosti z obchodu, predaja, podpory predaja, zákazníckeho servisu – veľkou výhodou.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Crystal Call, a.s., je nadnárodná spoločnosť, ktorá pôsobí v oblasti consultingu a outsourcingu front office a back office projektov. Spoločnosť vznikla v apríli 2004 a patrí medzi stredoeurópskych lídrov v segmente kontaktných centier (call centrum). Každoročne realizujeme viac ako 450 projektov pre klientov z celej Európy, zamestnávame viac ako 400 zamestnancov vo viacerých krajinách. Viac info na www.crystalcall.eu.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
Kontakt
ID: 4026512
Posting date: 28.1.2021
2021-01-28
location: Bratislava Position: Account manager, Obchodný referent, Obchodný zástupca, Telefonický operátor, Telemarketingový pracovník Company: Crystal Call, a.s.
Basic salary component (gross): 1 500 EUR/mesiac