Sales support manager

Crystal Call, a.s.

Miesto práce
Hálkova, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
2 000 - 2 500 EUR/mesiac2000€/brutto základná zložka mzdy + 500€/brutto variabilná zložka mzdy

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Napredujeme vďaka Vám.

Do nášho super kolektívu hľadáme novú turbo myšku alebo turbo myšiaka na pozíciu Sales support managera.
Hľadáš pozíciu, kde slovo monotónnosť, stereotyp a nekreativita sa nevyslovuje ako slovo „Voldemort“ v kasovom trháku Harry Potter?
Tak čítaj čo od teba potrebujeme a čo ti vieme za to ponúknuť a posielaj životopis rýchlosťou ako naši firemní maskoti Dolár a Ibi (krásni malí psíkovia – Shih Tzu) behajú po našich chodbách.

Spolupracujeme s etablovaným klientom v B2B segmente pôsobiacom na svetovom trhu v oblasti veľtrhov a výstav, so zameraním na 41 sektorov (šport, móda, hobby a mnoho iných).
Z dôvodu rozširovania spolupráce aj na ďalšie medzinárodné trhy, hľadáme leadra nemeckých obchodníkov v našej Crystal rodine.

Čo bude tvojou úlohou?

  • zodpovednosť za budovanie a riadenie úzkeho kolektívu spolupracovníkov
(zo začiatku 5-6 zamestnancov, výhľadovo 10 zamestnancov)
  • zabezpečovanie plynulého chodu oddelenia s ohľadom na stanovené ciele
  • zabezpečenie dodržiavania pracovných postupov
  • koučing, spätné väzby k prebiehajúcim obchodom
  • zodpovednosť za plnenie obchodných cieľov
  • aktívna komunikácia s organizátorom svetových výstav v medzinárodnom prostredí
zameranom na nemecký trh
  • príležitostné zahraničné cesty na stretnutia so zadávateľom projektu

Profil uchádzača
  • výborné komunikačné zručnosti z anglického a nemeckého jazyka podmienkou
  • ukončené minimálne SŠ vzdelanie
  • skúsenosť s vedením tímu výhodou
  • znalosť práce v MS Office
  • prozákaznícky prístup a orientácia na predaj
  • vodičský preukaz sk. B výhodou

Zamestnanecké výhody, benefity

  • zahraničné cesty s možnosťou spoznávania nových krajín
  • práca v mladom tíme s ambíciami a neformálnou pracovnou atmosférou
  • príležitosť pre profesionálny rozvoj a rozšírenie vedomostí ohľadom predaja v
medzinárodnom prostredí
  • zázemie stabilnej spoločnosti s možnosťou ovplyvňovania procesov
  • finančné ohodnotenie zohľadňujúce výsledky tímu
  • balík zamestnaneckých výhod ( multisport karta, aktivity podporujúce work life balance
a zdravie zamestnancov, zľavy na TOP produkty, tematické teambuildingy,
relaxačné zóny )

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Nemecký jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Vodičský preukaz

B

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Crystal Call, a.s., je nadnárodná spoločnosť, ktorá pôsobí v oblasti consultingu a outsourcingu front office a back office projektov. Spoločnosť vznikla v apríli 2004 a patrí medzi stredoeurópskych lídrov v segmente kontaktných centier (call centrum). Každoročne realizujeme viac ako 450 projektov pre klientov z celej Európy, zamestnávame viac ako 400 zamestnancov vo viacerých krajinách. Viac info na www.crystalcall.eu.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Martin Minárik
E-mail: poslať životopis
ID: 3853159  Posting date: 26.3.2020  Basic salary component (gross): 2 000 EUR/mesiac