Coffee Špecialista – operátor zákazníckej linky

Crystal Call, a.s.

Miesto práce
T.G.Masaryka 2433 Zlín, Trnavský kraj, okres Púchov, Okres Zlín
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
16 000,- Kč

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• riešenie požiadaviek klienta
• informácie a ponuka limitovaných edícií Nespresso
• pomoc zákazníkovi pri výbere kávy
• klientská starostlivosť pre nových zákazníkov – poďakovanie za registráciu a predstavenie výhod Nespresso clubu
• administratívna činnosť v internom systéme
• telefonická a emailová komunikácia s klientmi
• spracovanie facebook príspevkov
Pracovná doba:
• ranná 8:00 – 16:30
• poobedná 10:30 – 19:00
• víkendy a sviatky - voľné

Zamestnanecké výhody, benefity

Ponúkame:
• práca na TPP , 20 dní dovolenky + 3 dni sick days v roku
• 16 000 , - Kč nástupný plat
• príspevok na stravovanie - STRAVENKY vo výške 85,- Kč
• možnosť predávať našim zákazníkom pôžitok z prémiovej kávy
• finančné benefity
• teambuildingy
• firemné raňajky
• výkonnostné bonusy
• práca v priateľskom kolektíve

Informácie o výberovom konaní

Pracovná doba:
• ranná 8:00 – 16:30
• poobedná 10:30 – 19:00
• víkendy a sviatky - voľné
Sme nadnárodná spoločnosť pôsobiaca v oblasti consultingu a outsourcingu služieb komplexných call centier. Každoročne realizujeme viac jako 450 projektov pre klientov z celej Európy. Zakládáme si na dlhodobej a vysoko odbornej spolupráci zo všetkými našimi partnermi .
Momentálne Hľadáme Špecialistu pre Našeho významného partnera – Nespresso
Na počiatku spoločnosti Nespresso bol jednoduchý nápad: dať každému možnosť vytvoriť perfektnú šálku kávy – tak ako skúsený barista. Od svojho počiatku v roku 1986 zmenilo Nespresso milionom ľudí pôžitok z kávy.
Dnes je spoločnosť Nespresso, zo sídlom v švajčiarskom Lausanne, zastúpená v 64 krajinách a má viac než 12 000 zamestnancov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Požadujeme
• slovenský jazyk (materinský jazyk)
• anglický jazyk (stredne pokročilý)
• výborné komunikačné schopnosti
• znalosti v oblasti kávy
• práca s PC, vyhľadávanie na internete , - uživateľská znalosť Office
• proaktívny prístup, samostatnosť v rozhodovaní
• pozitívny a optimistický prístup k práci
• skúsenosti zo zákazníckeho call centra výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Crystal Call, a.s., je nadnárodná spoločnosť, ktorá pôsobí v oblasti consultingu a outsourcingu front office a back office projektov. Spoločnosť vznikla v apríli 2004 a patrí medzi stredoeurópskych lídrov v segmente kontaktných centier (call centrum). Každoročne realizujeme viac ako 450 projektov pre klientov z celej Európy, zamestnávame viac ako 400 zamestnancov vo viacerých krajinách. Viac info na www.crystalcall.eu.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: oddelenie Personálne
Tel.: +421800777100
E-mail: poslať životopis
ID: 3331408  Posting date: 9.3.2018  Basic wage component (gross) and other rewards: 16 000,- Kč